צרו קשר לתכנון מסלול ללא עלות, וקבלו לילה חינם במלון!

    צרו קשר לתכנון מסלול ללא עלות, וקבלו לילה חינם במלון!

    מזג האוויר בפוקט באוגוסט

    איך מזג האוויר בפוקט באוגוסט

    אוגוסט נמצא בעונת המונסון בפוקט ולא נראה שהוא מרתיע אף תיירים המבקרים באזור. רבים באים לחיי הלילה ומבלים את הימים בעצלות על ה-b כל אחד לאחר שגשמי הבוקר ירדו. 

    גֶשֶׁם

    כמות המשקעים הממוצעת יורדת מעט החודש מיולי ל-260 מ"מ ויגדלה לקראת סוף החודש עד לשיא ספטמבר של 400 מ"מ. הגשם יירד בממוצע ב-19 ימים ויוחלף בימי שמש עם רוח צוננת שבה הטמפרטורות החמות הקבועות נעימות להיות בפנים ובחוץ.

    טֶמפֶּרָטוּרָה

    להיות קרוב לקו המשווה הטמפרטורות החמות נשארות כל השנה ובאוגוסט הטמפרטורה הממוצעת היא 28 מעלות צלזיוס שנמצאת בין הטמפרטורות הגבוהות/נמוכות הממוצעות של 25 מעלות צלזיוס ל-31 מעלות צלזיוס. רוח הקירור תמזער את ההשפעות של הלחות הגבוהה כאשר הלחות הממוצעת תעמוד על 85%. הלחות הגבוהה ביותר נחווית בספטמבר ומלווה בכמות המשקעים הגבוהה ביותר. מקומות רבים בהם תבקרו יהיו ממוזגים או מכוונים לנצל את הבריזה המצננת מהים.

    אוֹר שֶׁמֶשׁ 

    המונסון מגביל את מספר שעות השמש ל-8 שעות ביום, מה שעדיין נותן לך מספיק זמן להירגע על החופים ולשחות. 

    טמפרטורת הים

    טמפרטורות האוקיינוסים הן 29 מעלות צלזיוס חמות שזה רק מעלה אחת פחות מהגבוה ביותר של 30 מעלות צלזיוס שנראה בחודשים החמים. שימו לב שחלק מהחופים בהשפעה ישירה של המונסון יהיו סגורים לפעמים ועליכם לשים לב לדגלים על החוף כדי להישאר בטוחים. בחופים אלו יהיו גאות גדולות יותר, גלים גבוהים יותר ותת-תתים מסוכנים.

    עֲרָפֶל

    אוגוסט יראה בממוצע 2 ימי ערפל שהם רק יום אחד יותר מהחודש שעבר. דצמבר עד אפריל הם התקופה של השנה עם הימים המעורפלים ביותר.

    מלונות לפוקט באוגוסט

    וילות סנטרה

    במרחק של 5 דקות הליכה בלבד מחוף קארון נמצאות וילות Centara, שבהן כל הווילות פונות לים על רקע גן טרופי שופע טבעי. יש כאן 72 וילות ולחלקן יש בריכות משלהן. בחר מתוך וילת דלוקס, בריכה או ספא. הווילות הפונות לאוקיינוס הן עצמאיות ולווילות הספא יש ג'קוזי פרטי משלהן על מרפסת.

    בכל הוילות מיזוג אוויר, חדרי רחצה, טלוויזיה בלוויין, סרטים, מיני בר מצויד, מקרר, אמצעים להכנת תה וקפה ומייבשי שיער. וילות הבריכה והספא כוללות קוקטייל חינם בכל לילה יחד עם מארח. וילות בריכה כוללות מרפסת שמש ובריכה בגודל 5 מטר על 3 מטר.

    תיהנו מאחד משיעורי הבישול התאילנדי או קחו את אוטובוס ההסעות אל קארון או פאטונג. דלפק התיור יכול לארגן עבורכם טיול ולענות על כל שאלה בנוגע לטיולים באתר. שחו בבריכה בעלת 2 קומות עם מפל מים או נסו את כוחכם בגלישת רוח, מצנחי רחיפה והירגעו והתפנקו בספא.

