צרו קשר לתכנון מסלול ללא עלות, וקבלו לילה חינם במלון!

    צרו קשר לתכנון מסלול ללא עלות, וקבלו לילה חינם במלון!

    החופים היפים ביותר: פוקט, תאילנד

    פוקט, האי הגדול ביותר בתאילנד, הוא גן עדן טרופי שמציע חופים מרהיבים, מים צלולים ונופים עוצרי נשימה. אם אתם מחפשים חופשה חלומית עם שמש, ים וחול לבן, פוקט הוא היעד המושלם עבורכם. בואו נצא למסע בין החופים היפים ביותר של פוקט ונגלה את כל מה שיש לאי הקסום הזה להציע.

    חוף פטונג (Patong Beach)

    חוף פטונג הוא החוף המפורסם ביותר בפוקט, והוא מציע שילוב מושלם של חיי לילה תוססים, מסעדות מעולות, חנויות מגוונות וחוף ים מדהים. החוף משתרע לאורך כ-3.5 קילומטרים של חול לבן ורך, ומים צלולים שמזמינים לשחייה ולפעילויות ספורט ימי כמו גלישת גלים, סקי מים וצלילה. בערב, חוף פטונג מתעורר לחיים עם ברים, מועדונים ומסיבות חוף שמבטיחים חוויה בלתי נשכחת.

    חוף קארון (Karon Beach)

    חוף קארון הוא אחד החופים הארוכים ביותר בפוקט, והוא מציע אווירה רגועה יותר מחוף פטונג. החוף משתרע לאורך כ-5 קילומטרים של חול זהוב ומים כחולים צלולים. זהו מקום מושלם למשפחות ולזוגות שמחפשים חופשה שלווה ורומנטית. לאורך החוף ישנם מסעדות ובתי קפה שמציעים מאכלים תאילנדיים ובינלאומיים, וכן חנויות קטנות שמוכרות מזכרות ומוצרי חוף.

    חוף קאטה (Kata Beach)

    חוף קאטה הוא חוף פופולרי נוסף בפוקט, והוא מחולק לשני חלקים: קאטה יאי (Kata Yai) וקאטה נוי (Kata Noi). קאטה יאי הוא החוף הגדול יותר, והוא מציע מגוון רחב של פעילויות ספורט ימי, מסעדות וברים. קאטה נוי הוא חוף קטן ושקט יותר, והוא מושלם למי שמחפש מקום רגוע ומבודד יותר. שני החופים מציעים נופים מרהיבים של הים וההרים שמסביב, והם מושכים גולשים רבים בזכות הגלים המעולים שלהם.

    חוף סורין (Surin Beach)

    חוף סורין הוא חוף יוקרתי ומפואר, והוא ידוע בזכות החול הלבן והמים הצלולים שלו. החוף מוקף במלונות יוקרה, מסעדות גורמה ובתי קפה אופנתיים, והוא מושך אליו תיירים שמחפשים חופשה מפנקת ויוקרתית. חוף סורין הוא גם מקום מצוין לשנורקלינג ולצלילה, בזכות השוניות היפות והדגים הצבעוניים שנמצאים במים.

    חוף בנג טאו (Bang Tao Beach)

    חוף בנג טאו הוא אחד החופים הארוכים ביותר בפוקט, והוא מציע שילוב מושלם של יוקרה ורוגע. החוף משתרע לאורך כ-6 קילומטרים של חול לבן ומים כחולים צלולים, והוא מוקף במלונות יוקרה, מסעדות ובתי קפה. חוף בנג טאו הוא מקום מצוין לפעילויות ספורט ימי כמו גלישת גלים, סקי מים וצלילה, וכן לשחייה ורגיעה על החוף.

    חוף נאי הארן (Nai Harn Beach)

    חוף נאי הארן הוא חוף יפהפה ושקט שנמצא בדרום פוקט. החוף מוקף בהרים ירוקים ומים צלולים, והוא מציע אווירה רגועה ושלווה. חוף נאי הארן הוא מקום מצוין לשחייה, שנורקלינג וצלילה, והוא מושך אליו תיירים שמחפשים חופשה שלווה ורומנטית. לאורך החוף ישנם מסעדות ובתי קפה שמציעים מאכלים תאילנדיים ובינלאומיים, וכן חנויות קטנות שמוכרות מזכרות ומוצרי חוף.

    חוף פרדייז (Paradise Beach)

    חוף פרדייז הוא חוף קטן ומבודד שנמצא במרחק קצר מחוף פטונג. החוף מוקף בצמחייה טרופית ומים צלולים, והוא מציע אווירה רגועה ושלווה. חוף פרדייז הוא מקום מצוין לשחייה, שנורקלינג וצלילה, והוא מושך אליו תיירים שמחפשים חופשה שלווה ורומנטית. לאורך החוף ישנם מסעדות ובתי קפה שמציעים מאכלים תאילנדיים ובינלאומיים, וכן חנויות קטנות שמוכרות מזכרות ומוצרי חוף.

    חוף פרידום (Freedom Beach)

    חוף פרידום הוא חוף מבודד ויפהפה שנמצא במרחק קצר מחוף פטונג. החוף מוקף בצמחייה טרופית ומים צלולים, והוא מציע אווירה רגועה ושלווה. חוף פרידום הוא מקום מצוין לשחייה, שנורקלינג וצלילה, והוא מושך אליו תיירים שמחפשים חופשה שלווה ורומנטית. לאורך החוף ישנם מסעדות ובתי קפה שמציעים מאכלים תאילנדיים ובינלאומיים, וכן חנויות קטנות שמוכרות מזכרות ומוצרי חוף.

    חוף קמלה (Kamala Beach)

    חוף קמלה הוא חוף יפהפה ושקט שנמצא במרחק קצר מחוף פטונג. החוף מוקף בצמחייה טרופית ומים צלולים, והוא מציע אווירה רגועה ושלווה. חוף קמלה הוא מקום מצוין לשחייה, שנורקלינג וצלילה, והוא מושך אליו תיירים שמחפשים חופשה שלווה ורומנטית. לאורך החוף ישנם מסעדות ובתי קפה שמציעים מאכלים תאילנדיים ובינלאומיים, וכן חנויות קטנות שמוכרות מזכרות ומוצרי חוף.

    חוף נאי יאנג (Nai Yang Beach)

    חוף נאי יאנג הוא חוף יפהפה ושקט שנמצא במרחק קצר מחוף פטונג. החוף מוקף בצמחייה טרופית ומים צלולים, והוא מציע אווירה רגועה ושלווה. חוף נאי יאנג הוא מקום מצוין לשחייה, שנורקלינג וצלילה, והוא מושך אליו תיירים שמחפשים חופשה שלווה ורומנטית. לאורך החוף ישנם מסעדות ובתי קפה שמציעים מאכלים תאילנדיים ובינלאומיים, וכן חנויות קטנות שמוכרות מזכרות ומוצרי חוף.

    חוף נאי תון (Nai Thon Beach)

    חוף נאי תון הוא חוף יפהפה ושקט שנמצא במרחק קצר מחוף פטונג. החוף מוקף בצמחייה טרופית ומים צלולים, והוא מציע אווירה רגועה ושלווה. חוף נאי תון הוא מקום מצוין לשחייה, שנורקלינג וצלילה, והוא מושך אליו תיירים שמחפשים חופשה שלווה ורומנטית. לאורך החוף ישנם מסעדות ובתי קפה שמציעים מאכלים תאילנדיים ובינלאומיים, וכן חנויות קטנות שמוכרות מזכרות ומוצרי חוף.