צרו קשר לתכנון מסלול ללא עלות, וקבלו לילה חינם במלון!

    צרו קשר לתכנון מסלול ללא עלות, וקבלו לילה חינם במלון!

    מרץ מזג האוויר בפוקט

    מהו מזג האוויר ב פוקט ב מרץ?

    תאילנד ופוקט בפרט הפכו לאחד מיעדי החופשה הפופולריים ביותר בעולם בשל האקלים הטרופי שלה וטמפרטורות כמעט קבועות לאורך כל השנה. השונות הגבוהה ביותר נראית בכמות המשקעים במהלך המונסון עם שיא של 400 מ"מ לעונה היבשה עם שפל של 30 ו 40 מ"מ ליום.

    גשם

    מרץ הוא ממש בסוף העונה היבשה ותחילת העונה החמה ותראו בממוצע 40 מ"מ של גשם יורד במשך 7 עד 8 ימים. סוף החודש יכול להיות רטוב יותר לקראת כמות המשקעים הגבוהה יותר באפריל של 150 מ"מ אשר יגדל בהתמדה ככל שעונת המונסון מתקרבת עם שיא של 400 מ"מ במאי.

    טמפרטורה

    הטמפרטורות הממוצעות בשעות היום עולות באיטיות ומרץ חם יותר ב-1°C מהחודש שעבר ב-29°C בין ממוצעים גבוהים/נמוכים של 34°C ו-23°C בהתאמה.

    לחות

    הלחות הממוצעת כאן משתנה מחודש לחודש, אך בחודש מרץ הממוצע נמוך ב-75% משיא המונסון של 90%. הלחות תעלה לאט עכשיו ותעלה מדי חודש. ימים יבשים יהיו פחות לחים סביב 60 עד 65% אבל בימים רטובים זה יגדל.

    אור השמש

    ממוצע שעות השמש ירד שוב ל-8 שעות ביום ככל שמספר הימים הרטובים גדל. במהלך המונסון הוא יירד ל 7 שעות ביום בלבד. מספר זה נמוך ממה שהייתם מצפים באזורים הטרופיים, אך למזג האוויר המונסון יש השפעה על היבט זה של מזג האוויר.

    טמפרטורת הים

    טמפרטורות האוקיינוס יציבות כאן עם טמפרטורת ים ממוצעת של 29 מעלות צלזיוס, שהיא מעלה אחת פחות מהשיא של 30 מעלות צלזיוס בעונה החמה.

    שן

    בהיותכם באזורים הטרופיים תראו כמה ימים מעורפלים ובמרץ יש בממוצע 8 ימים מעורפלים וזה המקסימום לפוקט. מחודש מרץ ואילך, הימים הערפיליים פוחתים.

    מלונות ב-פוקט במרץ

    רנסנס פוקט ריזורט וספא

    אתר הנופש והספא רנסנס פוקט (Renaissance Phuket Resort and Spa) ממוקם בתאלאנג (Thalang) על חוף מאי קאו (Mai Khao). המלון נמצא במרחק של 10 דקות בלבד משדה התעופה, ותוכלו לבחור מתוך 6 סגנונות לינה. ישנם 3 סוגים של חדרים ו-3 וילות לבחירה. החדרים הם דלוקס, R דלוקס וסוויטה עם חדר שינה אחד, והווילות נעות בגודל של חדר שינה אחד ועד 3 חדרי שינה. חדרי הבריכה והווילות כוללים בריכה פרטית משלהם לרגיעה ופרטיות מוחלטת.

    כל החדרים והווילות כוללים חלונות מהרצפה עד התקרה כדי לנצל את הנוף והגנים שמעבר, טלוויזיות ונגני DVD ומים ללא תשלום. תוכלו לאכול מזנון או ארוחת בוקר קונטיננטלית ותוכלו לאכול באחד מכמה בתי קפה. לארוחת הערב יש את הבר-מסעדה Takieng ו-Sandbox המגיש אוכל תאילנדי וארוחות צהריים קלות ב-Sandbox, ופתוח ל-3 ארוחות ביום ב-Loca Vore, בבית הקפה Doppio ובטרקלין.

