צרו קשר לתכנון מסלול ללא עלות, וקבלו לילה חינם במלון!

    צרו קשר לתכנון מסלול ללא עלות, וקבלו לילה חינם במלון!

    מזג האוויר בפוקט באפריל


    אפריל הוא הזמן המושלם לבקר בפוקט אם אתם מחפשים מזג אוויר שמשי וחמים. זהו חודש המעעבר בין העונה היבשה לרטובה. הטמפרטורה הממוצעת בחודש זה היא בסביבות 32 מעלות צלזיוס, מה שאומר שיכול להיות חם למדי במהלך היום. עם זאת, רמת הלחות נמוכה יחסית, מה שהופך את החום לנסבל יותר.

    גשם

    כמות המשקעים הממוצעת באפריל היא 150 מ"מ אשר יורדת על פני 10 עד 11 ימים בחודש. בשיא המונסון, פוקט תראה עד 21 ימי גשם עם 200 עד 400 מ"מ יורדים בחודש. ספטמבר הוא ללא ספק החודש הגשום ביותר. כמות המשקעים יכולה לעלות לקראת סוף חודש אפריל, כאשר במאי רואים ירידה של 200 מ"מ.

    לחות

    הלחות הממוצעת באפריל מגיעה ל-80% שהם 10% פחות בעונת המונסון ועלייה של 5%-10% מהעונה היבשה. רמת הלחות בפוקט באפריל נמוכה יחסית, מה שאומר שתוכלו ליהנות ממזג האוויר החם מבלי להרגיש יותר מדי אי נוחות.

    טמפרטורת הים

    טמפרטורת הים בפוקט באפריל היא סביב 29 מעלות צלזיוס, טמפרטורה מושלמת לשחייה, שנורקלינג ופעילויות מים אחרות. המים חמים וצלולים.

    בסך הכל, אפריל הוא חודש נהדר לבקר בפוקט, עם מזג האוויר החם והשמשי שלו, הלחות הנמוכה וכמות המשקעים המינימלית שלו. זה הזמן המושלם ליהנות מהפעילויות והאטרקציות הרבות שיש לאי להציע, מרגיעה על החופים ועד לחקור את התרבות והמטבח המקומיים.

    חופים לאפריל לפוקט

    פאטונג ביץ'

    חוף פאטונג הוא החוף הפופולרי ביותר בפוקט, מציע רצועה ארוכה של חול זהוב ומים רגועים בין נובמבר לאפריל. עם זאת, בשאר ימות השנה יש גלים גדולים.

    תמצאו דוחנים רבים ומגוון פעילויות, כולל אופנועי ים, מצנחי רחיפה, סירות ובקתות מסאג'. ישנם כסאות נוחים ובכמה מהם גם שולחן קטן ומטריה. לאורך החוף נמצאים שלושה שירותים ציבוריים, ולצד הכביש תמצאו מסעדות מגוונות, כמו מקדונלד'ס או מסעדות תאילנדיות.
    החלק הצפוני של החוף מתאים במיוחד לגלישה, שנורקלינג וכדורעף חופים.

    חוף קאטה

    בחוף המערבי תמצאו את חוף קאטה, חוף שקט יותר מפאטונג, רכס ההרים מפריד בין חוף קאטה לשאר חופי החוף המערבי.
    חוף חולי אידיאלי לפעילויות רבות כגון מצנחי רחיפה, דיג, גלישה ושנורקלינג. צל מסופק על ידי עצי קזוארינה רבים לאורך החלק האחורי של החוף. יש מוכרי חוף ושפע של בתי קפה מקומיים וברים וחנויות ממש מאחורי החוף.

    חוף קארון

    חוף קארון (Karon Beach), הוא חוף עמוס, עם דוחני אוכל והשכרת ציוד חוף. גבעת חול גבוהה מאחורי החוף מסתירה את הכביש וגורמת לחוף להרגיש מבודד למדי. זה הרבה פחות צפוף מחוף פאטונג, אבל אפשר מצוא ספורט המים.

    מסעדות וברים לפוקט באפריל

    קאטה קויט

    על חוף קאטה נמצאת קאטה קויט המציעה אוכל תאילנדי ומערבי נהדר במחירים נוחים, מתאים למשפחות עם ילדים. יש לו ביקורות נהדרות על האוכל המקומי, השירות והאווירה.

    בלו מנגו בר אנד גריל

    מסעדת Blue Mango Bar and Grill ממוקמת בפאטונג ופתוחה מדי יום החל מהשעה 07:30 לארוחות בוקר, צהריים וערב. חומרי הגלם הטריים מבטיחים אוכל ברמה גבוהה. בחרו מבין המנות האיטלקיות או התאילנדיות שכולן מבושלות מתוך מחשבה על תזונה בריאה.

    Curry Leela

    המסעדה ההודית Curry Leela מצעיה מגוון של מנות צמחוניות טובות. הקופטה והשום נאן מומלצים שניהם. מסעדה זו ממוקמת בקייפ פאנווה.

    Aria Café Opera

    אם אתם אוהבים מוזיקה, נסו את Aria Café Opera בחוף קאטה, האוכל הוא שילוב של מטבח תאילנדי עכשווי ובינלאומי עם פסטות ופיצות נהדרות. סיימו את הארוחה עם קוקטייל או יין נהדר.

    אטרקציות בפוקט באפריל

    Baan Teelanka

    זהו מוזיאון אינטרקטיבי של בית הפוך, נותן אשליה שהולכים על התקרה, מקום שתוכנן באופן פנטסטי ומשולב עם מבוך מעניין שנבנה על ידי צוות עיצוב מבריטניה. זוהי חוויה נהדרת למשפחות עם ילדים.

    בית גלישה

    גלישת גוף, ווייקבורד, סנובורד וסקייטבורד בתנאים אידיאליים. החנות מוכרת בגדי חוף ומזכרות אופנתיים. במהלך היום זה מקום נהדר לילדים בכל הגילאים, ובלילה המקום הזה מארח לעתים קרובות מסיבות חוף מהנות.

    קריסטל קליר תאילנד

    למי שאוהב לצלול, אתר PADI מוכר הממוקם בצ'לונג. מציעים טיול צלילה וקורסי צלילה כגון צילום מתחת למים, צלילת לילה, צלילת התרסקות, צלילה בסיוע אוויר, צולל מים פתוחים מתקדם וקורסים מיוחדים אחרים של PADI.

    פארק המים ספלאש ג'ונגל

    פארק המים ספלאש ג'ונגל הוא דרך נהדרת להתקרר בחוף מאי קאו בתאלאנג. הוא פתוח כל יום בין השעות 10:00-18:00 וניתן להזמין את המקום החל מהשעה 8:30 בבוקר לחוויה פרטית. תוכלו ליהנות מבריכת הגלים או מהבריכה במים או להחליק במורד הבומרנג או הסופרבול.