צרו קשר לתכנון מסלול ללא עלות, וקבלו לילה חינם במלון!

    צרו קשר לתכנון מסלול ללא עלות, וקבלו לילה חינם במלון!

    ירח דבש בפוקט

    המדריך שלכם לחוויה רומנטית מדהימה

    פוקט היא, ללא ספק, יעד רומנטי. החופים החוליים והמים היפים שלה משתלבים יחד כדי לתת תמונה גלויה כמו יעד מושך. ועם כל מרכיבי הרומנטיקה שמציע יעד באי, ירח דבש בפוקט הוא ללא ספק הבחירה המושלמת לבריחה טרופית של זוג. כדי לעזור לכם לתכנן ירח דבש מושלם באי טרופי הרחק מההמונים, ריכזנו את כל המידע החיוני במדריך ירח הדבש הזה בפוקט. עקבו אחרי זה ותהיה לכם חופשה רומנטית מושלמת.

    הזמן הטוב ביותר לבקר בפוקט לירח דבש

    הקיץ בפוקט חם ולח במיוחד. ומונסונים עלולים להפריע לתוכניות שלכם לשנורקלינג ולענפי ספורט מים אחרים. לכן, חורפים הם האידיאליים ביותר עבור ירח דבש בפוקט.

    העונה הטובה ביותר לירח הדבש שלכם בפוקט: חורף; דצמבר – מרץ

    משך ירח הדבש האידיאלי שלכם בפוקט: 4N/5D

    סיבות לבחור בפוקט לירח דבש

    1. נופים מדהימים

    בפוקט יש אינספור גבעות או נקודות תצפית גבוהות אחרות המציעות נוף פנורמי של יעד האי התאילנדי. אלה מציעים נופים מדהימים של זריחה ו / או שקיעה שזוגות יכולים ליהנות מהם יחד בחופשה שלהם בפוקט.

    2. חופים יפים

    ישנם מספר חופים יפים עם בקתות חוף הפנינג ומתקני ספורט מים. זוגות יכולים לצאת לטיולים רומנטיים על החולות הנוצצים, ליהנות משקיעות, להירגע ולהשתזף, לנסות אינספור ספורט מים, או לחגוג בבקתות החוף.

    2. איים אקזוטיים

    בעוד האי פוקט הוא ענק ורומנטי בפני עצמו, ישנם גם כמה איים סמוכים שתוכלו ללכת אליהם לזמן מבודד יותר. אלה כוללים את פי פי, האי ג'יימס בונד, האי סימילאן, האי ראצ'ה, אי האלמוגים וקו בון.

    3. חיי הלילה מחשמלים

    סצנת חיי הלילה של פוקט לזוגות היא ללא תחרות. ברים, מסעדות, מועדוני חוף, ברי גו-גו וקברטים נפוצים. פאטונג ביץ' (Patong Beach) ודרך באנגלה (Bangla Road) הם האזורים הפופולריים ביותר ליהנות מחיי הלילה בפוקט.

    5. אתרי נופש יוקרתיים על החוף

    כי בסופו של יום אתה צריך לפרוש לאופציית שהייה נוחה. ובפוקט לא חסרים מלונות נפלאים ואתרי חוף לזוגות בירח דבש.

    מקומות לבקר בהם לירח דבש בפוקט

    הנה רשימה של המקומות הטובים ביותר לבקר בפוקט לירח דבש שיהפוך את החוויות שלך רומנטיות ומהנות עם בן / בת הזוג שלך.

    1. חופים בפוקט לזוגות

    לעתים רחוקות אתה מוצא איים שיכולים להתפאר בגאווה בשפע של חופים חוליים ומים צלולים. האי הגדול ביותר בתאילנד הוא יעד כזה. בין אם זה בגלל יופיו של החול, סצנות המסיבה בבקתות החוף או ספורט המים; החופים כאן מושלמים לירח דבש בפוקט.

    החופים הפופולריים ביותר בפוקט: פאטונג ביץ', חוף קארון, חוף קאטה, חוף פרידום ומאי קאו

    החופים הטובים ביותר בפוקט לשנורקלינג: יה נוי, חוף פרדייז, קאטה נוי, חוף לאם סינג ואאו סאנה

    חופים סודיים בפוקט: או יון, בננה ביץ', חוף נוי, חוף קאו קאד (חוף פאנווה), חוף נאי תון, חוף פנסאה וחוף לאם קה

    2. מקומות דתיים בפוקט

    אל תסתפקו בחטאים בזמן שאתם חוגגים על החופים, פנקו אותם גם במקומות הדתיים בפוקט. מקדשים בודהיסטיים כמו וואט צ'אלונג וציוני דרך עצמאיים כמו פסל הבודהה הגדול הם לא רק מקומות להציע לשחקנים, אלא גם חלק חשוב מסיורי התיירות בפוקט. ובלי קשר לאופי הטיול שלך, אסור לך לפספס את המקומות התיירותיים האלה.

    זמני הגעה וואט צ'אלונג: 10:00 – 18:00 וואט פרה תונג: 7:00 – 17:00

    3. נקודות תצפית המציעות את הנופים הרומנטיים ביותר

    פוקט מציעה נופים שגורמים לצייר נוף או לצלם לנסוע באמצע הדרך ברחבי העולם כדי לצלם אותם. וזוגות בירח הדבש שלהם בפוקט בוודאי יעריכו את אותו הדבר. בין אם מדובר בנוף לשקיעה, פנורמה של 360 מעלות או הצצה לג'ונגלים הטרופיים; יש משהו לאנשים מכל הטעמים.

