צרו קשר לתכנון מסלול ללא עלות, וקבלו לילה חינם במלון!

    צרו קשר לתכנון מסלול ללא עלות, וקבלו לילה חינם במלון!

    דרך בנגלה בפוקט

    ברגע שהשמש שוקעת, רחובות תאילנד מתעוררים לחיים עם אורות, מוזיקה ומסיבות מהנות. אחד ממקומות חיי הלילה המובילים במדינה הוא דרך בנגלה, הממוקמת בעיירת הנופש החוף פאטונג במחוז פוקט. כאחת האטרקציות הגדולות ביותר בפאטונג, דרך בנגלה ידועה לפעמים גם בשם מדרחוב פאטונג. בלילה, רחוב מפורסם זה סגור לתנועה והופך לאזור תוסס לתנועת הולכי רגל בלבד. אורכו של הכביש כ-400 מטרים, ויש בו כמה סוסים (רחובות צדדיים) שגם הם חלק מהמפלגה. תיהנו משהייה מהנה ובטוחה בפוקט עם מדריך טיולים זה בבנגלה. (מיקומים מסוימים עשויים להיות סגורים באופן זמני במהלך הגבלות הנסיעה של COVID-19.)

    איך מגיעים לדרך בנגלה?

    מלון בנגלה רואד (Bangla Road) ממוקם על החוף הדרום-מערבי של האי פוקט (Phuket), בסמוך לים אנדמן (Andaman Sea) היפהפה. נמל התעופה הבינלאומי של פוקט (Phuket) נמצא במרחק של כשעת נסיעה ברכב משם. מפוקט טאון (Phuket Town) ייקח בין 35 ל-45 דקות להגיע ברכב לדרך באנגלה (Bangla Road).

    ישנם גם מספר קווי אוטובוס באוויר הפתוח או מודרניים וממוזגים, המקשרים את פוקט סיטי עם פאטונג. מחיר הנסיעה באוטובוס הוא בדרך כלל 10 באט. יש שלוש נקודות עיקריות לתפוס אוטובוס: מסוף האוטובוסים פוקט 1 בדרך פאנג נגה, מסוף האוטובוסים פוקט 2 בדרך טאפקאסטרי ומסוף השוק המרכזי בדרך ראנונג. אוטובוסים עוצרים בפאטונג בקניון ג'ונגסיילון (Jungceylon), הנמצא במרחק הליכה קצר מהמלון.

    תיירים עשויים גם להיות מסוגלים לעלות על songthaew, שהוא משאית או כלי רכב גדול אחר שונה לאוטובוס מיניאטורי, לפאטונג. נסיעה בסונגטהאו עולה בדרך כלל 15 באט, והסונגטאווים אינם פועלים על פי לוח זמנים קפדני. חפשו את יעד הרכב (מוצג בדרך כלל בחלון הקדמי או הצדדי), ולאחר מכן סמנו אותו, והוא יעצור לאיסוף.

    מבקרים בפעם הראשונה: למה לצפות בדרך בנגלה

    בילוי לילי בדרך בנגלה הוא חוויה שאין כמותה. עבור מבקרים בפעם הראשונה, זה יכול להיות מועיל לקבל סקירה מהירה של מה לצפות. הרחובות עמוסים בכל דבר, ממועדוני לילה סואנים ועד לברי ספורט נינוחים, אבל המסיבה תמיד גולשת לכביש.

