צרו קשר לתכנון מסלול ללא עלות, וקבלו לילה חינם במלון!

    צרו קשר לתכנון מסלול ללא עלות, וקבלו לילה חינם במלון!

    מזג האוויר בפוקט ב נובמבר

    איך מזג האוויר בפוקט בנובמבר

    מהו מזג האוויר ב פוקט ב נובמבר?

    גשם

    הגשמים נמשכים עד נובמבר כאשר המונסון מתרחק וחוזר שוב בשנה הבאה. עם ממוצע של 200 מ"מ גשם שיורדים במשך 16 ימים, הגשם יורד מדי חודש ולקראת סוף חודש זה ולתוך דצמבר תחל העונה היבשה בה הגשם יורד משמעותית ל-30 עד 40 מ"מ בחודש.

    הגשמים הגבוהים והכבדים שנראו בספטמבר עם 400 מ"מ נעלמו והימים יבשים יותר עם קצת פחות לחות. הגשם יסתיים בכל יום וייצר תנאי שמש אידיאליים לשיט בחופים או לדיג מהחופים, האיים או הדיג באוקיינוס.

    טמפרטורה

    בעוד הטמפרטורה הממוצעת נשארת חמה, הטמפרטורה הממוצעת היא הנמוכה ביותר בנובמבר ובדצמבר ועומדת על 27 מעלות צלזיוס בלבד, בין הטמפרטורות הגבוהות/נמוכות הממוצעות של 23 מעלות צלזיוס ו-31 מעלות צלזיוס. טמפרטורות חמות יותר מתרחשות כאן כל השנה, שכן פוקט קרובה לקו המשווה, מה שהופך אותה למקום המפלט המושלם מהחורפים האירופיים הקרים והאומללים. צפו לראות יותר ימים מעל 30 מעלות צלזיוס ככל שהשנה תסתיים לקראת סוף החודש הזה ואל תוך דצמבר.

    לחות

    כאשר כמות המשקעים עדיין גבוהה יותר מהעונה היבשה בסוף המונסון, הלחות הממוצעת צנחה ל-85% מעט יותר נוחים, לעומת השיא של אוקטובר שעמד על 90%. פעילויות ממוזגות עדיין עשויות להיות האפשרות הטובה ביותר לברוח מהלחות או לרדת לחוף, שם רוח קרירה תשפר את התנאים.

    אור השמש

    עם סיום המונסון ותנאי המעונן, ממוצע שעות השמש הוא 7 שעות ביום, אך זה יתחיל לעלות בסוף החודש לשיא של דצמבר של 8 שעות ביום. מדובר רק בשעה אחת פחות מהשיא של 9 שעות שנראה בעונה החמה.

    טמפרטורת הים

    טמפרטורות הים נותרו זהות בממוצע של 29 מעלות צלזיוס והשפל הקריר יותר של דצמבר, 28 מעלות צלזיוס, בקושי יורגש לעין. התנאים המסוכנים בחלק מהחופים יקלו החודש, כאשר כולם יהיו פתוחים לקראת סוף נובמבר ויעברו לדצמבר.

    שן

    אתה תראה בממוצע 3 ימי ערפל החודש והם יגדלו מעתה והלאה לשיא של 8 ימים בחודש במרץ.

    מלונות עבור פוקט בנובמבר

    ששת החושים יאו נוי

    אתר הנופש סיקס סנסס יאו נוי (Six Senses Yao Noi Resort) מציב את הרף הגבוה ביותר עבור אתר נופש החיים על האי באסיה. תשומת הלב לפרטים הקטנים וההתמקדות ביעד הייחודי מחזקים את מחויבות המותג לקיימות. יחידות האירוח בווילות הבריכה מספקות מרחב אישי נדיב ומגוון נופים מדהימים. אם אתם מחפשים יוקרה אמיתית, זה המקום בשבילכם.

    חומרים טבעיים המשמשים בארכיטקטורה המודרנית, יחד עם עיצוב אי יפהפה ושירות אישי מעולה, תומכים בפילוסופיית Six Senses של יצירת חוויות יוצאות דופן.

