צרו קשר לתכנון מסלול ללא עלות, וקבלו לילה חינם במלון!

    צרו קשר לתכנון מסלול ללא עלות, וקבלו לילה חינם במלון!

    מדריך לבנג טאו ביץ'

    מדריך לבנג טאו ביץ' | פעילויות בחיק הטבע, מסעדות ובתי מלון בקרבת מקום

    חוף באנג טאו (Bang Thao Beach), המשתרע על פני כ-6 ק"מ, הוא מקום מפלט מקסים למי שמחפש קצת כיף בשמש. ממוקם בשכונת באנג טאו בפוקט, חוף יפהפה זה כולל הכל, החל מאתרי נופש יוקרתיים ועד לאזורי רביצה של חול לבן וטהור. זהו מקום אליו המבקרים יכולים ללכת כדי להירגע ולהירגע לאחר סיור באזור, כמו גם ליהנות מספורט מים בתוך נוף טרופי מדהים. המבקרים ימצאו את חוף בנג טאו לאורך החוף המערבי של האי. החלק הצפוני של החוף מבודד ושליו למדי, ומספק מענה למי שרוצה להסתובב ולא לעשות דבר, ואילו באזור שמדרום לחוף ימצאו המבקרים מועדוני לילה, מסיבות חוף, שייט בסירת מנוע מהירה ורבים מאתרי הנופש הטובים ביותר שיש לבנג טאו ביץ 'להציע. הקדישו זמן למסלול החופשה שלכם כדי לבקר בחוף בנג טאו ולחוות מהי חופשה טרופית אמיתית בתאילנד.

    הזמן הטוב ביותר בשנה לבקר בחוף בנג טאו

    אפריל עד אוקטובר הם החודשים הטובים ביותר לבקר בחוף בנג טאו מכיוון שזו התקופה בשנה בה פוקט חווה את עונת השיא השנתית שלה. בעונת השיא, המטיילים ייהנו ממזג אוויר חם ויבש עם טמפרטורות הנעות סביב 88 מעלות צלזיוס. זה הזמן המושלם בשנה לתפוס כמה גלים לאורך החוף או לעבוד על השיזוף שלך.

    עונת השפל נמשכת מנובמבר עד מרץ, ותקופה זו של השנה ידועה כעונת המונסון בפוקט . מזג האוויר בתקופה זו של השנה הוא בלתי צפוי, ולהיות על המים יכול להיות מסוכן. רוחות וסופות גשמים נפוצות בעונת המונסון, והאקלים הופך סוער וחם. יתרה מכך, ביקור בפוקט בתקופה זו של השנה מבטיח מלונות זולים יותר ופחות קהל.

    מה לארוז לבנג טאו ביץ'

    האם טיול לבנג טאו ביץ' הוא מסלול החופשה שלכם? כשאתם אורזים את תיק החוף שלכם, הקפידו לכלול קרם הגנה, מגבת חוף רכה ונוחה, משקפי שמש וספר טוב לקריאה. עונת הקיץ חמה ויבשה, כך שלא תצטרכו לדאוג להביא סוודר או ז'קט. יש גם עמדות זיכיון ובקתות להשכרת ציוד הממוקמות לאורך החוף אם אתה רוצה לחכות עד שתגיע לרכוש את הדברים החיוניים ולשכור את צעצועי המים והציוד שלך.


    פעילויות בחיק הטבע בחוף בנג טאו

    בין אם הרעיון שלכם לאחר צהריים רגוע כולל רביצה על החוף עם קוקטייל קר ביד או צלילה למעמקי האוקיינוס בחיפוש אחר אוצר שקוע ותצורות שוניות אלמוגים מעניינות, חוף באנג טאו הוא השער שלכם לגן עדן. הנה מבט על כמה מהפעילויות המהנות בחוץ שתוכלו לעשות בזמן הביקור.

