צרו קשר לתכנון מסלול ללא עלות, וקבלו לילה חינם במלון!

    צרו קשר לתכנון מסלול ללא עלות, וקבלו לילה חינם במלון!

    חיי לילה בפוקט | מועדוני גו-גו בדרך בנגלה ופעילויות לכל המשפחה

    לפוקט יש מוניטין של סצנת מסיבות רצינית, וחיי הלילה של פוקט, בפרט, יכולים להיות קצת פרועים. עם זאת, יש עדיין הרבה מה לעשות עבור אלה המעדיפים בידור רגוע יותר בערב. רוב חיי הלילה של האי מרוכזים בפאטונג, כפר דייגים מנומנם שבעבר היה עמוס בתיירים כמעט מסביב לשעון בזכות החופים היפים שלו ושפע מועדוני הלילה ומועדוני הגו-גו. אם הבילוי האידיאלי שלכם כולל יותר אדרנלין מאלכוהול, תוכלו לבדוק משחק אגרוף תאילנדי או להזמין צלילת לילה עם אחת מחברות הצלילה המקומיות. מחפשים אטרקציות בפוקט עם ילדים בלילה? חיי הלילה של פוקט מתהדרים במספר הפקות תרבותיות מרגשות, שווקים רבים ומסלול מיני גולף הפתוח עד מאוחר. (אנא בדקו עם מקומות אירוח במהלך הגבלות COVID-19 לפני שאתם מתכננים מסלול לפוקט.)

    דרך בנגלה היא ללא ספק מרכז האלמנטים התוססים יותר של סצנת חיי הלילה של פוקט. ממוקם במרכז פאטונג, חיי הלילה של דרך בנגלה הם למעשה מה שמושך אנשים רבים לפוקט. ברגע שהשמש שוקעת, אורות הניאון מהבהבים, ודרך בנגלה סגורה לתנועה. תיירים ומקדמי מועדונים ממלאים את הרחוב! דרך באנגלה (Bangla Road) והרחובות הצדדיים הסמוכים, או סויס (sois), עמוסים בדיסקוטקים, בברי גו-גו ובטרקלינים מכל הסוגים. בזכות אמני הרחוב שעושים הכל, מקסם ועד יריקה באש, הכיף מתחיל עוד לפני שנכנסים לאחד מבורות ההשקיה הרבים שלאורך הרחוב. (במהלך הגבלות COVID-19, רוב הברים והמועדונים בדרך בנגלה סגורים באופן זמני.)

    The top five clubs and bars on Bengal Road

    • מועדון הלילה טייגר הוא בניין רחב ידיים בן שלוש קומות המאכלס את כל מה שאתה צריך ללילה בעיירה. המתחם, ששטחו 5,000 מ"ר, מכיל דיסקוטק, מספר ברים, מסעדה ומועדון בריכה, כך שתוכלו לבלות בקלות את כל הלילה בין קירותיו. הדיסקוטק פתוח בין השעות 21: 30-04: 00, אך חלק מהברים בקומה הראשונה נפתחים מוקדם יותר.
    • מועדון הלילה White Room הוא אחד ממועדוני הלילה העתיקים ביותר בדרך בנגלה, אך הודות לשיפוץ גדול, הוא כיום גם אחד המפעלים היוקרתיים יותר. במועדון יש רחבת ריקודים ענקית, מספר ברים ואגף VIP מוגבה שבו תוכלו להבטיח שולחן על ידי קניית שירות בקבוקים. אין דמי כיסוי, אך יש קוד לבוש, כך שהמבקרים צריכים להקפיד להתלבש בצורה חכמה. המועדון פתוח בימים שני עד שבת בין השעות 22:00-03:00.
    • רד הוט הוא אחד ממקומות המוזיקה החיה הטובים ביותר בדרך בנגלה. להקות מנגנות מגוון להיטי פופ ורוק מערביים מדי ערב, ורובן שמחות לקבל בקשות. יש שעה מאושרת בכל לילה לפני שהלהקות מתחילות. מסעדת Red Hot פתוחה מדי יום בין השעות 11:00 ל-04:00.
    • SUZY WONG'S AGO GO הוא אחד מברי הגו-גו האיקוניים ביותר של פאטונג . קשה לפספס את המועדון הודות לדלת האדומה הבוהקת, המוארת על ידי פנס בסגנון סיני המטיל זוהר אדום על הכניסה. בתוך המועדון תמצאו שולחנות וספות המסודרים סביב במה מרכזית, בה מתקיימים מדי ערב מגוון מופעים. הכניסה ל-SUZY WONG'S AGO GO אינה כרוכה בתשלום, והיא פתוחה מדי יום בין השעות 19:30 ל-03:00.
    • המלון משלב את כל האלמנטים הפופולריים ביותר בחיי הלילה של דרך באנגלה (Bangla Road). המועדון מציע מוזיקה חיה, ריקודים, שפע של משקאות מיוחדים ורקדנים יפים. Happy hour מתחיל כאשר המועדון נפתח בשעה 20:30 ונמשך עד השעה 22:00. המסיבה נמשכת עד ש-TaiPan Entertainment and Hotel נסגרים בשעה 06:00.

    חיי לילה בפוקט | מועדוני חוף וברים על הגג

    החופים המדהימים של פוקט הם אחת האטרקציות המרכזיות באזור, ועם שפע של ברים על החוף, אין סיבה לעזוב את החוף כדי ליהנות מחיי הלילה. מחוף קמאלה ועד פאטונג, יש טונות של ברים בהם תוכלו ליהנות מקוקטייל עם בהונותיכם בחול במהלך היום ואז לרקוד לתקליטן חי ברגע שהשמש שוקעת. תוכלו למצוא גם שפע של ברים וטרקלינים על גגות וטרסות, רבים מהם עם נוף של הים האנדים.

