צרו קשר לתכנון מסלול ללא עלות, וקבלו לילה חינם במלון!

    צרו קשר לתכנון מסלול ללא עלות, וקבלו לילה חינם במלון!

    מזג האוויר בפוקט באוקטובר

    איך מזג האוויר בפוקט באוקטובר

    מהו מזג האוויר ב פוקט ב אוקטובר?

    גשם

    עד אוקטובר ולקראת סוף החודש גשמי המונסון שוככים אך עדיין יהיו גשמים עזים עם ממוצע של 280 מ"מ שיורדים במשך 23 ימים. מדובר בירידה מהשיא של ספטמבר של 400 מ"מ, אך עדיין יותר מהעונה היבשה שמתחילה בדצמבר, בממוצע 30 מ"מ עד 40 מ"מ בכל חודש.

    הגשמים העזים יסתיימו ויעניקו לכם ימי שמש לחים שהם מצוינים לדיג מכיוון שהגשם גורם לדגים לצאת מהמחבוא. עד סוף החודש הגשם יתחיל לרדת כאשר בנובמבר צפוי ממוצע של 200 מ"מ.

    טמפרטורה

    הטמפרטורות נשארות חמות כאן כל השנה עד קרבתו של פוקט לקו המשווה. הטמפרטורות הממוצעות החודש הן סביב 28 מעלות צלזיוס, כלומר בין הטמפרטורות הגבוהות/נמוכות הממוצעות של 24 מעלות צלזיוס ל-31 מעלות צלזיוס. הטמפרטורה הממוצעת תתקרר מעט לקראת סוף החודש כאשר נובמבר ודצמבר צפויים להגיע ל-27 מעלות צלזיוס.

    לחות

    הלחות הממוצעת היא הגבוהה ביותר החודש ועומדת על 90% בשל הגשם שיורד מזה מספר ימים. זה יקל מעט ככל שהשנה מתקרבת לסיומה והעונה היבשה מתחילה עם כ-75% לחות מהכמות הגבוהה ביותר שנראתה. מקומות ממוזגים פופולריים החודש עם אטרקציות מקורות רבות.

    אור השמש

    עננים ומזג אוויר מעונן הנגרמים על ידי תנאי המונסון רואים את השמש הממוצעת בשפלה בסוף עונת המונסון למשך 7 שעות ביום בממוצע. הממוצע הגבוה של 9 שעות ביום נראה בעונה היבשה וזה יתחיל לעלות לקראת סוף נובמבר ולתוך דצמבר.

    טמפרטורת הים

    טמפרטורת הים הממוצעת היא 29 מעלות צלזיוס והיא יציבה בחודשי המונסון ויורדת לשפל של 28 מעלות בדצמבר. המונסון עדיין ישפיע על תנאי החוף וחלקם ייסגרו בשל תנאי השחייה והגלישה המסוכנים.

    שן

    ימי הערפל מתגברים מהחודש הזה לעבר השיאים שנראו במרץ. צפו ליומיים של ערפל החודש, לעומת יום אחד בחודש שעבר.

    מלונות ב-פוקט באוקטובר

    פוינט יאמו

    אתר הנופש פוינט יאמו (Point Yamu) הוא אתר נופש מפואר הממוקם בקצה קייפ יאמו (Cape Yamu) ומשקיף על המים הצלולים של ים אנדמן (Andaman Sea). תוכלו לבחור בין חדר, סוויטה או וילה, כולם עם חלונות מהרצפה עד התקרה הממסגרים את הנופים המדהימים. כל הווילות, הסוויטות והחדרים כוללים מיטות קינג סייז, אמבטיה ומקלחת נפרדות, מיזוג אוויר, טלוויזיות בלוויין, מיני בר ומוצרי Shambhala. הווילות יכולות לאכלס עד 6 אנשים, וחלק מהחדרים והווילות כוללים בריכה פרטית משלהם לחוויות חופשה אולטימטיביות.

    תוכלו לסעוד באחת מ-2 המסעדות, האיטלקית והתאילנדית, או לערוך סעודה בריאה במרכז הספא והבריאות Shambala. יש גם שירות חדרים ותוכלו לארוז סל פיקניק להנאתכם על שפת הבריכה או לטיול יום.