    שנירקול

    חוף באנג טאו כולל מי אוקיינוס חופיים חמים כמו המים באמבטיה שלכם, כך שהוא יוצר את סביבת השנורקלינג המושלמת. לא רק שהמבקרים יזכו לראות מגוון של אלמוגים צבעוניים לאורך השוניות, אלא שיש גם שפע של דגים טרופיים לגלות. חפשו דגי אריה, דגי צפרדע, צבי ים ודולפינים ידידותיים. אם מעולם לא צללתם לפני כן, אין בעיה! תוכלו להזמין את מקומכם לסיור שנורקלינג מודרך או לשכור ציוד שנורקלינג מאחת מבקתות הבילוי החיצוניות הממוקמות סביב החוף.

    גלישה

    תלוי באיזו שעה בשנה ואיפה בדיוק תחליטו לגלוש, תוכלו לחוות גלי גלישה אפיים בגובה של מעל שלושה מטרים! הצד הצפוני של החוף הוא המקום הטוב ביותר עבור גולשים מנוסים שכן יש יותר רוח ולכן גלים גדולים יותר. מתחילים צריכים לשקול לגלוש ליד אמצע החוף מכיוון שהמים רגועים יותר והגלים מעט קטנים יותר. עדיף לגלוש בחוף באנג טאו רק בעונת השיא כדי להבטיח את ביטחונכם על המים.

    סיראות

    אנשים תאילנדים יודעים להראות למבקרים זמן טוב בזמן שהם בחופשה ומציעים שירותי שייט במחירים נוחים. בין אם אתם מחפשים לקחת חלק בטיול קיאקים קבוצתי מרגיע לאורך החוף או רוצים לצאת למים הפתוחים בסירת מנוע מהירה, הרפתקת שייט מחכה לכם! המבקרים יכולים להזמין את מושבם באחת מסירות הסיור של האי ולקבל תצפית מדהימה על כל החוף המערבי. קיאקים הם גם דרך מהנה לצאת למים ותוכלו ללמוד על כל הצמחים וחיות הבר המקומיים תוך כדי חברת מדריך מומחה. קיאקים הם דרך שלווה ושלווה ליהנות מהאווירה הטרופית המדהימה.

    שיזוף

    אנחנו צריכים לומר יותר? חוף באנג טאו הוא המקום המושלם לפרוש בו מגבת חוף וליהנות מאחר צהריים עצל. חוף זה כולל חול לבן שופע ונופים נהדרים של מי הטורקיז הצלולים של האוקיינוס. בעודכם בחוף הים, שימו לב לצבי הים ולמגוון הציפורים הצבעוניות שקוראות למקום הזה בית. בסמוך לקצה הצפוני של החוף, יש שפע של אזורים פרטיים השמורים לאורחי המלונות הממוקמים כאן.

    מסעדות מפתות ליד חוף בנג טאו

    מחפשים משהו טעים לאכול ליד חוף באנג טאו ? הנה מבט על כמה מהמסעדות הפופולריות ביותר בשכונה.