    • כמעט לכל בר ומועדון לאורך הרצועה יש גג מקורה אך אין קירות משלושה צדדים. מכיוון שהם כל כך פתוחים, תיירים יכולים לצפות לשמוע שילוב של סגנונות מוזיקה כשהם חוקרים את רחוב ההליכה.
    • רוב התיירים בוחרים לבלות את בר הלילה בקפיצות כדי למצוא את המסיבות הטובות ביותר, במקום להתיישב בבר אחד.
    • בחלק מהמקומות יש אמנים מוזיקליים חיים מז'אנרים שונים, בעוד שאחרים יש תקליטנים שמנגנים מוזיקת ריקודים מקומית ובינלאומית.
    • הרחוב מלא גם באורות ניאון, שלטי חוצות, טלוויזיות ופריטי עיצוב צבעוניים שמוסיפים כיף לחוויה.
    • לעתים קרובות יש עובדים שעומדים מחוץ לברים ולמועדוני הלילה השונים, ומעודדים אנשים להיכנס פנימה. הם עשויים לרשום את מבצעי המשקאות שלהם או לדבר על לוח הזמנים של הבידור של הלילה. זו פשוט תחרות קטנה ובריאה בין ברים ללקוחות, כך שתיירים לא צריכים להרגיש לחץ להיכנס אם הם רק עוברים לידם.
    • תיירים יכולים גם לצפות לראות מופעי רחוב אישיים וקבוצתיים לאורך כל הלילה. ההופעות שלהם עשויות לכלול ברייקדאנס, קסמים, נשימת אש ופעלולים אחרים. שקול לתרום לצנצנת הטיפים כדי להכיר ולעודד שחקנים מוכשרים.

    ברים ומועדוני לילה ברחוב אנג'לה

    יש כל כך הרבה ברים ומועדוני לילה שונים לבחירה ברחוב ההליכה של פאטונג. חלקם רגועים ברים על החוף או ברי ספורט עם משקאות זולים ומוזיקה נהדרת אך ללא שחקנים. בברים אחרים יש אזור במה קטן לרקדנים וזמרים, או רקדני גו-גו הרוקדים ישירות על גבי הבר. הדרך הטובה ביותר לראות את המיטב של דרך בנגלה היא ליהנות ממשקה בכמה מקומות שונים כדי לחוות את האווירות השונות. חשוב לציין כי חלק מהמקומות המפורסמים יותר אכן דורשים דמי כיסוי לכניסה.

    אסור לפספס ברים ומועדונים של Bangla Road

    אילוציון פוקט: מקום חיי הלילה החם הזה בתאילנד מורכב משלושה חדרים גדולים שמקיימים בקלות אלפי מסיבות. ישנם מספר תקליטנים מקומיים שמנגנים מוזיקת האוס פופולרית, בתוספת מופעי אוויר שמוסיפים קצת קסם לחוויה. המלון מארח מעת לעת גם תקליטנים בעלי שם בינלאומי להופעות מיוחדות. מועדון לילה מהנה זה פתוח מדי יום עד השעה 01:00.

    מועדון הלילה טייגר: קל לזהות את מועדון הלילה טייגר בדרך בנגלה – רק חפשו את נמרי הבטון הענקיים שמציצים מהקומה השנייה. הקומה הראשונה של המתחם כוללת ברי בירה שונים ומוזיקת טכנו רועשת. יש גם אזור שקט ליד החלק האחורי שנקרא Tiger Pool Club, שבו האורחים יכולים ליהנות מהקפה של הבריכה תוך כדי לגימת קוקטייל. הקומות העליונות נשלטות על ידי טייגר דיסקו , מועדון ריקודים גדול המעוטר בפסלי נמרים. מועדון לילה זה מארח תקליטנים מקומיים ובינלאומיים ומהווה מקום נהדר לרקוד בו. המסעדה פתוחה מדי יום עד השעה 04:00.

    מועדון לילה White Room: מועדון לילה פופולרי נוסף במדרחוב פאטונג הוא White Room Nightclub , מועדון עם חלל פנים מודרני שכולו לבן. בעוד שרוב המקומות בסטריפ רגועים יותר, המועדון הזה אוכף קוד לבוש חכם ונינוח. זהו מקום מהנה וקלאסי להתחפש אליו וליהנות מבירה תאילנדית, קוקטייל טרופי או שירות בקבוקים באזור ה-VIP. התקליטנים המקומיים והבינלאומיים מנגנים מגוון רחב של מוזיקה, מושלמת לריקודים. מועדון הלילה פתוח עד השעה 03:00. בימים שני עד שבת ועד חצות בימי ראשון.