    5 ממועדוני החוף והברים הטובים ביותר על הגג בפוקט

    • מועדון החוף זאנה (Xana Beach Club) כולל בר שניתן לשחות אליו בגובה 35 מטרים, ביתנים מפוארים לצד הבריכה וטרסת גג, ומהווה מקום אידיאלי לבלות בו את היום. אם אתה שוכב ליד הבריכה כל היום, אתה תהיה בעמדה טובה לתפוס את השקיעה מעל הים וליהנות מאווירת מועדון הלילה. ברגע שהשמש שוקעת, הדי ג'יי מתחיל לסובב להיטי נשמה, פאנק ודיסקו. המועדון מגיש תפריט מלא עם מנות ים תיכוניות עכשוויות בנוסף לקוקטיילים יצירתיים. הבריכה נשארת פתוחה עד מאוחר, כך שתוכלו לשחות מתחת לכוכבים. מועדון החוף Xana ממוקם באזור באנג טאו בפוקט ופתוח בין השעות 10:00-22:00.
    • קפה דל מאר פוקט מביא את הכיף והאנרגיה של איביזה לחופי חוף קמאלה בפוקט. מועדון החוף האלגנטי והמזדמן עמוס בביתנים ובכיסאות נוח, ובמהלך היום קל למצוא מקום שקט לקרוא בו או לנמנם. עם זאת, ברגע שהשמש שוקעת, האווירה היא הרבה יותר אנרגיה גבוהה הודות לתקליטנים שלעתים קרובות מלווים על ידי סקסופוניסט חי. בית הקפה Café Del Mar Phuket פתוח מדי יום בין השעות 11:00 ל-02:00.
    • Quip Sky Bar, הממוקם על גבי לינה וארוחת בוקר אופנתית ומוזרה, הינו מושלם עבור משקה לפני ארוחת הערב. באחד הברים הבודדים על הגג בפוקט טאוןQuip Sky Bar אין תקליטן או מוזיקה חיה, אבל לא תחמיץ את זה מכיוון שמקומות הישיבה הפשוטים של פוף מתאימים יותר לשיחה שקטה מאשר לריקודים בכל מקרה. הבר פתוח מהשעה 16:00 עד חצות.
    • אתר הנופש והספא KEE פאטונג (KEE Patong Resort & Spa) הוא ביתו של בר טרסה דו-מפלסי המשקיף על חוף פאטונגטרקלין KEE Sky Lounge הוא המקום האידיאלי להתחיל בו את הלילה עם אחד מהקוקטיילים הייחודיים שלו, בעודכם נהנים מנוף של 360 מעלות של מפרץ פאטונג (Patong Bay) והרחובות ההומים שמתחתיו. בהתאם ללילה, תקליטן או ג'אז רך יתנגנו דרך מערכת הסאונד של הבר. הבר פתוח בין השעות 17:00 ל-12:00.

    חיי לילה בפוקט | מעבר לברים ומועדוני לילה

    מבקרים שאינם מעוניינים לקפוץ למועדונים לא צריכים לדאוג להישאר מחוץ לסצנת חיי הלילה של פוקט. יש הרבה מה לעשות שלא כולל די ג'יי או רחבת ריקודים.

    • שווקי לילה פופולריים להפליא ברחבי תאילנד, ושוק הלילה של סוף השבוע של פוקט הוא ללא ספק הפופולרי ביותר בעיר פוקט. השוק הוא המקום המושלם לאסוף כמה מזכרות, אבל שווה ביקור גם אם אין לך עניין בקניות. לטייל במעברים ולבדוק את הדוכנים שמוכרים כל דבר, מפירות טריים ועד בעלי חיים חיים, זו חוויה שאסור לפספס. גם אם אינכם מתכננים לערוך קניות, הקפידו להביא מזומנים כדי לטעום את המאכלים המקומיים למכירה בקצה המערבי של השוק. אפשרויות האוכל כוללות נקניקיות, עוגות דגים, אפילו חרקים מטוגנים בשמן עמוק. השוק פתוח בימי שבת וראשון בין השעות 16: 00-23: 00.
    • בפוקט יש כמה צלילות מדהימות, וכמה מהתושבים התת-ימיים הייחודיים ביותר באזור ניתן לראות רק בלילה. ישנן מספר חברות צלילה המציעות צלילות לילה, רבות מהן מול חופי קאטה. צוללנים מוסמכים המוכנים לאמץ את הים לאור הירח יזכו למופע קליל שלא ניתן למצוא בשום מועדון, באדיבות הפלנקטון הביולוגי. כמו כן, צוללנים יקבלו הצצה של דיונון, תמנון, צלופחים ועוד.
    • איגרוף תאילנדי הוא אחד מענפי הספורט הפופולריים ביותר בתאילנד, ותיירים רבים מקפידים לבקר באחד מאצטדיוני האיגרוף הייעודיים כדי להשתתף במשחק. אצטדיון האגרוף בנגלה הוא אחד המקומות הפופולריים ביותר בפוקט לתפוס משחק. הבניין בן שתי הקומות הוא ביתם של ארבעה ברים בנוסף לאצטדיון בקומה השנייה. הקרבות מתקיימים בלילות רביעי, שישי וראשון. מושבי VIP עולים 2,500 באט, ומושבים באצטדיון עולים 1,700 באט. הקרבות מתחילים בדרך כלל בשעה 20:00 ונמשכים לעתים קרובות עד חצות. (משחקי אגרוף תאילנדיים של Muay אסורים במהלך הגבלות COVID-19.)