צרו קשר לתכנון מסלול ללא עלות, וקבלו לילה חינם במלון!

    צרו קשר לתכנון מסלול ללא עלות, וקבלו לילה חינם במלון!

    מזג האוויר בפוקט מאי 

    איך מזג האוויר בפוקט במאי

    בתאילנד ובמיוחד באי פוקט יש אקלים טרופי מבורך וחם כל השנה. זהו מקום נופש פופולרי עבור אנשים כדי לברוח מהקור והקור של חורף אירופי. הטמפרטורות כאן משתנות מעט מאוד ואפילו טמפרטורות הים נשארות קבועות למדי. שינוי האקלים הגדול ביותר הוא בכמות המשקעים שאתה מקבל בכל חודש. פוקט חווה אקלים מונסון עם 3 עונות בלבד, חם, יבש ומונסון. בחודש מאי, העונה היבשה הסתיימה והמונסון בדרך.

    גשם

    כמות המשקעים הממוצעת במאי עלתה מ-30 ל-40 מ"מ בעונה היבשה לכ-200 מ"מ שנופלים על פני 16 עד 18 ימים. כמות המשקעים תגדל מעתה ועד לשיא ספטמבר של 400 מ"מ.

    טמפרטורה

    הטמפרטורה הממוצעת היא 29 מעלות צלזיוס שהיא בין הטמפרטורות הגבוהות/נמוכות הממוצעות של 25 מעלות צלזיוס ל-32 מעלות צלזיוס.

    לחות

    טמפרטורות לילה גבוהות ולחות ממוצעת גבוהה של 85% עלולות לגרום ללילות לא נוחים, אך כל אתרי הנופש הגדולים ממוזגים ואחרים יהיו מאווררים ללילה נוח יותר. הלחות עלתה מאז העונה היבשה ותמשיך לעלות ככל שחודש מאי יגיע לסיומו והלחות תעלה ל-90% בשיא המונסון.

    אור השמש

    שעות השמש הממוצעות משתנות מחודש לחודש בפוקט ובמאי שעות השמש הממוצעות ירדו מהשיא של אפריל של 9 שעות ביום ל-8 שעות ביום. במהלך המונסון שעות השמש מצטמצמות בשעות העננים והגשם בכל יום. בהיותו יעד נהדר לחופשה, יש שפע של פעילויות לעשות במהלך אותם ימים רטובים.

    טמפרטורת הים

    טמפרטורת האוקיינוס הממוצעת משתנה מעט כאן והחודש טמפרטורת האוקיינוס הממוצעת היא 30 מעלות צלזיוס שהיא הגבוהה ביותר שהיא מגיעה אליה כל השנה. טמפרטורה זו תישאר עד אוגוסט, שם היא תרד מעלה אחת ל -29 מעלות צלזיוס.

    שן

    ישנם ימים מעורפלים בפוקט כל השנה ובמאי הם ירדו רק ל -2 ימי ערפל בחודש. ימים אלה נשארים נמוכים עד שהם מתחילים לעלות ל-3 ימים בנובמבר.

    מלונות ב-פוקט בחודש מאי

    פאטונג ביי גרדן ריזורט

    אתר הנופש פאטונג ביי גרדן ריזורט (Patong Bay Garden Resort) ממוקם על חוף פאטונג (Patong Bay Garden Resort), עסק בניהול משפחתי המציע מגוון חדרים לבחירה: סוויטות אנדמן וג'וניור, דלוקס סיטי, מרפסת דלוקס וחדר סופיריור. כל חדרי הסופיריור ממוקמים בקומה הראשונה והשנייה, וכולם כוללים חדרי רחצה נפרדים עם מקלחות, וחדרי הדלוקס ממוקמים בקומה השנייה והשלישית עם נוף לעיר או מרפסת.

    חדרי המרפסת הינם אידיאליים עבור חטיף מאוחר בלילה או קוקטייל בעודם נהנים מהנוף. סוויטת הג'וניור היא דירה עם חדר שינה אחד, אזור מגורים נפרד וחדר רחצה גדול. אולפני אנדמן (Andaman Studios) ממוקמים על החוף, והם החדרים הגדולים ביותר המוצעים כאן עבור שלושה מבוגרים. ארוחת הבוקר כלולה בכל החדרים, ונצלו את הזמנתכם יותר מ-30 יום מראש לקבלת הנחה של 20%.

    כל החדרים כוללים מיני בר, אמצעים להכנת קפה ותה, טלוויזיה בכבלים, מיזוג אוויר, מייבשי שיער, חלוקי רחצה ונעלי בית, כמו גם שירות מסאג' בחדר. הצעות מיוחדות זמינות לאורך כל השנה וכוללות מסאג', ארוחה באחת מ-2 המסעדות, ארוחות בוקר וירח דבש. הינכם מתבקשים ליידע את המלון בעת ביצוע הזמנה לעוגה עם ההגעה והקמת חדר מיוחד.

