צרו קשר לתכנון מסלול ללא עלות, וקבלו לילה חינם במלון!

    צרו קשר לתכנון מסלול ללא עלות, וקבלו לילה חינם במלון!

    מהו הזמן הטוב ביותר לבקר בפוקט?

    בפוקט יש אקלים מונסון טרופי. חם כל השנה, אבל הכי חם מאפריל עד מאי ומספטמבר עד אוקטובר. תקופת ספטמבר-אוקטובר היא גם הגשומה ביותר, הודות למונסון הדרום-מערבי.

    הודות למיקומו על ים אנדמן, מזג האוויר בפוקט הוא בעיקר מתון. האי נמנע מרוב הטייפונים והסופות הטרופיות שפוגעות מדי פעם בהונג קונג ובפיליפינים. גשמים עזים בחודשים ספטמבר ואוקטובר עלולים לגרום לשיבושים קלים. עם זאת, נדיר לראות ימים רבים של מזג אוויר גרוע. שימו לב שתחזיות מזג האוויר באינטרנט תמיד בצד הפסימי – שבוע שלם עם סמל סופת רעמים לא אומר שירד גשם כל היום!

    הזמן הטוב ביותר לנסוע לפוקט

    הזמן הטוב ביותר לבקר בפוקט הוא מדצמבר עד מרץ. זוהי עונת המונסון הצפון-מזרחית. תאילנד היבשתית חוסמת את גשמי המונסון, ומשאירה רק רוחות קרירות ושמיים כחולים מעל פוקט. הטמפרטורה הממוצעת היא בין 24 ל-32 מעלות צלזיוס (75 עד 89 מעלות פרנהייט) והלחות היא הנמוכה ביותר.


    הזמן הכי חם בפוקט

    מזג האוויר החם ביותר בפוקט הוא מאפריל עד מאי, עם טמפרטורות הנעות בין 27 ל-36 מעלות צלזיוס (80 עד 95 מעלות פרנהייט). הלחות גבוהה בשלב זה, מה שיכול לגרום לימים להרגיש חמים עוד יותר. מדי פעם ממטרים קצרים וסופות רעמים מביאים הקלה מסוימת מהחום. יש גם את פסטיבל ראש השנה התאילנדית של סונגקראן באמצע אפריל, אז סביר להניח שתתפזרו על מים קרים.

    המקומיים נהנים לבקר ביוני, יולי ואוגוסט. מזג האוויר בפוקט בדרך כלל נאה, והאטרקציות האהובות על האי אינן צפופות. התבנית הרגילה היא לממטרים קצרים אך כבדים, עם הרבה שמש בין מקלחות. הטמפרטורות בתקופה זו נעות בין 20 ל-33 מעלות צלזיוס (70 מעלות פרנהייט ו-90 מעלות פרנהייט).


    עונת השפל בפוקט

    מזג האוויר בפוקט הוא בדרך כלל הגרוע ביותר בספטמבר ובתחילת אוקטובר. בחודשים אלה אנו רואים את הגשמים הכבדים ביותר ואת הימים הסוערים ביותר. למרות זאת, זה הופך את זה לזמן הטוב ביותר עבור הגולשים לבקר. תוכלו למצוא את החופים, האטרקציות, המסעדות והכבישים השקטים יחסית. גם בשעה זו צפויים בדרך כלל ימי שמש ארוכים בין המקלחות.