    לארוחות בוקר, צהריים וערב La Sirena מציעה לכם אפשרויות נהדרות לארוחת בוקר, פיצה מעץ ופירות ים לארוחת צהריים ותפריט מקיף לארוחת ערב. מסעדת Nahmyaa Thai פתוחה לארוחת ערב בכל ימות השנה ולארוחת צהריים בין נובמבר לאפריל. אם אתם מחפשים שייק בריא או משקאות נהדרים אחרים, אקווה בר הוא המקום ללכת אליו.

    לזמן מרגיע ומרענן, בקרו בריטריט Shambala ותיהנו מטיפול הוליסטי כדי להגביר את תחושת הרווחה שלכם. קבל מסאג', טיפול גוף כולל שעווה או לעשות יוגה או מתיחות שקטות.

    איב ריזורט

    אתר הנופש צ'אווה (Chawa Resort) ממוקם בשרנטלאי בטלאנג (Charantlai Batalang) על חוף סורין (Surin). תוכלו לשהות בדירה עם 2, 3, 4 או 5 חדרי שינה, חלקם עם בריכת מים עמוקים משלהם. כל הדירות ממוזגות וכוללות טלוויזיה בכבלים ובלוויין, ספות וכיסאות מזדמנים, מערכת קולנוע ביתית, מקרר/מקפיא בגודל מלא, תנור וכיריים, מיקרוגל, קומקום וטוסטר.

    המלון כולל בריכת שחייה עם ספא, בית קפה לצד הבריכה המגיש 3 ארוחות וחטיפים מדי יום, בר לצד הבריכה לכל הכיבוד, שירות חדרים וקונסיירז'. ניתן לארגן שמרטפים במידת הצורך. אם אתה רוצה ללמוד לבשל את המנה התאילנדית האהובה עליך השף יבוא לדירה שלך ויראה לך איך.

    אם אתם זקוקים לפינוק ורגיעה, תוכלו לקבל טיפול ספא נהדר, ואתר הנופש יכול לארגן כרטיסים לחדר כושר מחוץ לאתר ולשיעורי יוגה.

    חופים לאוקטובר לפוקט

    אי

    האי נאקה נמצא ממש מזרחית לפוקט ויש בו כמה חופים נהדרים למי שמחפש איפשהו קצת מחוץ לשביל מכות. יש כאן רק אתר נופש אחד עם עוד אפשרי בקרוב. אתה יכול להגיע לכאן בסירה או לעשות את דרכך לכאן בסירה ארוכת זנב ממזח Ao No. קו נאקה יאי (Koh Naka Yai) הוא האי הגדול ביותר, והחוף המזרחי הוא המקום שבו נוחתים הסיורים והסירות.

    יש כאן שירותים, כמו גם ספקים מקומיים שמוכרים אוכל ושתייה. ישנם כיסאות נוח על החוף, ותוכלו לשכור מגוון רחב של ציוד ספורט מים כגון קיאקים, סירות בננה ואופנועי ים. החוף יכול להיות די רועש אחר הצהריים, אבל אחרי 17: 00 כאשר התיירים עוזבים את החוף הוא כמעט שומם ושקט.

    החוף הקטן יותר בצד המזרחי כולל את אתר הנופש טנטה נקארה והוא אינו פופולרי כמו החוף הגדול יותר. בצד הצפון-מערבי של האי נמצא אתר הנופש סיקס סנסס ביץ' אנד ספא.

    קו נאקה נוי

    קו נאקה נוי (Koh Naka Noi) הוא האי הקטן יותר, ויש לו חוף ארוך בצד המערבי וחוות פנינים בצפון. אי זה אינו מפותח ברובו ועבור חוקר החופים הוא יכול להיות המקום האידיאלי לחוויית חוף בתולית.

    מסעדות וברים לפוקט באוקטובר

    ביל בנטלי פאב

    פאב ביל בנטלי (Bill Bentley Pub) ממוקם בצפון פוקט (North Phuket) במאי קאו (Mai Khao) ומציע לכם אוכל פאב נהדר, מבחר תאילנדי ובירה מהחבית עם סיידרים והרבה ספורט על גבי טלוויזיות עם מסך גדול. יש מגוון של המבורגרים ופשטידות כגון המבורגרים עוף ובקר, גינס ופשטידת בקר, פאי קוטג ', פיש אנד צ'יפס, כמו גם מאכלים תאילנדיים אהובים, סטייק ופסטה. רשימת המשקאות נרחבת עם מבחר גדול של בירות ומשקאות חריפים.