    תוכלו ליהנות ממסאג' או מטיפול ספא, החל מקרצוף גוף מרענן ועד אמבטיה טיפולית מרגיעה, שעווה, טיפולים זוגיים ושיעורי כושר. מלונות מריוט מציעים 15% הנחה לאנשים מעל גיל 62 ומציעים חבילות טיסה, השכרת רכב ולינה.

    מלון בוטיק בורסארי

    מלון הבוטיק בורסארי (Borasari Boutique Hotel) ממוקם במרחק צעדים ספורים מחוף הים בפאטונג באמפור קאטו (Patong Bampur Kato). תוכלו לשהות בחדר פרמייר, עלית, מצב רוח או קולקציית ירח דבש. חדרי ירח הדבש כוללים מיטות גדולות במיוחד עם ריהוט מעץ טיק ותחושת פרטיות בסביבה אינטימית. חדרי קולקציית mood מפוארים ומרווחים וכל חדר מעוצב באווירה שונה מאלגנטי לשקט.

    כל החדרים כוללים מיני בר חופשי המצויד מדי יום, מיזוג אוויר, טלוויזיה בכבלים, מקרר, שמשיה ומגבות חוף. הספא מציע טיפולים רבים לפינוק, ריפוי וניקוי בסביבתו המפוארת. הספא נועד להירגע ולאפשר לכם להירגע בקצב שלכם.

    תוכלו לבחור מתוך מספר מסעדות וברים המציעים לכם תאילנדי אותנטי במסעדת Kantok, בשרים וסלטים טריים, חטיפים ומשקאות ושירות חדרים המגיש מנות תאילנדיות ובינלאומיות. תוכלו לשחות באחת משתי הבריכות, לשכור רכב או אופניים ולהזמין סיור בדלפק הקבלה.

    חופים לצעדה לפוקט

    חוף נאי יאנג

    חוף נאי יאנג פופולרי בקרב תיירים חוזרים רבים שגילו אותו בטיול קודם. זהו חוף צפוני הרחק מהכביש הראשי ומוצל על ידי עצי קזוארינה גדולים רבים. זה לא חוף שחייה פופולרי אבל זה מקום מקסים להירגע בצל וליהנות ממשקה קר מהמלון הסמוך, פנינת אינדיגו. ישנם מספר ברים ומסעדות זעירים הפזורים לאורך החוף המנוהלים על ידי מקומיים שכולם מגישים אוכל מעולה שלפעמים טוב יותר מאשר במסעדות גדולות יותר. לחוויית אוכל תאילנדית אותנטית החוף הזה באמת מספק את הסחורה.

    חוף סאי קאו

    בנקודה הצפונית ביותר של פוקט נמצא חוף סאי קאו המשתרע מגשר סראסין המחבר את פוקט ליבשת תאילנד ולחוף מאי קאו. רצועת חול צרה מזדקרת מהחוף העשבוני ומשופעת אל תוך המים. זהו ערוץ שייט אך המים נקיים להפליא. בקצה הצפוני של החוף נמצא מקום מוגן בטוח ומוגן מפני הגלים הגבוהים של העונה הגשומה.

    חוף באנג טאו

    חוף באנג טאו (Bang Tao Beach) הוא חוף באורך 6 ק"מ ליד צ'רן תאלאנג (Cheren Thalang), כפר דייגים מקומי. החוף הוא גם ביתם של מתחם לגונה של אתרי נופש ומסלולי גולף. חלק מאתרי הנופש האלה פותחים את המתקנים שלהם למבקרים בחוף, כך שיכול להיות שפע של עשה מה שאתה רוצה סביב החוף הזה. הקצה הצפוני של החוף עבר מעט מאוד פיתוח, כך שזה מקום הרבה יותר שקט ומרגיע.

    מסעדות וברים לפוקט במרץ

    בריזה בקייפ יאמו

    הבריזה בקייפ יאמו פתוחה בימים רביעי עד שבת ובימי ראשון לבראנץ 'העצלן הארוך שלהם שעליכם להזמין עבורו. התפריט משתנה בהתאם לעונות השנה וכל האוכל עשוי מתוצרת טרייה ומקומית ובשבתות אנו נהנים מהגריל תחת כיפת השמיים, קוקטיילים ויין ובירה עם בידור חי. בחרו מתוך תפריט קטן אך טוב הכולל פסטה, מנת דגים, מנה בשרית, מרק, סלטים וקינוחים.