    שירות חדרים לארוחות זמין בכל הוילות בין השעות 06:00-22:30 או שתוכלו לאכול במסעדת Cliff או במסעדת Bayview. הצוק פתוח לארוחת בוקר מ-6:30 בבוקר עד 10:30 בבוקר ולאחר מכן לארוחת ערב 18:30 ו-22:30. תפריט של פיוז'ן ים תיכוני אסיאתי מוצע תוך שימוש בתוצרת מקומית טרייה.

    ה-Bayview פתוח לארוחת צהריים בין השעות 11:00-17:00 ומציע לכם מבחר של מנות וחטיפים תאילנדיים ובינלאומיים. בר Cliff מציע לכם קוקטיילים באוויר הפתוח ו-Sunset Happy Hour בין השעות 18:00-19:00.

    וודאו שאתם מבקרים בספא למגוון טיפולים מפנקים ויוקרתיים כדי להפוך את החופשה שלכם ליותר רגועה ומרגיעה.

    Avista Hideaway Resort and Spa

    אתר הנופש והספא Avista Hideaway ממוקם בחלקו הדרומי של האי ומשקיף על חוף פאטונג וטרי טראנג. זהו אתר נופש 5 כוכבים המציע אירוח מפואר מהבואנה ויסטה, משפחתית ויסטה, קלאב ויסטה, סוויטת ג'קוזי וסוויטת ג'קוזי דופלקס וסוויטת טרופיקל היידאווי. כל החדרים כוללים מיזוג אוויר, בר ומקרר, טלוויזיית LED, שולחן עבודה, תחנת עגינה לאייפוד, אמצעים להכנת קפה ותה, חדר רחצה עם מייבש שיער עם אמבטיה ומקלחת נפרדות, חלוקי רחצה ונעלי בית.

    תיהנו מקוקטיילים ומגש פירות חינם עם ההגעה, 10% הנחה על כל חבילות ספא ו-15% הנחה על אוכל ומשקאות. לסוויטות הג'קוזי גינה פרטית ושירות משרת אישי ושירות כביסה בכל יום וקוקטייל בטרקלין Sunset בין השעות 18:00-22:00. כשאתם שוהים בסוויטת טרופיקל Hideaway יש לכם גן זן עם מקלחת חיצונית ואמבטיה, קוקטייל בטרקלין Sunset, מסאג' תאילנדי וארוחת בוקר שמפניה במהלך שהותכם.

    תיהנו מהטעם האותנטי של האוכל התאילנדי יחד עם המטבח האיטלקי, הצרפתי, האוסטרלי, הסיני וההודי במסעדה הפתוחה כל היום לכל הארוחות. נסו מאכלי ים או בשר צלויים על מרפסת הברביקיו או חטיף קל בעודכם מתעצלים ליד אחת מ-3 בריכות גדולות. נסה את בר הגג עבור נופים נהדרים ורשימת משקאות נרחבת הכוללת קוקטיילים.

    את הילדים לא שוכחים כאן עם מועדון לגילאי 3 עד 15 שנים עם משחקים והפעלות שיתאימו לכל הגילאים. אם אתם זקוקים לקצת פינוק והתחדשות בקרו בספא ובבריאות וקבלו טיפול איורוודי אותנטי המיועד בדיוק עבורכם. כושר פתוח כל יום בין השעות 06:00-22:00 עבור האימונים שלך בזמן השהייה כאן.

    חופים לאוגוסט עבור פוקט

    אי האלמוגים

    האי האלמוגים ממוקם מדרום לפוקט ומהווה מקום נהדר לשחייה, שנורקלינג, צלילה ומצנחי רחיפה. באי יש כמה חופים של חול לבן עם מים צלולים וטיול על הגבעה לוקח אותך לחוף חולי במפרץ שקט. החוף הראשי נקרא לונג ביץ' והוא מקום הומה עם שורות של סירות שעוגנות ממש מול החוף ותוכלו להאכיל את הדגים הטרופיים. מכאן תוכלו ליהנות משיט בסירת בננה או לשנרקל מסביב לשוניות האלמוגים הנותנות לאי את שמו. אתה יכול גם לשכור סירה עם זנב ארוך כדי להגיע לכאן או להזמין לעצמך סיור לאי.