    כמה מנקודות התצפית הרומנטיות ביותר בפוקט כוללות את נקודת התצפית קארון, גבעת הקופים, גבעת ראנג, כף פרומטפ, נקודת התצפית פאנווה, נקודת גבעת המכ"ם, נקודת התצפית סאמט נאנגשה, ובר תוצרת בית של ווסה.

    אטרקציות בירח הדבש בפוקט

    מגוון פעילויות רומנטיות זמינות עבור זוגות לבחור לעשות בירח הדבש שלהם בפוקט. בעוד שזוגות פעילים יכולים לבחור בספורט אתגרי, חובבי הטבע נהנים ממגוון סיורים יבשתיים ומים לפינוק רומנטי. לאחר מכן יש מופעי במה בסיאם נירמית ובפנטסיה שזוגות יכולים ליהנות מהם בלילה. ואם זה נוח לך, יש גם את ההופעות של הכוכבים בקברט סיימון .

    פעילויות הרפתקאות בפוקט לירח דבש: שנורקלינג, צלילה, קיאקים במפרץ פאנג נגה ורפטינג בנהר

    דברים רומנטיים נוספים שכדאי לעשות בפוקט: האי הופי נג בסירות מנוע מהירות, אוכל משובח במסעדות הרומנטיות ביותר, ושייט במים האידיליים של מפרץ פאנג נגה

    המסעדות הרומנטיות ביותר בפוקט: לה גריטה, המטבח של אמא טרי, דיאבולו, און דה רוק ודה מאוריציו

    המלונות הטובים ביותר בפוקט לירח דבש

    צפו בנקודות החוף הרומנטיות ביותר ובמלונות הטובים ביותר בפוקט לזוגות.

    1. מלונות רומנטיים בפוקט עם חוף פרטי

    לאף אחד מהמלונות הרומנטיים בפוקט אין חוף פרטי ככזה. אבל הודות ל־30 החופים שלאורך קו החוף הציבורי של תאילנד, תיירים או מקומיים כמעט ולא יוצאים אל רצועות החול האלה, פרט לאלה השוהים במלונות ובאתרי הנופש האלה.

    מלונות עם 'חוף פרטי' בפוקט: וילות ומגורים טריסארה, אתר הנופש אנדמן ווייט ביץ', מלון קייפ פאנווה, אתר הנופש והספא ווסטין סיראי ביי, ואתר הנופש סרי פאנווה

    2. מלונות רומנטיים ליהנות מפרטיות

    בעוד שכמעט לכל המלונות יש רמות מסוימות של פרטיות ואינטימיות, יש כמה שידועים בזכות תכונה זו. אלו הם כמה ממלונות ירח הדבש הטובים ביותר בפוקט המציעים נופי שקיעה עוצרי נשימה, אפשרויות לסעודה ושחייה פרטיות, וטיולים רומנטיים פרטיים בטבע.

    מלונות בפוקט עם אינטימיות ופרטיות מלאה: וילות אננטרה מאי קאו פוקט, בניאן טרי, אתר הנופש פארסה ואתר הנופש והספא סאלה פוקט

    המלונות הטובים ביותר בפוקט לזוגות

    כמה מהמלונות הרומנטיים הטובים ביותר לזוגות מפורטים להלן. תסתכל

    1. מלון וילה יוקרתי סרי פאנווה פוקט עם בריכה


    אתר נופש יוקרתי בדירוג 6 כוכבים הממוקם על החוף בתאילנד, Sri Panwa Phuket Luxury Pool Villa Hotel הוא אתר הנופש הטוב ביותר בפוקט לזוגות. תיהנו מהנוף הקסום של האוקיינוסים ממש מהמרפסת שלכם והירגעו בבריכת המים העמוקים שלהם. זהו קן מושלם עבור זוגות להירגע ולהירגע.
    מחיר: 23,000 רופי הודי (INR) ללילה ואילך

    2. נובוטל פוקט קארון ביץ' ריזורט אנד ספא

    מקור
    תמונה אתר הנופש קארון ביץ' (Karon Beach Resort) הוא האזור הטוב ביותר לשהייה בפוקט עבור זוגות, שכן הוא מספק את כל מתקני הנוחות המודרניים יחד עם פרטיות בסביבה האינטימית שלהם השוכנת בין הגנים הטרופיים. החדרים בדירוג 5 כוכבים של אתר הנופש כוללים מרפסות ומקלחות גשם, וסוויטות אלה כוללות סלון נפרד.
    תעריף: INR 5,500 ללילה ואילך

    איך להגיע לפוקט

    איך מגיעים לפוקט בטיסה: פוקט נמל התעופה הבינלאומי הוא נמל תעופה עמוס מאוד בתאילנד, שני רק לנמל התעופה סוברנבומי בבנגקוק. השניים מקושרים היטב בטיסות יומיות. נמל התעופה פוקט מציע גם טיסות ישירות להודו, אוסטרליה, מלזיה, סינגפור, גרמניה ומדינות רבות אחרות.