    • The Bistro Bangtao Beach – מסעדה לא רשמית עם חדר אוכל פתוח המציעה אפשרויות טריות ומקומיות לתפריט גלישה ודשא. מפילה דגים בלחם ועד המבורגרים וצ'יפס גורמה, המקום הזה מציע קצת מכל דבר. ביסטרו החוף בנגטאו (Bangtau Beach Bistro) מגיש גם מבחר של קוקטיילים. המסעדה פתוחה בימים שני עד שבת בין השעות 10:30-23:00.
    • Bampot Kitchen & Bar – מגישים אוכל אירופאי מזדמן באווירה נעימה, Bampot Kitchen &amp Bar הוא מקום מענג לארוחת ערב או לארוחת לילה מאוחרת ושתייה. מסעדה זו מתגאה בכך שהיא מגישה אפשרויות תפריט עדכניות העשויות ממרכיבים מקומיים טריים. Bampot Kitchen &amp Bar פתוח בימים שלישי-ראשון בין השעות 17:00-00:00.
    • CUT Grill & Lounge Phuket – מסעדה ובר הממוקמת בסמוך לחוף הים ומגישה מנות טאפאס יוקרתיות, סטייקים, פירות ים, כבש ותאילנדי, והכל תחת קורת גג אחת. מסעדה זו בעלת תחושה מודרנית ומתגאה באווירה יוקרתית מושלמת למנוחה לאחר יום בחוף הים. מסעדת CUT Grill & Lounge Phuket פתוחה בשעות 11:00 עד 23:00 לארוחות צהריים, ערב וסעודות בשעות הלילה המאוחרות.
    • Black Cat – מסעדה ובר עם מוטיב טרופי שפונה למי שמחפש אוכל קלאסי באווירה רגועה. מסעדה זו מציעה אווירת טרקלין טיקי ומציעה אוכל תאילנדי, ים תיכוני ואירופאי המוגש לצד קוקטיילים ייחודיים קרים כקרח. חתול שחור הוא המקום אליו מטיילים הולכים כדי להירגע ולהירגע אחרי יום עמוס. המסעדה והטרקלין פתוחים בימים שני עד שבת בשעות 11:30 עד חצות ובימי ראשון בשעות 17:30 עד 23:45.
    • מסעדת Tatonka – חבויה באווירת גן שופע מסעדת Tatonka היא מסעדה קז'ואל וטעימה המגישה מגוון מנות פיוז'ן בינלאומיות שידגדגו לכם את החיך וירגיעו את נשמתכם. מסעדת Tatonka נעימה לכל החושים ומאפשרת למבקרים לסעוד בנוחות בסביבה רגועה. מסעדה זו פתוחה בין השעות 18:00-23:00 בימים שני עד שבת.

    אטרקציות ליד חוף באנג טאו

    הודות למיקום המעולה שלו לאורך החוף המערבי של האי, יש כמה אטרקציות נהדרות לבקר בהן ופעילויות לעשות בזמן שאתם מבקרים בחוף בנג טאו. כאשר אתה צריך קצת הפסקה מהחוף, ראש פנימה שבו תוכלו למצוא שפע של חנויות, מגרשי גולף, מקדשים ועוד הרבה יותר!

    מועדון הגולף לגונה פוקט

    ממוקם במרחק קצר מחוף בנג טאו, מועדון הגולף לגונה פוקט הוא מסלול גולף ומועדון עטור פרסים שמאתגר אתכם לשחק את המשחק הטוב ביותר שלכם אי פעם! קורס par-71 זה מציע 18 חורים של כיף טהור לשחקנים בכל רמות המיומנות. הקורס יפה ואקזוטי, והוא ממוקם באתר הנופש לגונה פוקט. הנוף שופע וטרופי, מעוטר בעצי דקל ובחי ובצומח ובעלי חיים מקומיים.

    בנוסף למסלול הראשי, מועדון הגולף לגונה פוקט (Laguna Phuket Golf Club) כולל גם אקדמיה אקסקלוסיבית לגולף, מועדון ברמה עולמית, תוכנית כושר, תוכנית לילדים, לגונות ציוריות, חנות מקצוענים ומסעדת גורמה מפתה. מועדון הגולף לגונה פוקט עוצב מחדש לחלוטין בשנת 2015 כך שהמסלול כולו רענן ויפה מתמיד.

    בית הספר לבישול טאוואי תאילנדי

    האם אתה אוהב את הטעמים והמרכיבים המורכבים המשמשים בבישול תאילנדי ותמיד רצית ללמוד איך להכין כמה מנות אותנטיות? אל תסתכל רחוק יותר מבית הספר לבישול תאילנדי Tawai. ממוקם ממש ליד כביש לגונה, בית ספר לבישול בבעלות עצמאית זה מנוהל על ידי שפים מקומיים אשר נלהבים להבטיח לך את החוויה הקולינרית הטובה ביותר האפשרית. בית הספר לבישול תאילנדי Tawai מתגאה באווירה טרופית וכל האוכל עשוי ממרכיבים מקומיים טריים. שמרו את מקומכם בכיתה, הפשילו שרוולים ולמדו כיצד לעשות דברים קסומים במטבח תוך כדי למידה נוספת על התרבות התאילנדית. צרו קשר ישירות עם בית הספר לבישול לקבלת מחירים ולהזמנת מקום בכיתה.