    המונסון: למוזיקה חיה, אין בר טוב יותר בפוקט מאשר מונסון. להקת בית המונסון מנגנת מוזיקה תוססת מדי לילה עד השעה 02:00 בקומה הראשית. לאחר מכן תוכלו להישאר בקומה התחתונה או לעלות למעלה כדי לשחק בשולחנות הביליארד עד שהבר ייסגר בשעה 04:00. מונסון ידועה גם במבצעי המשקאות הזולים מדי לילה ובתפריט של מאכלים מערביים אהובים כמו המבורגרים ונאצ'וס.

    איפה אוכלים בדרך בנגלה

    אחרי לילה עמוס של שתייה וריקודים, סביר להניח שתיירים ירצו לנשנש משהו לאכול לפני שהם חוזרים למלונות שלהם. רוכלי הרחוב של בנגלה מספקים את כל התשוקה לאוכל עם חלק שלם של הסוי המוקדש לאוכל רחוב. חלק זה ידוע בשם שוק הלילה בנגלה והוא פתוח מדי יום בין השעות 18:00-01:00.

    • תפריטי אוכל הרחוב בשוק הלילה Bangla כוללים מנות תאילנדיות אותנטיות ומנות בינלאומיות.
    • חלק מהפריטים הפופולריים בתפריט הם קערות אורז מטוגנות, פלטת פירות ים טריים, שיפודי בשר וירקות, מוקפצים ואפילו צ'יפס ועוף מטוגן.
    • יש גם הרבה פינוקים מתוקים לבחירה, כגון גלידה מגולגלת, אורז דביק תאילנדי וקרפים.
    • תיירים יכולים גם להרים משקה עם הארוחה שלהם. ישנם ספקים רבים המוכרים יין או משקאות אלכוהוליים אחרים, כמו גם שייק פירות טריים, מיצים ועוד.
    • צפו לשלם בסביבות 200 באט עבור ארוחה מלאה.
    • לאחר ביצוע הזמנה וקבלת אוכל רחוב טעים, נסו למצוא מקום לאכול ליד אחד השולחנות. יש הרבה שולחנות וכיסאות מתקפלים, אבל הם צפופים בשעות מסוימות של הלילה.

    אטרקציות ליד דרך בנגלה

    פאטונג הוא אחד המקומות הטובים ביותר לבקר במחוז פוקט. במהלך היום, תיירים יכולים ליהנות בוקר נינוח על החוף, ולאחר מכן לבלות את אחר הצהריים בקניות מזכרות לפני סיום הלילה ב Bangla Road. בנוסף לפעילויות מהנות אלה, ישנן גם אטרקציות מובילות רבות אחרות בפוקט שתוכלו לחקור באזור פאטונג לפני שתגיעו לבר.

    חוף פאטונג: כאחד החופים הפופולריים ביותר בפוקטחוף פאטונג בהחלט שווה ביקור. זה יכול להיות צפוף מאוד עם זוגות ומשפחות, ולכן עדיף להגיע לשם מוקדם בבוקר כדי למצוא מקום טוב להשתזף. חוף חולי לבן זה מהווה גם נקודה חמה לכל סוגי ספורט המים, לרבות שייט, סקי מים וגלישת רוח. אתה יכול לשכור ציוד ספורט שונים מן המוכרים על החוף. כשהמים רגועים, זה גם מקום מקסים לשחות בו.

    מרכז הקניות ג'ונגסיילון: אחד ממתחמי הקניות הגדולים בפוקט הוא קניון ג'ונגסיילון, הממוקם כ-10 דקות הליכה מחוף הים. הקניון המתוחכם הזה כולל חנות כלבו ענקית (רובינסון אושן ג'ונגסיילון), ועוד מאות חנויות שמוכרות בגדים, מוצרים לבית, מזכרות ועוד. יש גם קולנוע, פארק טרמפולינה לילדים וכמה שירותים מהנים אחרים. תיירים יכולים לקבל הנחות משמעותיות בחלק מהחנויות עם כרטיס פריבילגיה לתיירים הזמין בדוכן התיירים של הקניון.

