צרו קשר לתכנון מסלול ללא עלות, וקבלו לילה חינם במלון!

    צרו קשר לתכנון מסלול ללא עלות, וקבלו לילה חינם במלון!

    4 חוות פילים בפוקט שאתם חייבים לבקר בהן

    שמורות הפילים בפוקט זכו לתהילה עולמית לאורך השנים. הרעיון לצאת לחופשה בפוקט הוא ללא ספק מפתה, ואם אנחנו מדברים על ביקור באחד משמורות הפילים הרבות שם, הכיף הוא פי ארבעה. ככל שהאהבה לבעלי חיים גדלה עם השנים, שמורות הפילים הללו בפוקט הפכו לאטרקציה תיירותית משמעותית. אחרי הכל, פילים ידועים כאחד החיות הידידותיות ביותר ולבילוי עם יצורים מלכותיים אלה יש השפעות טיפוליות. בתאילנד הפיל נחשב לחיה קדושה, ולכן זו פעילות שעלינו לנסות להוסיף למסלול הטיול שלנו.

    הנה 4 שמורות פילים בפוקט שעליכם לבקר בהן.

    1. שמורת הפילים בפוקט, פאקלוק, ליד פוקט טאון

    elephant 3942423 640

    מקום זה הגובל בפארק הלאומי קאו פרה תאו היה הראשון שהציג את הרעיון של תיירות פילים אתית. שמורת הפילים בפוקט היא אחד מאותם מקלטי פילים בפוקט שעובדים בקפדנות כדי להפוך את הסביבה לידידותית לטבע ככל האפשר עבור בעלי חיים ומבקרים כאחד. השמורה דומה יותר לבית אבות מפואר לפילים שעברו זמנים קשים עם שוביהם ומאוחר יותר חולצו והובאו לכאן.

    אם תבחרו באחד הסיורים היומיים שלהם, תוכלו ליהנות מהצצה לענקים המרהיבים המשוטטים בסביבה הירוקה השופעת ופראיים שוב בלב. שמורת הפילים הזו בפוקט משתרעת על פני מתקן של 300 דונם והכספים שנאספו מהסיורים היומיים נועדו לעזור לעמוד ביוקר המחיה של התושבים כאן. מבקרים אינם מורשים לרכוב על הפילים; עם זאת, אם מישהו מעוניין, הם יכולים לקחת אותם לטיול עצלן או להאכיל אותם.

    אחרת, תוכלו ליהנות מצפייה בהם בסביבתם הטבעית, להתרחץ, לשחק, לזייף ולשוטט. פילים שניצלו בילו כאן את חייהם באדיבות כאשר פילים חדשים מובאים לשיקום לאחר הצלה בכל שנה.

    תכננו טיול למקום הזה וקבלו הזדמנות להיפגש ולהתיידד עם קאטליה, סאי טונג, סרוי פה, טונג קוואו, יאן ג'או, גאו טה, מאדי, דוק גאו וקאניקה – אלה הפילים מקבוצות גיל שונות שחיים כאן.

    שעות פעילות: 10:00 עד 13
    :00 מיקום: איסוף מבית הקפה Monkey Pod, פקלוק
    מחיר: 3000 באט למבוגרים, 1500 באט לילדים מתחת לגיל 12

    2. שמורת ג'ונגל הפילים, פוקט, חוף נתן

    elephant 400159 640

    עוד מקום נהדר לבקר בו, שמורת ג'ונגל הפילים, פוקט, חוף נתן היה בין המקומות הראשונים מסוגו לתיירות פילים באזור. עם ההיענות המוחצת שהם קיבלו לאורך השנים, הם התרחבו כעת לשלושה מוקדים – צ'יאנג מאי, פוקט ופטאיה. מבין כל שמורות הפילים בפוקט, זו, במיוחד, ידועה בכך שהיא מציעה את הביקורים הזולים ביותר של חצי יום באזור. זו בהחלט חוויה ייחודית כשאתה נותן לפיל אמבטיית בוץ ואז עוזר לו להישטף בנהר. המקום הזה גם מאפשר למבקרים להאכיל ולגעת בתושבים. הקפד ללחוץ על טונות של תמונות בלתי נשכחות עם ההיפים הענקיים האלה.

    מחיר הסיור כולל גם איסוף מהמלון. הנסיעה מהמלון שלכם לשמורת ג'ונגל הפילים תהיה נעימה שכן הנסיעה נמצאת במרחק של כמעט שעה נסיעה והשטחים החקלאיים היפים, החוף והגבעות יעשירו את החוויה. עם הגעתכם למקדש, יוקצה לכם מדריך דובר אנגלית אשר יציג בפניכם את ההתנהגות וההרגלים של החיה. תקבלו קנה סוכר ובננות כדי להאכיל את הפילים. המדריך שלכם ייקח אתכם לסיור במקדש ויספר בשמחה סיפורים על כל פיל שתעברו לידו. לאחר בילוי זמן רב עם החבר החדש שלך, תועבר למזנון תאילנדי מרשים שבו תוכל ליהנות מהמעדנים.

