צרו קשר לתכנון מסלול ללא עלות, וקבלו לילה חינם במלון!

    צרו קשר לתכנון מסלול ללא עלות, וקבלו לילה חינם במלון!

    שווקי לילה גדולים בפוקט

    שווקי הלילה הפופולריים ביותר בפוקט

    פוקט, אי יפהפה בתאילנד, ידוע בחופים המדהימים שלו, במים הצלולים ובחיי הלילה התוססים שלו. אחת הדרכים הטובות ביותר לחוות את התרבות והמטבח המקומיים היא ביקור בשווקי הלילה בפוקט.

    בשווקי הלילה הטובים ביותר בפוקט יש תחושה מיוחדת של פסטיבל, העם מופעי רחוב ומוזיקה. שווקים מקומיים הם בדרך כלל מקום טוב למצוא כמה מציאות ומזכרות. וזה כמובן המקום הטוב ביותר להנות מהמנות התאילנדיות המיוחדות. הנה כמה משווקי הלילה הפופולריים ביותר בפוקט שבהחלט שווים ביקור.

    Chillva Market

    פוקט טאון

    שוק צ'ילווה הוא שוק לילה אופנתי המציע חווית קניות ואוכל ייחודי. הוא ממוקם בלב פוקט טאון ופתוח כל יום מ-17:00 עד 23:00. השוק ידוע באווירה ההיפסטרית שלו, עם מכולות צבעוניות המשמשות כחנויות ובתי קפה. המבקרים יכולים ליהנות ממגוון של אוכל, משקאות וקינוחים, כמו גם לקנות בגדים, אביזרים ואומנות בעבודת יד. השוק כולל גם מוזיקה חיה ובידור, מה שהופך אותו למקום נהדר לבלות בו ערב.

    מיקום: 141/2 Yaowarat Road, העיר פוקט, פוקט 83000, תאילנד

    פתוח: בימים שני עד שבת משעה 17:00 עד 23:00 (סגור בימי ראשון)

    שוק סוף השבוע בפוקט

    פוקט טאון

    שוק הלילה של סוף השבוע של פוקט, הידוע גם כשוק נאקה, הוא אחד משווקי הלילה הגדולים בפוקט. הוא פתוח בלילות שבת וראשון מ-16:00 עד 22:00. השוק הוא מוקד הומה של פעילות, עם מאות ספקים שמוכרים הכל, החל מבגדים ואביזרים ועד אוכל רחוב ומזכרות. המבקרים יכולים ליהנות ממוזיקה חיה ומופעי תרבות בזמן שיטוט בדוכנים. אחד משיאי השוק הוא האוכל, עם מגוון רחב של מעדנים מקומיים ומאכלים מהמטבח הבינלאומי.

    מיקום: 7 Wirat Hong Yok Rd , העיר פוקט, מואנג, פוקט 83000, תאילנד

    פתוח: בימים שבת עד ראשון משעה 16:00 עד 23:00 (סגור בימים שני עד שישי)

    מדרחוב פוקט

    פוקט טאון

    מדרחוב פוקט, השוכן בחלק ציורי של העיר העתיקה של פוקט, הוא גם אטרקציה תרבותית וגם שוק לילה. הבתים הסיניים-פורטוגזיים הישנים, לאורך הרחוב שאורכו 350 מטרים, מוארים בצבעים מרהיבים. החלל שבין הבניינים האלה עמוס בדוכנים שמוכרים מאכלים מקומיים מסורתיים, עבודות יד תאילנדיות, אופנה מודרנית ומזכרות. שוק לילה תוסס המתקיים מדי יום ראשון בין השעות 16:00-22:00. המבקרים יכולים לטעום מגוון מנות מקומיות, כולל פאד תאי, סאטה ואורז דביק מנגו. השוק כולל גם מוזיקה חיה והופעות תרבות, מה שהופך אותו למקום מצוין לחוות את התרבות התאילנדית.

    מקום: Thalang Rd , טלאט יאי, מואנג, פוקט 83000, תאילנד

    פתוח: ימי ראשון בין השעות 16:00-22:00

    שוק הלילה אינדי פוקט

    פוקט טאון

    שוק הלילה האינדי של פוקט מארח סוחרים עצמאיים במקום רוכלים טיפוסיים בשוק של העיר פוקט. זהו אחד משווקי הלילה השקטים יותר של פוקט, אך פופולרי מאוד בקרב תאילנדים צעירים. למרות שהוא קטן יחסית, שוק הלילה אינדי בפוקט מציע חווית קנייה נעימה, וסביר להניח שתמצאו משהו מיוחד במחיר מעולה.

    מקום: Limelight Avenue Phuket, Dibuk Rd , טלאט יאי, מואנג, פוקט 83000, תאילנד

    פתוח: בימים רביעי עד שישי בין השעות 16:00 עד 22:30 (סגור בימי שבת עד שלישי)

    מאלין פלאזה פאטונג

    פאטונג ביץ'

    מאלין פלאזה פאטונג פופולרית במיוחד בזכות דוכני האוכל שלה, אך תוכלו גם למצוא מגוון מרשים של מזכרות. שוק הלילה הוא די קטן אך מקורה, ולכן מתאים גם בימים גשומים. אם אתם כאן לארוחת ערב, חובה לנסות כולל עוף מטוגן וצ'יפס, קרפים, גלידה, סושי, קוקטיילים של 90 באט ופירות טריים. המחירים נמוכים, מה שהופך את מאלין פלאזה פאטונג למקום אוכל פופולרי למטיילים בתקציב נמוך בפאטונג.

    מקום: Prachanukhro Road , פאטונג, קאטו, פוקט 83150, תאילנד

    פתוח: כל יום מ-11:00 עד חצות