    אס פוינט יאמו

    בואו להתארח במלון קומו פוינט יאמו (Como Point Yamu) לקבלת טוויסט איטלקי על האירוח התאילנדי. תוכלו ליהנות מנוף טרופי של פאנג נגה (Phang Nga) ושל ים אנדמן (Andaman Sea) הנוצץ מהחדרים המפוארים. בספא המלון עם חדר אדים, ג'קוזי ובריכת שחייה. בחדר הכושר הקטן יש מדריכים ויש שתי מסעדות, בר, טרקלין ואינטרנט אלחוטי חינם בכל רחבי המלון.

    כל החדרים כוללים טלוויזיה, מיני בר, חלוקי רחצה, נעלי בית ומוצרי טיפוח ללא תשלום. תוכלו לטבול בבריכת האינסוף שאורכה 100 מטרים וליהנות מסוכריות קרח וכוס מבעבע. ילדים מתקבלים בברכה במלון זה, ויש שירות שמרטפות עבור אלה המעוניינים להשתמש בו.

    חופים לנובמבר לפוקט

    מפרץ צ'אלונג

    נסו את ידכם בגלישת עפיפונים באחד החופים בפוקט. התקופה הטובה ביותר בשנה לספורט מים זה היא בין נובמבר לאפריל. אתה יכול ללמוד גלישת עפיפונים בבית ספר לגלישת עפיפונים ולאחר מכן לשכור את הציוד ליום של כיף ומים בחוף הים. עסק מוביל הוא גלישת עפיפונים בפוקט שבסיסה בחוף הידידות בצ'אלונג. מפרץ צ'אלונג נחשב לאחד המקומות הטובים ביותר לגלישת עפיפונים.

    חופים נוספים לגלישת עפיפונים הם חוף נאי יאנג, מפרץ לאיאן וחוף רוואי.

    חוף רסט

    חוף רילקס (Relax Beach) ידוע גם בשם חוף קארון נוי (Karon Noi Beach) ונראה מהכביש בין פאטונג לקארון. יהיה עליכם לגשת לחוף בסירה, אלא אם כן אתם שוהים באתר הנופש. במפרץ יש חול אבקתי רך והוא מקום טוב לשנורקלינג.

    איי סימילאן

    איי סימילאן ממוקמים 100 ק"מ צפונית-מערבית לפוקט ויש להם כמה חופים יפים וציוריים המכוסים בחול לבן ורך. אנשים רבים יוצאים לטיול יום לאיים כדי לצלול, לשחות ולשנרקל מהחופים.

    WOW Andaman מציע לכם טיולים לאיי סימילאן הכוללים כניסה לפארקים הלאומיים, ארוחת צהריים, חטיפים ומשקאות ומדריך טיולים מקצועי. המים כאן חמים וצלולים ותוכלו לראות את הדגים שוחים כשאתם מסתכלים לתוך המים.

    מסעדות וברים לפוקט בנובמבר

    ס. באנג בר

    בר Sh'Bang הוא מקום נהדר לקחת חבר לנקניקייה אנגלית טובה או לארוחת בוקר משביעה. האווירה העמוסה נחמדה והיא ממוקמת בצ'לונג רוואי.

    לוקאבור-מסעדה

    מסעדת Locavore ממוקמת באתר הנופש ופתוחה לארוחת בוקר בין השעות 06:30 ל-10:30 ולאחר מכן בין השעות 10:30 ל-22:00 לסעודות א-לה-קארט. בימי חמישי וראשון יש מזנון אסייתי וביום שישי בערב מזנון פירות ים. בשבת יש סעודה תאילנדית בריאה לערב מזנון תאילנדי.

    מרכיבי התפריט הם תוצרת מקומית וטרייה, ופירות ים טריים הם חלק מהמטבח האסייתי והבינלאומי המוצע. מסעדת Metzo Bistro ממוקמת גם היא ב-Outrigger ומגישה טאפאס, מזוזה, אנטיפסטי, פסטה טרייה בעבודת יד, פיצות ופירות ים בגריל עם תפריט משקאות נרחב.