    טייסט בר וגריל

    מסעדת Taste Bar & Grill שבמלון מציעה לכם מבחר גדול של מנות ראשונות כגון טונה מושחרת, סרטנים רכים וכנפיים חמות. יש מגוון סלטים טריים וטעימים, דגים בהשראה תאילנדית ויפנית וכמה עיקריות עם בשר בקר אוסטרלי. נסו את אחד הספיישלים הנהדרים הכוללים בשר בקר וואגיו, מולים, טונה וסלמון. תפריט היין נרחב עם לבנים, אדומים ושמפניות.

    האצבעות

    אם אוכל פיוז'ן הוא הקטע שלכם, נסו את DeDos עם השילוב של אוכל בהשראה צרפתית ותאילנדית. השף הוכשר בבית הספר לבישול פול בוקוז בליון, צרפת והמסעדה פתוחה משעה 18:00 בכל יום. ממוקם ב ChernTalay ב Talang הזמנות מומלץ. תוכלו לבחור מתוך קינוחים צרפתיים קלאסיים, פירות ים, פסטה וקינוחי שוקולד דקדנטיים. יש להם מבצעים יומיים, יינות גורמה מיוחדים ולובסטרים טריים מפוקט.

    אטרקציות בפוקט במרץ

    לוך פאלמס

    חובבי גולף יכולים ליהנות ממשחק גולף באחד מ-5 המסלולים באי פוקט, ולוך פאלמס (Loch Palms) בנוי סביב אגם, שהוא גוף המים הגדול ביותר בכל אחד מ-5 המסלולים. 18 הגומות מתפתלות בין נקיקים, במעלה ובירידה והן אידיאליות לכל רמות הגולף, מהחובבים ועד המקצוענים. הוא ממוקם ברובע קאטו (Kathu) וכולל חנות מקצוענים מודרנית ומסעדה.

    גבעת הקופים

    אוהבים בעלי חיים? סעו לגבעת הקופים או לגבעת טו סה כדי לראות את קופי המקוק. נקודה זו ממוקמת בעיר פוקט והיא הגבעה הגבוהה ביותר באזור. תצטרך רמה סבירה של כושר כדי לטפס על הגבעה אבל הניסיון הידיים בראש שווה את זה. קנו כמה בננות בדרך במעלה הגבעה והמקוקים יבואו לקחת אחת מהיד שלכם. פתוח כל יום, יום שישי הוא העמוס ביותר ואתה צריך להיות זהיר אם יש לך ילדים קטנים יותר.

    מוזיאון טאיהואה

    אם זה יום מעונן, למה לא לבקר במוזיאון Thaihua הממוקם באזור טמבון טלאט נועה במואנג. זה בבית ספר ישן ומוזיאון לכבוד הסינים שהתיישבו בתאילנד, במיוחד בפוקט. ישנם מספר חדרי תצוגה מתקופת כריית הפח, מאסטר סנפין, בית ספר והתיישבות סינית, מורשת, מטבח ויחסי פוקט-סין.

    הגן הבוטני של פוקט

    טיפוסים בעלי אצבעות ירוקות יאהבו את הגן הבוטני של פוקט הממוקם בעיר פוקט ברובע מואנג. הגנים מכילים אוספי צמחים מיותר מ-30 אזורים ברחבי העולם. בכל אזור יש דקלים, עשבי תיבול, צמחים ריחניים, פרדסים, ביתנים ותצוגות סחלבים. זהו גם מרכז מחקר לבוטנאים ולגננים.

    שוטטו בין קקטוסים, עשבי תיבול וגנים אנגליים, יפניים, יערות גשם או באלינזיים, ואז ראו את גני הסחלבים, השרכים והבוסתנים. גן חבצלות המים מכיל צמחים מתאילנד וממדינות אחרות. בגנים יש קיוסק ומסעדה, מגרש משחקים לילדים ומרכז מידע לתיירים. המסעדה סגורה בימי רביעי ופתוחה בשעות 9:00 עד 16:30.