    כפית סוכר

    לפינוק מאפייה נהדר נסו את Sugar Spoon הממוקם ברוי ופתוח מיום שלישי עד יום ראשון משמונה בבוקר. עוגת הגבינה של ניו יורק היא להיט וכך גם פנקייקים מחיטה מלאה ולביבות פירות מעורבים. המגוון החדש של חביתות טעימות עם אפשרויות ירקות טריים גם כן. הגזר והשוקולד מומלצים והקפה והאווירה במקום רגועים ורגועים.

    מגרש אוכל בטיילת פאטונג

    למבחר גדול של מנות תאילנדיות, אסייתיות, אמריקאיות, נודלס ופסטה, גשו למתחם האוכל בטיילת פאטונג. הנה מבחר גדול של בתי קפה עצמאיים קטנים ודוכני אוכל המגישים מנות תאילנדיות טריות ופירות ים, כמו גם ממתקים ומאכלים בינלאומיים כל היום החל מהשעה 09:30. מסעדת Nong Nan Seafood מציעה לכם ספרינג רול, צ'יפס, עוף מטוגן ופירות ים טריים היישר מהסירות במפרץ. וואי תאי מספר 6 מציע לכם אוכל מערבי כגון ספגטי, פיצות, המבורגרים ופירות ים עם נוף נהדר של החוף.

    אטרקציות בפוקט באוקטובר

    שייט קופים בג'ונגל

    שייט ג'ונגל הקופים הוא דרך נהדרת לראות את ג'ונגל המנגרובים, הכפרים הקטנים והקופים. בסיום השייט בקרו באיים מוגנים למנוחה ושחייה על החוף או קיאקים. שייט זה מתאים לכל ימות השנה ומהווה דרך נהדרת למשפחה להכיר את האזור והילדים יאהבו להאכיל את הקופים. הסירה, פיטה, יוצאת ממפרץ צ'אלונג בשעה 9:00 בבוקר ועוברת את חוות הדגים הצפות והכפרים הקטנים לפני שהיא מגיעה למנגרובים.

    יש פרויקט מיוחד לשימור המנגרובים ואזורי החוף לאחר הצונאמי בשנת 2004. כשנכנסים ליער המנגרובים תראו את הקופים מתנדנדים בענפים. אם תרצו, תוכלו לתפוס קיאק ולחתור עמוק יותר לתוך המנגרובים כדי לראות את החי והצומח הייחודיים שחיים בסביבה זו.

    פרק דיג

    פוקט היא מקום נהדר לדיג ובעונה הרטובה הדיג טוב. יש פארק דייגים, דיג Khaolak באגם סאוואי. כשאתם מזמינים דגים תוכלו לדוג כל היום בין השעות 8: 00-18: 00 והמחיר כולל ציוד פיתיון ומדריך.

    יש כאן דגי לחימה גדולים כדי לבחון את הסיבולת והכוח שלכם כמו שפמנון מקונג ענק שיכול להגיע ל-40 ק"ג, שפמנון מפוספס עד 20 ק"ג, קרפיון סיאמי ענק עד 10 ק"ג ודגים קטנים יותר כמו תנין, פאקו, רוהו ואמנון. יש כאן מסעדה שבה אתה יכול להטביע את הצער שלך על זה שהסתלק או לחגוג את אלה שנחתת.

    פארק פוקט ווייק

    לאוהבי הכיף וחובבי האדרנלין, בדקו את פארק הווייק של פוקט הממוקם בקאטו עם מכשולים פנימיים וחיצוניים כגון מסילת מעבר, קופסה, צינור ארוך, בועט גדול וגג. מכשולים חיצוניים כוללים מסגרת בעבודת יד, ירידה למטה, תיבת התנעה, פלטפורמה מהנה, בועט גדול וישר ארוך.

    אתה יכול לרכוב במשך שעתיים או 4 שעות על הכבל הגדול או לבחור סשן בוקר או ערב. ניתן לשכור את הכננת למשך 10 דקות, 30 דקות או שעה עם מאמן אם תרצו. ניתן גם