    המלון כולל 2 מסעדות ובר בריכה. מסעדת Baan Kamnan פתוחה כל היום לסעודה וכוללת שירות חדרים בשעות 11:00 עד 23:00. תוכלו ליהנות ממזנון ארוחת בוקר, מאכלים תאילנדיים ובינלאומיים ופירות ים מקומיים טריים. אם מתחשק לכם ארוחה איטלקית, בקרו בפיצרייה La Casa e Ristorante הפתוחה בין השעות 11:00-12:00. יש לו מוניטין של האוכל האיטלקי הטוב ביותר באי פוקט ורשימת היין הנרחבת מציעה לכם מבחר של יינות לכל אירוע.

    בר הבריכה פתוח בשעות 11:00 עד 12:00 עבור כל המשקאות, לרבות מגוון רחב של קוקטיילים, אידיאליים למנוחה בסוף יום ארוך של קפיצה לאי או ברביקיו על החוף.

    מרגישים עייפים ולחוצים? לאחר מכן נצלו את מסאג' הספא הביתי עם מגוון טיפולי העור והטיפולים שלו כדי להצעיר ולהרגיע אתכם. טיפולים זמינים בחדרכם או בספא.

    מרלין ביץ' ריזורט

    אתר הנופש מרלין ביץ' (Merlin Beach Resort) שוכן על חוף טרי טראנג (Tri Trang), במרחק של 3 ק"מ מחוף פאטונג (Patong Beach) ההומה. קרן Green Leaf מוסמכת עם אזורי עישון ייעודיים ומקבלת בברכה משפחות וזוגות. הוא היה רשום כאחד מעשרת אתרי הנופש המשפחתיים המובילים במגזין Holidays with Kids. מחדר דלוקס, חדר עם גישה לבריכה, סוויטת מרלין או סוויטה נשיאותית.

    כל החדרים כוללים מיזוג אוויר, מיני בר, מקלחת ואמבטיה נפרדות, טלוויזיה בלוויין עם סרטים, אמצעים להכנת תה וקפה, מייבש שיער ומרפסת פרטית. ישנם 37 חדרים עם גישה ישירה לבריכה וישנם מספר חדרים מחוברים עבור קבוצות גדולות יותר ומשפחות. הסוויטות כוללות חדרים המחוברים לחדרי דלוקס מול החוף.

    תוכלו לסעוד באחת מכמה מסעדות וברים, לרבות Bhukit Cafe הפתוח לארוחות בוקר, צהריים וערב החל מהשעה 06:00 עם מנות אסייתיות ובינלאומיות. מסעדת Chang Thai מציעה לכם אוכל תאילנדי אותנטי החל מהשעה 18:00 בערב, והזמנות הן הכרחיות. עבור חובבי פירות ים, מסעדת At Sea פתוחה לארוחת ערב החל מהשעה 18:00 עם מטבח ים תיכוני בהשפעה אסייתית. אם אתם במצב רוח לאיטלקית, נסו את לה גונדולה הפתוחה לארוחת ערב מדי ערב החל מהשעה 18:00. אם אתם מחפשים חטיף או קפה, לכו לבית הקפה של תיאה או לבר Zea.

    רק עבור הילדים יש את מועדון Sabai הממוזג, הכולל טלוויזיות עם מסך גדול, אינטרנט, עמדות משחק, בריכות והטלת חצים, והוא פתוח כל היום משעה 09:00. יש גם בריכת תינוקות, בריכת ילדים, מגלשת מים ו-3 בריכות גדולות יותר לשחייה ולמנוחה. תוכלו להישאר פעילים במרכז הכושר או ליהנות ממשחק טניס או טניס שולחן.

    הספא פתוח החל מהשעה 10:00 ומציע מגוון רחב של טיפולים, לרבות הידרותרפיה וקרצוף גוף נפלא, טיפולי פנים ומסאג'ים.

    חופים לחודש מאי לפוקט

    חוף או סאנה

    ניתן לראות את חוף אאו סאנה מחוף נאי הארן, אך עליכם לעבור במנהרה מתחת למועדון היאכטות. כאן יש 3 מפרצים קטנים, חוליים עם רקע של עצים. במפרצים הגדולים יש מסעדה וכיסאות נוח, ותוכלו לשכור ציוד שנורקלינג מחנות סמוכה. שני המפרצים האחרים משמשים את אתר הנופש באן קראטינג אך הם אינם חופים פרטיים ותוכלו לעשות מסאג' כאן אם תרצו.

    קאמאלה ביץ'

    חוף קמאלה נמצא בקמאלה והוא כפר דייגים קטן והומה עם רצועת חול לבן באורך 2 ק"מ. חוף זה שקט יותר מחופים אחרים ויש חנויות ובתי קפה קטנים לשוטט בהם לאחר שיזוף או שחייה.

    חוף הואה

    בקצה הדרומי של קאמאלה נמצא חוף הואה (Hua Beach), מקום שקט ולא מפותח שבו אולי תגלו שאתם האדם היחיד כאן. החוף מעט סלעי כמו קרקעית הים, אך אל תתנו לזה להרתיע אתכם מהמקום הבתולי הזה.

