צרו קשר לתכנון מסלול ללא עלות, וקבלו לילה חינם במלון!

    צרו קשר לתכנון מסלול ללא עלות, וקבלו לילה חינם במלון!

    חיי לילה למשפחות

    למרות המוניטין הפרוע משהו, לחיי הלילה של פוקט יש הרבה מה להציע למי שמטייל עם ילדים, גם אחרי רדת החשיכה. אמנם ישנם חלקים מסוימים של דרך בנגלה שהורים עשויים להעדיף להתרחק מהם, אך עדיין יש שפע של חיי לילה ידידותיים למשפחות בפוקט. (פעילויות ידידותיות למשפחות אלה סגורות באופן זמני במהלך הגבלות COVID-19.)

    • סיאם נירמיט פוקט היא הפקה בימתית מרגשת המעניקה לקהל היכרות עם ההיסטוריה והתרבות התאילנדית במהלך שלוש מערכות. הבמה, הכוריאוגרפיה והתלבושות עוצרות נשימה, וגם אם חלק מהנקודות העדינות יותר יאבדו על הקהל הצעיר, הילדים בטוח יתפוצצו כשהם צופים ביותר מ-100 שחקנים ממלאים את הבמה. המופעים מתחילים בשעה 20:30, אך כדאי להגיע מוקדם כדי ליהנות מהפארק הגדול המקיף את התיאטרון. הפארק כולל מספר בתי עץ מסורתיים, אותם אתם מוזמנים לחקור. תוכלו גם להכיר מאכלים מקומיים ועבודות יד מסורתיות תוך כדי הליכה בפארק. ילדים יאהבו במיוחד את ההזדמנות להאכיל את שני הפילים שעושים את ביתם בפארק. המופעים מתקיימים בכל יום למעט ימי שלישי, והכרטיסים מתחילים ב-1,200 באט. פתיחת שערים בשעה 17:00.
    • מיני גולף ומסעדה דינו פארק בחוף קאטה מציעה שפע של כיף למבקרים בכל הגילאים. מסלול המיני גולף בן 18 הגומות נועד לגרום ללקוחות להרגיש כאילו הם צעדו אחורה בזמן או דרך השערים של פארק היורה. עם דינוזאורים ענקיים דמויי חיים על כל חור והר געש ש"מתפרץ" כל 30 דקות, מיני גולף ומסעדה של דינו פארק הוא באמת מחזה לעיניים. מאפקטים של סאונד ותאורה ועד לדינוזאורים האנימטרוניים ששואגים כששחקני גולף חולפים על פניהם, מסלול הפוט-פוט באמת מרשים. הכיף ממשיך במסעדה שבאתר, שעוצבה כך שתרגיש כמו מערה פרהיסטורית עם שרתים מעוטרים בלבוש בסגנון פלינטסטונס. מסעדת המיני גולף והמסעדה Dino Park פתוחה מדי יום בין השעות 10:00 ל-23:00.
    • Phuket FantaSea הוא פארק שעשועים תרבותי ייחודי בלילה עם שלוש אטרקציות עיקריות – פסטיבל הכפר, מסעדת המזנון גולדן קינרי ופנטזיה של ממלכה, הפקה תיאטרלית בסגנון וגאס. המופע מתקיים בתיאטרון שנועד להיראות כמו ארמון עתיק והוא חוויה סוחפת לחלוטין עם עשן, גשם, אפקטים של לייזר ואמנים שנכנסים למעברים כדי לתקשר עם הקהל. המופע מתקיים בימים שישי עד רביעי בשעה 21:00, אך השערים נפתחים בשעה 17:30. הכרטיסים מתחילים ב-1,800 באט לאדם וכוללים גישה לפארק ולאטרקציות.