    שוק הלילה בנג טאו

    לאחר שהשמש שקעה בערב, גשו לשוק הלילה של בנג טאו, שם הכיף רק מתחיל. הוא ממוקם רק כמה דקות בפנים הארץ מחוף הים וכולל מבחר של דוכני ספקים בבעלות עצמאית ומופעלים. שוק הלילה של בנג טאו הוא נקודה חמה לאוכל רחוב תאילנדי מקומי, כמו גם מתנות ועבודות יד להנצחת ביקורכם בפוקט. הביאו איתכם קצת באט כדי שתוכלו לקנות בגדים, אביזרים, תכשיטים ועוד במחירים נוחים. אם אתם מחפשים מציאה, היו מוכנים להתמקח עם בעלי החנויות – הם מצפים לזה! שוק הלילה של באנג טאו פתוח בימי שני בין השעות 16:00-21:00, בימים רביעי וחמישי בין השעות 14:00-20:00, וסגור בימי שלישי ושישי-ראשון.

    וואט צ'ונג טאאל (וואט צ'רנגטאלאי)

    למידע נוסף על ההיסטוריה של הבודהיזם וההינדואיזם באזור עם טיול בוואט צ'אנג תאלה . מקדש זה נבנה לפני למעלה מ -100 שנה והוא מעוטר בארכיטקטורה מקושטת המעניקה לו מראה מלכותי ומזמין. המתחם מורכב מחמישה מבנים שלכולם תפקיד דתי חשוב. במהלך הביקור, האורחים יכולים ללמוד כיצד נזירים חיים ולקבל שיא באזור המגורים שלהם. בתוך האולם המרכזי, האורחים יכולים לחלוק כבוד לפסל הבודהה ואפילו לעשות מדיטציה אם יבחרו בכך. החלק החיצוני של המקדש הראשי מעוטר בציורים המתארים אלים נחשבים מאוד.

    וואט צ'ואנג תאלה מזמין את המבקרים למצוא הארה ולהרהר במשמעות החיים. חשוב לאורחים לשמור על כללי התנהגות נאותים בעת הביקור במקדש ולשמור על המנהגים הבאים של הבודהיזם:

    • על האורחים לחלוץ את נעליהם לפני הכניסה למקדש כדי לא להכניס לכלוך ואנרגיה שלילית.
    • לעולם אל תחלל או תגיד שום דבר שלילי על בודהה או חפץ קדוש כלשהו בתוך המקדש.
    • פסלים ומבנים של בודהה נחשבים לייצוגים חזותיים של המאסטר בודהה והמבקרים צריכים תמיד למקם את עצמם כך שהם יעמדו נמוך יותר מהמבנים האלה כדי לא להיראות כמכריעים אותם.

    וואט צ'ואנג תאלי הוא מקום יפהפה המתאר את ההיסטוריה של התרבות התאילנדית. המקדש פתוח 24 שעות ביממה.

    עבור אלה המחפשים להפיק את המרב מהטיול שלהם בבנג טאו ביץ 'ולהישאר כמה ימים, יש כמה אפשרויות מלון ונופש נהדרות לבחירה, כל אחד מציע שירותים ייחודיים משלו כדי לגרום לאורחים להרגיש כמו אח"מים. אלו כמה מהמלונות הפופולריים ביותר ליד Bang Tao Beach .

    ממוקם לאורך חופי חוף בנג טאו, הוא המקום בו המבקרים ימצאו את אתר הנופש המפואר אמורה ביץ '. מלון ואתר נופש עכשווי זה ממוקם ממש על קו החוף של החוף וכולל סוויטות מפוארות המושלמות לזוגות, משפחות וקבוצות. החדרים במלון זה מתחילים ב-2,600 באט בלבד ללילה בחודשי הנסיעה מחוץ לשיא השנה.