    שעות: 08:30 – 18:30 מיקום: גבעות מאחורי חוף
    נתן מחיר: 2500 באט למבוגרים, 1900 באט לילדים מתחת לגיל 10

    3. פארק פרישת הפילים, פוקט, חוף בנגטאו

    elephant 951056 640

    מקלט לפילים שניצלו ויצאו לגמלאות, כפי שהשם מרמז, פארק פרישת הפילים, פוקט, חוף בנגטאו, מספק חופש ליצורים אלה ומבטיח שהם יזכו לחיות במרחב הדומה לסביבתם הטבעית. המבקרים מקבלים שפע של הזדמנויות לבלות עם התושבים המקסימים ולתקשר איתם פיזית. זה כולל מגוון רחב של פעילויות מאמבט בוץ ועד להאכיל אותם באוכל האהוב עליהם. פארק הפרישה לפילים בין כל שמורות הפילים בפוקט מוקדש בקפדנות לשמירה על מתקן לינה כמעט מושלם עבור הפילים, ולכן הם מאפשרים מבקרים בקבוצות קטנות.

    אם אתם הולכים בתקווה לצאת לטיול פילים עליז, אז המקום הזה לא בשבילכם שכן צוות המתקן מקפיד על הנחיות קפדניות נגד רכיבה. ישנן מספר חבילות לבחירה כדי לחקור מגוון רחב של פעילויות כאן. טיפול בפילים של חצי יום, טיפול פרטי בפילים VIP, טיפול בפילים בירח דבש, הכשרת פילים בהתנדבות ובניית צוות ארגוני הם החבילות שמהן תוכלו לבחור אחד בהתאם לנוחותכם. חבילות אלה כוללות גם את מתקן האיסוף מהמלון שלכם שיכול להיות בכל חלק של פוקט.

    שעות: 07:30 – 17:00 מיקום: סוי צ'רנגטאלאי 1, בנגטאו
    מחיר: 2600 באט למבוגרים, 1800 באט לילדים מתחת לגיל 10

    4. פארק הפילים פאנג נגה

    lauren kay MoAbTalDlD8 unsplash

    פארק הפילים פאנג נגה (Phang Nga Elephant Park) הוא פארק קטן בניהול משפחתי, המעניק אהבה וחמלה ליצורים המלכותיים כבר למעלה מ־150 שנה. עכשיו זו תקופה לא קטנה אם חושבים על זה. המשפחה טיפלה בפילים, ולכל דור הייתה הזדמנות ללמוד משהו חדש על הפיל האסייתי. בפארק הפילים הזה יש את המגע האישי ביותר מכל שמורות הפילים בפוקט. הפארק, הממוקם במרחק של שעה נסיעה מפוקט, הוא למעשה כפר תאילנדי מסורתי שבו יותר מ -30 אנשים גרים יחד עם משפחותיהם וחבריהם הענקיים. מתוך אמונה איתנה שהפרקטיקה של תיירות פילים מוסרית תציל את החיה, הבעלים נוקטים באמצעי זהירות מרביים כדי להגן על היצורים היקרים האלה.

    הם מתנגדים לחלוטין לכל פרקטיקה לא טבעית שעלולה לפגוע ברווחתם של הפילים ונוקטים בכל צעד הדרוש כדי להאיר את עיניהם של בני האדם והעולם על היצורים. פארק הפילים פאנג נגה אכן מאפשר למבקרים לרחוץ ולהאכיל את התושבים וגם מעניק את הפריבילגיה לרכוב על צווארם שנחשבים הרבה פחות מזיקים מהמסורת של אנשים היושבים על עמוד השדרה של החיה. הנסיעה בשירות הצוואר מותרת רק למי שמעל גיל שבע. אם ילד הוא מתחת לגיל שבע, המתקן מספק לו את 'חוויית הפילים של הילדים' שהיא עדינה יותר באופן משמעותי. תוכלו גם להצטרף לשיעור בישול תאילנדי כאן וליהנות מארוחה תאילנדית טעימה במהלך ביקורכם.

    שעות: 09:30 – 18:00 מיקום: כביש 3059, פאנג נגה
    מחיר: 4900 באט למבוגרים, 2900
    באט לילדים מתחת לגיל 14


    כל שמורות הפילים בפוקט הן ניסיון והבטחה לקרב את בני האדם לטבע בכל דרך אפשרית. צפייה בפילים מתנהלים בחייהם הטבעיים עוזרת לאנשים להתגבר על הפחד שלהם מהיצורים הענקיים האלה שהם עדינים וידידותיים להפליא בדרכם. למרבה הצער, פילים נחשבים לבעלי החיים האינטליגנטיים ביותר, שלעתים קרובות מתעללים בהם על ידי בני אדם לא כל כך ידידותיים. שמורות פילים אלה בפוקט הן מקלט לחיות בר לפילים שניצלו ויצאו לגמלאות. זו תהיה לא רק חוויה פוקחת עיניים לבקר בשמורת פילים, אלא גם מפגש אינפורמטיבי שיאפשר לכם לדעת עליהם דברים ייחודיים. לכן, אם אתם מתכננים טיול לתאילנד, הקפידו להוסיף 'בקרו בשמורת הפילים' לרשימה שלכם, עכשיו שיש לכם את כל המידע הנדרש.