    חוף סורין

    חוף סורין הוא חוף נקי ויפה עם פחות אנשים מחוף פאטונג הסואן. המים כאן ידועים בהיותם צלולים ונקיים.

    מסעדות וברים לפוקט בחודש מאי

    טטונקה

    אחד המקומות הפופולריים ביותר לאכול בפוקט על ידי מקומיים ותיירים כאחד הוא Tatonka. המסעדה ממוקמת בצ'רנטלאי בסמוך לכניסה לאתר הנופש לגונה ומצפון לפאטונג ביץ'. הוא נפתח בשנת 1996 על ידי השף הרולד שוורץ שהגיע לתאילנד והתאהב באנשים ובאוכל.

    התפריט שלו הוא פיוז'ן של סגנונות רבים שהוא מכנה מטבח גלובטרוטר. זהו שילוב של אוכל אסייתי, ים תיכוני ולטיני. האוכל הוא כל מקור מקומי וחלק גדול מהתפריט הוא בסגנון טאפאס של מנות קטנות וטעימות. ספיישל פירות ים זמין מדי יום או נסו את תפריט הטעימות של השפים.

    סיאם סופר קלאב

    בקרבת מקום נמצא מועדון סיאם סאפר (Siam Supper Club), שהוא בר וגריל המגיש בשר, דגים ופיצות וקינוחים דקדנטיים באיכות הגבוהה ביותר. התפריט הוא שילוב של מנות עתיקות יומין ואהובות חדשות כמו מרק בצל צרפתי, סלט ירוק, קוקטייל שרימפס נמר ושרימפס וכמה מנות ייחודיות כמו סלט קיסר SSC וקלמרי מלח ופלפל.

    תוכלו ליהנות ממנת פסטה קלאסית או פיצה מהתפריט הנרחב וממנות פירות ים הכוללות מאהי-מאהי, טונה צהובת סנפיר וסלמון טסמני. הסטייקים מגיעים מאוסטרליה וכולם בשר אנגוס איכותי ביותר. יש גם תאילנדי קלאסי וכמה קינוחים נהדרים כגון עוגת גבינה וקרם brûlée.

    הלאה

    ה-Suay ממוקם ב-Talat Nuea במואנג ופתוח מדי יום בין השעות 17:00-12:00. המטבח מושפע מהטעמים מצפון מזרח תאילנד תוך שימוש במרכיבים טריים ובריאים. יש תפריט משקאות נרחב המשתמש בעשבי תיבול ופירות כדי לספק אוכל לנפש, לגוף ולנפש. אפשרויות המשקאות כוללות משקאות בריאים, מרעננים וייחודיים שאינם אלכוהוליים, כמו גם יין אדום ולבן ובירה.

    בחרו סלט, מרק, מנה ראשונה, מנה עיקרית וקינוח מתפריט נרחב. נסו את כנפי העוף המטוגנות והפריכות או את רגלי הצפרדע, צלעות טלה בגריל, מולים ניו זילנדיים, אורז דביק מאודה באפונה פרפר, סלט טונה צהוב סנפיר ותבשילי חזיר. מסעדת Sui מציעה גם בית ספר לבישול בו תוכלו ללמוד את יסודות המטבח התאילנדי.

    אטרקציות בפוקט במאי

    קאנטרי קלאב בלו קניון

    שחקני גולף נהנים משירות טוב באי פוקט, והקאנטרי קלאב בלו קניון (Blue Canyon Country Club) מציע לכם 2 מסלולים לבחירה: מסלול הקניון (Canyon Course) או מסלול האגמים (Lakes Course). שני המסלולים תוכננו להפריע כמה שפחות לנוף הטבעי וליערות כאן. הקלאסיקה של ג'וני ווקר נערכה כאן 3 פעמים ואף קורס אחר לא יכול להתפאר באילן יוחסין כזה. חנות Pro היא אחת הגדולות בתאילנד ויש בה הרבה מועדוני גולף ואביזרים למכירה והשכרה והיא פתוחה משש בבוקר.

    מסלול הקניון הוא שילוב של כבישים גליים, כבישים צרים, עצים גבוהים, סכנות מים וחור 17 נמצא ב-500 הגומות המובילות בעולם. במסלול האגמים יש מים על 17 חורים ורוחות על פני נתיבי מים טבעיים ואגמים שנותרו לאחר נטישת כריית הבדיל. החור ה -18 נבחר לאחד הקורסים הטובים ביותר באסיה.

    העיר העתיקה של פוקט

    ביקור בעיר העתיקה של פוקט הוא שיעור היסטוריה ובעבר היה מלא בברונים עשירים לכריית פח באחוזות סיניות-קולוניאליות. האזור מרוכז מספיק כדי פשוט להסתובב בשעות הפנאי ולראות את החנויות והבניינים הישנים שהשתמרו כפי שהיו כאשר נבנה. יש אוסף של מקדשים ומקדשים סיניים ובודהיסטיים שיתנו לכם תובנה על החיים המוקדמים כאן. יש כאן הרבה מקומות למשקאות וחטיפים ולבלות קצת זמן לספוג את האווירה.