צרו קשר לתכנון מסלול ללא עלות, וקבלו לילה חינם במלון!

    צרו קשר לתכנון מסלול ללא עלות, וקבלו לילה חינם במלון!

    מזג האוויר בפוקט ביולי

    מהו מזג האוויר בפוקט ביולי?

    יולי הוא חודש יחסית מלא גשמים בפוקט, עונת המונסון בעיצומה ולכן זו לא העונה הכי נוחה לבילוי בחוף. עם זאת הטמפרטורות עדין גבוהות, בממוצע 30 מעלות צלזיוס, וכמו כן הלחות גבוהה מאוד. פוקט הוא יעד תיירותי פופולרי כל השנה, ולמרות הגשמים אפשר למצוא מזג אוויר נעים ואטרקציות מהנות לימים גשומים.

    גשם

    כמות המשקעים הממוצעת ביולי היא 300 מ"מ שירדו במשך 18 עד 19 ימים. בדרך כלל הגשם יורד לפרקי זמן קצרים ובין לבין יש שמש ורוח קרירה.

    טמפרטורה

    הטמפרטורה הממוצעת היא 30 מעלות צלזיוס. ביולי מסתיימת העונה החמה בתאילנד, אם כי הטמפרטורות בפוקט לא משתנות הרבה מכיוון שפוקט קרובה לקו המשווה.

    לחות

    הלחות הממוצעת היא 85%. אתרי הנופש הגדולים ממוזגים, כמו גם מקומות פעילות מקורים רבים, מה שהופך את פוקט ליעד מצויין גם בתנאים אלא.

    מלונות בפוקט ביולי

    החוף בקטאני

    אתר הנופש דה שור אט קטאתאני (The Shore at Katathani) הוא אתר נופש יוקרתי הממוקם על חוף קאטה נוי (Kata Noi Beach), ומציע חדרים ווילות.

    כל הווילות כוללות בריכת אינסוף ומרפסת, מיזוג אוויר, טלוויזיה מערכת שמע, מייבש שיער, שולחן כתיבה, חלוק רחצה ונעלי בית, שמשיה ומיני בר. המסעדה, The Harbor, מגישה 3 ארוחות ביום ממרכיבים מקומיים טריים המשתנים מעונה לעונה. תוכלו לבחור מתוך מאכלים תאילנדיים ובינלאומיים מנות ראשונות, עיקריות וקינוחים, וארוחת בוקר אמריקאית.

    The Lighthouse הוא מקום נהדר למשקאות, ולהירגע בו בכל שעות היום. חובבי היין מוזמנים לבקר ב-The Cove, מרתף יינות משובח עם מבחר יינות מובילים מרחבי העולם לטעימה ומכירה. ניתן לערוך כאן מסיבות פרטיות ומסיבות ערב קטנות.

    מגוון פעילויות ללא תשלום כוללות יוגה, קטיף פירות טרופיים והתעמלות אירובית במים וחדר כושר. דלפק התיירים יכול לארגן סיור או שיט בסירה לאי סמוך לצלילה ושנורקלינג והסעות מ/אל שדה התעופה.

    סנטרה בלו מרין ריזורט אנד ספא

    אתר הנופש והספא סנטרה בלו מרין (Centara Blue Marine Resort and Spa) ממוקם על ראש צוק בקצה הצפוני והשקט יותר של חוף פאטונג (Patong Beach). הנוף המרהיב של ים אנדמן (Andaman Sea) שוכן על רקע יערות ירוקים ושופעים. תוכלו לבחור בין חדר דלוקס או סופיריור, סוויטה עם חדר שינה אחד או סוויטה משפחתית. כל החדרים והסוויטות כוללים אינטרנט אלחוטי, טלוויזיה עם ערוצים בינלאומיים, מיני בר, מיזוג אוויר, תה וקפה, מייבש שיער וחדר רחצה עם מקלחת נפרדת.

    כל חדר כולל גם מרפסת משלו. חדרי הסופיריור והדלוקס מתאימים ל-3 מבוגרים או זוג עם ילד, חדרי הפרימיום דלוקס מתאימים ל-3 מבוגרים או 2 מבוגרים ו-3 ילדים, סוויטה משפחתית מתאימה ל-5 והווילות עם חדר שינה אחד ו-2 חדרי שינה ל-4.

    תוכלו לשחות ולהירגע ליד אחת מ-3 בריכות השחייה בזמן שהילדים משתכשכים או משחקים במועדון הילדים. תוכלו להתאמן במרכז הכושר או ליהנות ממשחק ביליארד, סנוקר או טניס שולחן או לפנק את עצמכם בספא או בסלון היופי.

    תוכלו לאכול במסעדת Blue Pacific או במסעדת Tub-Tim Royal התאילנדית. מסעדת Blue Pacific פתוחה כל היום, מארוחות הבוקר ועד הצהריים והערב, ומציעה תפריט א-לה-קארט המציע מנות אסיאתיות ובינלאומיות. מסעדת Tub-Tim פתוחה לארוחות צהריים וערב ומציעה ברביקיו לארוחת ערב ניתן לשבת במרפסת של המסעדה עם נוף נהדר של החוף.