    מופע קברט של סיימון: לראות את סיימון קברט בפוקט היא דרך ייחודית להתחיל בילוי לילי בפאטונג. מופע חי זה משלב מוזיקה וקומדיה כדי ליצור בידור המתאים לכל הגילאים. השחקנים המוכשרים גם לובשים תלבושות מדהימות, תכשיטים וכיסוי ראש בזמן שהם על הבמה וזמינים לצילומים לאחר המופע. מופעים במועדון הקברט מתקיימים מדי יום בשעות 19:30 ו-21:00 ונמשכים כ-75 דקות.

    חוף פרידום ביץ': עוד אחד החופים הטובים ביותר בפאטונג הוא חוף החופש, הממוקם כרבע שעה מחוף פאטונג ברכב או כשעה ברגל. ניתן להגיע אליו גם בסירה ארוכה מפאטונג ביץ' (כ-15 דקות נסיעה) תמורת 1,500 באט. מכיוון שהוא רחוק יותר מאזור מרכז העיר הראשי, חוף פרידום הוא בדרך כלל פחות צפוף ושקט מרוב החופים הפופולריים של פוקט. המים הצלולים הם בצבע כחול-ירוק, העומד בניגוד יפה לחול הלבן. חוף זה הוא מקום פופולרי לשחייה, שיזוף, משחק כדורעף חופים ושנורקלינג.

    סרף האוס פוקט – פאטונג ביץ': עבור תיירים שתמיד חלמו ללמוד לגלוש, טיול ב-Surf House Phuket – פאטונג ביץ' הוא חוויה מדהימה. במתקן זה, תיירים יכולים לקחת שיעור גלישה עם מדריך מומחה בסביבה מבוקרת, לפני שהם מנסים להתמודד עם הגלים האמיתיים. השיעורים עולים 1,290 באט לשעה. גולשים בינוניים ומתקדמים ייהנו גם הם מגלישה על הגלים ב-Surf House Phuket – Patong Beach , במיוחד אם תנאי הגלישה פחות אידיאליים בחוץ.

    מלונות ליד דרך באנגלה

    לתיירים שרוצים ליהנות מבילוי לילי בדרך בנגלה, מומלץ מאוד להזמין מלון באזור. מכיוון שרבים משירותי התחבורה הציבורית אינם פועלים אחרי השעה 18 בערב, עדיף מקום לשהות בו ללילה במרחק הליכה. שלושת המלונות האלה לא רק קרובים לדרך בנגלה, אלא גם מציעים ביקורות אורחים מצוינות.

    מלון קלובר פאטונג פוקט: מלון קלובר פאטונג פוקט (Hotel Clover Patong Phuket) ממוקם במרחק של דקת הליכה אחת בלבד מפאטונג ביץ' ( Patong Beach) ומדרך באנגלה (Bangla Road), ומהווה בחירה מצוינת עבור תיירים שרוצים לחוות את חיי הלילה האגדיים של תאילנד. מלון יפהפה זה כולל חדרים וסוויטות דלוקס עם ריהוט מודרני וגימורים מלוטשים. יש גם בריכת שחייה חיצונית מדהימה, מסעדה באתר ואינטרנט אלחוטי חינם.

    בורסארי פוקט: עבור שהייה חמה ומסבירת פנים במלון, הזמינו חדר במלון בורסארי פוקט (Burasari Phuket Hotel) המקסים. מלון בוטיק זה ממוקם במרחק של דקות ספורות בלבד מהאטרקציות המרכזיות של פאטונג ( Patong ), וכולל חדרים עם נוף לגינה, לעיר ולבריכה. כל החדרים המרווחים כוללים עיצוב עכשווי ומתקנים מודרניים. במלון יש גם בר בריכה וספא מרגיע המציע מסאג'ים, חבילות ניקוי רעלים ועוד.

    אתר הנופש מילניום פאטונג פוקט: עם החוף במרחק של פחות מ-500 מטרים משם, מילניום ריזורט פאטונג פוקט הוא מקום מדהים לשהייה מרגיעה. רבים מחדרי הדלוקס כוללים גישה לבריכת ביתן ולשולחנות חיצוניים לארוחת בוקר או קפה ליד המים. לנוחיותכם, המלון כולל בר, מסעדה, בית קפה ובר לצד הבריכה, כמו גם שירות חדרים הפועל 24 שעות ביממה.