    חופי שנורקלינג

    יש המון חופי שנורקלינג נהדרים באי פוקט שבהם תוכלו להסתכל על הדגים הטרופיים ובשוניות האלמוגים שנמצאות לרוב ממש מהחוף מהחופים. ברבים מהחופים הללו יהיו מקומות לשכור מהם ציוד שנורקלינג אם אין לכם משלכם. השכרת משקפי מגן, שנורקלים, סנפירים ומסכות פנים. אם יש לכם מצלמה תת-ימית תוכלו לצלם כמה תמונות נהדרות של החיים הימיים השופעים במים החמים האלה. בחר מבין Banana Beach, Ao Sane, Laem Ka או Laem Singh, Ya Nui, Nai Thon או Kata Beach.

    מסעדות וברים לפוקט באוגוסט

    בית סירות יין וגריל

    ה-Boathouse Wine and Grill ממוקם ב-Boathouse Phuket ב-Koktanode Road Kata Beach. מסעדה זו מציעה לכם 3 אפשרויות לבחירה מתפריט הטעימה להפליא, תפריט צרפתי מוגדר או תפריט תאילנדי. פתוח לארוחות צהריים וערב בין השעות 11:00-23:00.

    תפריט ה-Degustation כולל צדפות, ברווז וכבד אווז ובתפריט הצרפתי יש Amuse bouche, רביולי, טארט טלה ולימון חריף לסיום והתפריט התאילנדי הוא סרטנים, מוסר ים, קארי טלה בבישול איטי ואורז מנגו דביק לקינוח. יין מוצמד לכל מנה ולכל מנה מוגשת כוס קטנה. הסעודה באוויר הפתוח היא אידיאלית עבור אותה ארוחת ערב רומנטית או ארוחת צהריים.

    מסעדה וסטיקהית של Karlsson

    מסעדת Karlsson and Steakhouse ממוקמת ב-Karon ומשתמשת רק בצלעות הבקר האוסטרליות הטובות ביותר שנצלה לפי טעמכם. יש מבחר של מנות ראשונות ומרקים, פיצה ופסטה, דגים ופירות ים ותאילנדים יחד עם תפריט סטייקים נרחב, קינוחים ואחרי ארוחת ערב ורשימת יינות ומשקאות גדולה הכוללת קוקטיילים ומשקאות מועשרים. בחר מתוך סקמפי, סלמון, ברוסקטה, סלטים, סאטה עוף, סרטנים וקינוחים כוללים ספלי בננה, עוגת גבינה ומוס שוקולד.

    אטרקציות בפוקט באוגוסט

    אקווריום פוקט

    אקווריום פוקט פתוח כל יום מ-8:30 בבוקר עד 16:30 וממוקם ב-Sakdidej Road Muang. התערוכות כוללות את שביל המדע והטבע, כלי שיט ימיים, מינים ימיים בסכנת הכחדה, בריכת צבי ים, מדגרה ואוסף עיון. בכל סוף שבוע תוכלו לצפות בצוללנים מאכילים כרישים ומקיימים אינטראקציה עם ימיים אחרים בין השעות 11:00-11:30.

    למדו את סוד האי פא-לואק ולמדו על שימור ימי בדרך מהנה. זוהי דרך מהנה לבלות קצת זמן עם הילדים וללמוד עד כמה חשובה האקולוגיה הימית שלנו היום. חנות המזכרות מוכרת גם חטיפים ומשקאות.

    מקדש סוואן קירי וונג

    אם אתם מחפשים ארכיטקטורה מקומית נהדרת, עליכם לבקר במקדש סוואן קירי וונג ברחוב פאטונג בפאטונג. מקדשים אלה הם קבוצה מלכותית של מבנים חינניים עם יצירות אמנות מורכבות ויפות והמקדש הראשי הוא בגובה 3 קומות ובתוכו כמה סצנות מקסימות ועמודי אבן.

    בית צ'ינפרצ'ה

    בניין יפה נוסף הוא בית צ'ינפראצ'ה והמוזיאון שנבנו במקור בשנת 1904 והושלם רק 3 שנים מאוחר יותר. זוהי דוגמה מצוינת לאחוזה סין פורטוגזית והיא רשום כבניין מורשת לאומית. נבנה כבית פרטי וכיום הוא מוזיאון המראה לכם איך נראו הבתים בתחילת המאה ה-19. בחצר הפנימית נבנתה בריכת דגי קוי וכל החדרים צופים לחצר ולאטריום.