    בבריכת Blue Sapphire נמצא בר הבריכה עם גג סכך המגיש מגוון רחב של משקאות קרים במהלך היום. בין השעות 10:00-19:00, בית הקפה By the C מגיש מבחר סוגי תה וקפה, פינוקים אפויים וחטיפים אחרים ואוכל קל. בגן התחתון נמצא הבר Lets Relax, המגיש מגוון רחב של משקאות וחטיפים בין השעות 10:00 ל-22:00. שירות חדרים זמינים מדי יום בשעות 06:30 עד 12:00.

    חופים לחודש יולי לפוקט

    לאם קה

    Laem Ka הוא חוף בדרום פוקט ליד Rawai. בעונת שיא התיירות יש כאן מוכרי חוף שמוכרים אוכל ושתייה אבל בעונה האחרונה הם המשיכו הלאה. יש כאן כמה כסאות נוח והאזור מושלם ליום עצלן בחוף הים.

    חוף יא נוי

    לשנורקלינג נהדר לכו לחוף יא נוי שנמצא בצל פרום טפ ובסמוך לרוואי. תוכלו לשכור כאן ציוד שנורקלינג וקיאקים כדי לחקור את האזור הימי המקומי. בעונת השיא יש מוכרי חוף ובתי קפה קטנים שמוכרים אוכל ושתייה לתיירים.

    זהו חוף עם הרבה קונכיות והילדים אוהבים לשוטט בחול ולאסוף קונכיות יפות. ממש ליד החוף נמצא האי הקטן קו קיאו נוי (Koh Keyao Noi), בו תוכלו לשנרקל או לשוט בקיאקים. תוכלו גם לחתור מכאן לחוף נאי הארם (Nai Harm Beach).

    חוף ראוואי

    חוף ראוואי אינו חוף שחייה אלא הוא מקום נהדר בימים חמים להסתובב בצל העצים. חוף זה הוא ביתם של סירות רבות העוגנות ממש ליד החוף ובשפל שכבות הבוץ נחשפות. יש שכמייה בשני הקצוות וזה מקום טוב להירגע הרחק מההמונים.

    מסעדות וברים לפוקט ביולי

    הצעקה

    לאוהבי האוכל האיטלקי, בלה גריטה באמרי פוקט בקצה הדרומי של חוף פאטונג. פסטות מסורתיות בעבודת יד עם רטבים מענגים, פיצות עם תוספות טריות וקינוחים טעימים. אם תגיעו קצת לפני השקיעה, הנוף מרהיב.

    רשימת היין כאן היא נרחבת אז קל למצוא משהו שיתאים לטעמכם. זה המקום לארוחת ערב רומנטית המשקיפה על החוף במרפסת מקסימה.

    בי-ליי טונג פוקט

    מלון B-ליי טונג פוקט (B-Lay Tong Phuket) ממוקם על דרך טאיווונג פאטונג (Taveewong Road Patong) ומציע לכם חוויית סעודה משובחת ליד האוקיינוס. מגוון גדול של מנות תאילנדיות ומערביות, כולן עשויות לפי טעמכם. השף יכין אוכל במיוחד אם יש לך אלרגיות או בקשות מיוחדות. תוכלו לסעוד בחוץ תחת כיפת השמיים וליהנות ממוזיקה של להקת הג'אז השבועית.

    הסטייק והגריל של סם

    מסעדת Sam's Steak and Grill ממוקמת באתר הנופש הולידיי אין (Holiday Inn Resort), ופתוחה לארוחת ערב בין השעות 18:00 ל-12:00. קוד הלבוש נאכף והוא אלגנטי לבידור אך ללא בגדי חוף או ספורט. המקום הזה ידוע בסטייקים הנהדרים. רשימת היין נרחבת עם אדומים, לבנים ומבעבעים.

    אטרקציות בפוקט ביולי

    יש מקדש רואה

    מקדש Tha Rua הוא דוגמה יוצאת דופן למקדש טאואיסטי והוא ה הרביעי העתיק ביותר בפוקט. מקדש זה בולט באדום וזהב עם דרקונים מגולפים רבים, מלאים ביצירות אמנות ופסלים יפהפיים. המקדש נמצא בדרך לשדה התעופה בכתובת 169 Moo3.

    מפל באנג פה

    עבור חובב הטבע טיול למפל באנג פאה הוא חובה. זהו המפל הגבוה ביותר בתאילנד בגובה של 15 מטרים והבריכות התחתונות נהדרות להתקרר ביום חם והדגים יכרסמו לרגליכם. הטרק אל המפלים קצר ונמצא ליד פרויקט שיקום הגורילות בבאן פה חלוק. קטגוריות