    אתר הנופש כולל מבחר של סוויטות פנטסטיות, כולן מעוצבות בצבעים ניטרליים מודרניים המעודדים מנוחה ורגיעה. תוכלו לבחור בין חדרים כגון חדר פרמייר עם נוף לבריכה, חדר סופיריור עם נוף לגינה, או אפילו סוויטה עם 2 חדרי שינה. השירותים הכלולים בהזמנתכם כוללים גישה לשתי בריכות חיצוניות מרווחות, מסעדות באתר, שירות חדרים, שירות קונסיירז', מועדון ילדים, בר לצד הבריכה, שירותי מעון יום, חדר משפחה ואמבט מסאג'.

    בניאן טרי פוקט

    מעוניינים להתפנק בחוויית חופשה מפנקת שתשאיר אתכם נינוחים, רגועים ומוכנים להתמודד עם העולם עד שתעזבו? אל תחפשו מעבר ל Banyan Tree Phuket הממוקם בקצה חוף באנג טאו. הצוות באתר הנופש ובמלון זה פורס את השטיח האדום לכל האורחים ומספק חוויה שלא תמצאו בשום אתר נופש אחר. הסוויטות בבניאן טרי פוקט מתחילות ב-7,400 באט ללילה בחודשי הנסיעות מחוץ לשיא השנה.

    תוכלו לבחור מתוך מבחר של וילות הנעות בין חדר שינה אחד לשלושה חדרי שינה, עם מספר תוכניות קומה שונות ואפשרויות תצורת מיטה. אתר הנופש מתגאה באווירה אקזוטית והווילות נראות כמו קוטג'ים עכשוויים עם סכך, מה שמוסיף לאווירה הכללית של מקום האירוח. האורחים מקבלים לא רק רצועת חוף פרטית בבנג טאו ביץ', אלא יש גם מסלול גולף באתר, חדר כושר, גינה, ג'קוזי, בריכה חיצונית, מסלול מיני גולף לילדים, סאונה רטובה. חדר, מכון כושר, חדר יוגה ועוד. יש כל כך הרבה פעילויות מרגשות ומרגיעות לעשות באתר הנופש הזה, ייתכן שלעולם לא תרצו לעזוב!

    לגונה הולידיי קלאב פוקט ריזורט

    אתר הנופש לגונה הולידיי קלאב פוקט (Laguna Holiday Club Phuket Resort) כולל מסלול גולף באתר ואזור מנוחה באמצע לגונה בתולית, ומהווה מקום מפלט מושלם על האי עבור אלה עם טעם מבחין לאירוח יוקרתי. ניתן להזמין סוויטות באתר נופש משובח זה תמורת 2,500 באט בלבד ללילה בחודשי הנסיעות מחוץ לשיא השנה, והמבקרים יזכו לחוויה של 5 כוכבים במהלך שהותם. עם שפע של פעילויות באתר לבחירה, האורחים יחוו חופשה מרגיעה כפי שלא חוו מעולם על אי של יופי טרופי.

    באתר הנופש תוכלו לבחור מתוך מגוון רחב של אפשרויות סוויטה, לרבות סוויטת ג'וניור עם מטבחון, סוויטה עם 2 חדרי שינה ומטבחון, סוויטה עם חדר שינה אחד או סוויטה עם 2 חדרי שינה. כל הסוויטות כוללות מרפסות או טרסות ונוף יפה של מסלול הגולף והאוקיינוס. כדי להפוך את החופשה שלכם למיוחדת עוד יותר, אתר נופש זה מציע מגוון רחב של טיולים כגון טיולי פילים, טרקים באזורים נידחים, רכיבה על סוסים ורפטינג במים לבנים. השירותים הכלולים בהזמנה כוללים גישה לחוף הפרטי ולמסלול הגולף, למרכז הכושר, לג'קוזי ולספא, שירותי מסאג', חדר משחקים לילדים, מסעדות וברים באתר וחדר משחקים.