    פוקטיק בר קפה

    בר הקפה Phuketique ממוקם על דרך ראנונג (Ranong Road) באמפו מואנג (Amphoe Muang) ומגיש מגוון רחב של בירות וסיידרים, כמו גם מאפים, מנות ארוחת בוקר, קפה ותה. המנות האהובות על הסועדים כאן הן עוגת הקטיפה האדומה, כריכי טונה פיקנטיים, וופלים ופנקייקים.

    אטרקציות בפוקט בנובמבר

    טיולי אופניים מדהימים

    רכיבה על אופניים היא הדרך האידיאלית להתנייד בפוקט ותוכלו לשכור אופניים משלכם ולטייל בעצמכם או להצטרף לסיור אופניים. בגסטהאוסים רבים יש אופניים להשכרה, אבל יש כמה חברות גדולות יותר כמו Amazing Bike Tours שמציעות טיולי הרפתקאות, טיולי לילה וטיולי יום. חלק מהסיורים מתאימים לילדים מגיל 12 ומעלה שהם רוכבי אופניים טובים כמו סיור חצי יום בצד הכפרי של פוקט החוקר את החלק הצפון מזרחי של האי כולל מתקן גיבונים.

    נסיעה זו נמשכת כ -20 ק"מ ותמיד יש רכב תמיכה בעקבות סיורים למקרה שלא תוכלו להמשיך מסיבה זו או אחרת. טיולי האופניים הליליים הם הרפתקה בפני עצמה, והסיור בן 3 הימים בקאו סוק ובאגם צ'או לאן לוקח אתכם דרך 3 רובעים בדרום פוקט וכולל פעילויות נוספות כגון שחייה וקיאקים.

    אמנת דיג בפוקט

    להרפתקאות נוספות, נסו את אמנת הדיג של פוקט שתיקח אתכם לים להרפתקאות מרגשות במעמקי הים. זוהי חברת שכר דיג קהילתית עם מספר סירות לבחירה עם דיג יום, דיג לילה, שכר לילה, דיג ציד, דיג תחתית ודיג שוניות. קרב מרלין או טונה צהובת סנפיר, וואהו או מקרל בנובמבר או צא לדוג בשוניות סביב האיים הסמוכים כמו ראצ'ה, דה דרופ אוף ואיי סימילאן.

    אוכל פום תאילנדי

    אם אתם אוהבים אוכל תאילנדי למה שלא תקחו שיעור בישול כדי שתוכלו לאכול אוכל תאילנדי אותנטי מדהים בבית. Pum Thai Food מציע לכם מבחר של מספר שיעורי בישול, החל ממנה אחת או שתיים ועד לסעודה. שיעור מנה אחת נמשך 30 דקות או שאתה יכול להיות כאן כדי לבשל וללמוד עד 6 שעות, לבשל עם פום וללמוד את המנות המיוחדות שלה.

    בית הספר לבישול פילים כחולים

    להרפתקאות אקולוגיות עתירות אדרנלין, בקרו בהרפתקאות קו האנומן המעופף בפוקט. הם גאים לומר שאף עץ לא נכרת כדי ליצור את מגרש המשחקים ההרפתקני הזה שבו אתה יכול לעוף דרך העצים לתוך צמרות העצים על ידי אומגה. כל השלבים בנויים מעץ ומעוצבים באופן אינדיבידואלי לכל עץ. ציוד מוביל משמש כדי להבטיח את בטיחותך וכל המדריכים הוכשרו במיוחד כדי להבטיח שתפיק את המרב מהיום שלך.

    פוקט פליינג האנומן

    להרפתקאות אקולוגיות עתירות אדרנלין, בקרו בהרפתקאות קו האנומן המעופף בפוקט. הם גאים לומר שאף עץ לא נכרת כדי ליצור את מגרש המשחקים ההרפתקני הזה שבו אתה יכול לעוף דרך העצים לתוך צמרות העצים על ידי אומגה. כל השלבים בנויים מעץ ומעוצבים באופן אינדיבידואלי לכל עץ. ציוד מוביל משמש כדי להבטיח את בטיחותך וכל המדריכים הוכשרו במיוחד כדי להבטיח שתפיק את המרב מהיום שלך