צרו קשר לתכנון מסלול ללא עלות, וקבלו לילה חינם במלון!

    צרו קשר לתכנון מסלול ללא עלות, וקבלו לילה חינם במלון!

    שבוע בגן עדן

    PP isloand

    מסלול פוקט בלתי נשכח

    פוקט, תאילנד ידועה בחיי הלילה התוססים שלה, אתרי נופש יוקרתיים על החוף וקפיצה בלתי נשכחת לאיים. אבל מסלול הטיול שלכם בפוקט צריך לכלול יותר מזה. יש גם את העיר העתיקה עם המבנים הסיניים-פורטוגזיים שלה, אשר מזמין אותך לצלם. בואו לא נשכח את נופי השקיעה, את השכמיות ואת מסלולי ההליכה. וכמובן, אתה יכול לקנות עד שאתה טיפה ולמצוא מכוני מסאג' בכל מקום.

    אז מה עושים בפוקט, ואיך מגיעים מבנגקוק לפוקט, נניח? במקום לטוס, תוכלו לקחת מעבורת מפי פי או קראבי לפוקט או לקחת רכבת מבנגקוק לסוראט תאני וליהנות מצפייה בנוף החולף על פניכם. לאחר מכן, לאחר שתגיעו, תוכלו לעלות על מיניוואן מסוראט תאני לפוקט.

    מכיוון שתאילנד הרחיבה את חבילת ארגז החול שלה בפוקט, תוכלו להוסיף למסלול הטיול שלכם בתאילנד. כעת תוכלו להגיע לפוקט מהאיים שוברי הקופות קופנהגן, קוסמוי וקו טאו. ובכל זאת, יש הגבלות נסיעה בפוקט, כך שתצטרכו בדיקת PCR שלילית של Covid-19 תוך 72 שעות לפני הטיסה שלכם או בדיקת אנטיגן מהירה לא יאוחר מ-48 שעות אם אתם נוסעים הביתה. אבל אתה יכול לשכוח אישורים לאכול בחוץ, להיכנס למרכזי קניות, וכו ' עם זאת, הדברים משתנים בהתראה של רגע, אז בדקו באתרי האינטרנט של ממשלת תאילנד את המידע העדכני ביותר.

    אז ארזו את התיקים שלכם והתרגשו. הנה איך לבלות שבוע אחד בפוקט.

    מסלול פוקט יום 1 – טרקלין על חוף פרדייז בעל השם המתאים

    shutterstock 95672611

    עכשיו, אחרי שנכנסתם וזרקתם את התרמיל על המיטה שלכם, חיי החוף נמצאים ממש מעבר לפינה. במרחק של עשר דקות נסיעה מפאטונג ביץ', מכה חיי הלילה של פוקט, תמצאו שני מפרצים מוגנים עם חולות לבנים רכים ומים רדודים. אז פרשו את המגבת בצל עצי הקוקוס, קבלו את הבריזה המלוחה ותיהנו מהאווירה הצוננת.

    ניתן גם לשכור כיסא נוח; חוף פרדייז הוא מועדון חוף, אחרי הכל. שימו לב שדמי הכניסה כרגע הם 100 באט בלבד (3$), כך שהם מתאימים אם הגעתם לפוקט בתקציב מוגבל. מלבד עבודה על השיזוף שלכם, תוכלו גם ליהנות מספורט מים כמו קיאקים או גלישת סאפ.

    צמא? הזמינו בירת Singha קרה כקרח בבר החוף העגול עם גג סכך. הם מגישים גם שייקים טעימים של קוקוס ומנגו, והמסעדה שבאתר מספקת נוחות יצורית.

    הגעה לחוף פרדייז

    חפשו מיקומי איסוף והורדה באזור פאטונג ביץ'. שירות אוטובוס ההסעות לחוף פרדייז (Paradise Beach) מוצע ללא תשלום. אם אתם מעדיפים לרכוב על קטנוע, סעו דרומה בחלק האחרון של דרך פאטונג ביץ ', פנו שמאלה באמרי ועקבו אחר הכביש הזה עד הסוף.

    מסלול פוקט יום 2 – ביקור בעיר העתיקה של פוקט

    ללא ספק חובה במסלול פוקט טאון שלכם, המשיכה של פוקט טאון נמצאת בברים, במאפיות ובבתי הקפה הקטנים והחמודים כמו Phoktik, בית קפה ישן בסגנון פוקט עם שולחנות קטנטנים ואווירה פטפטנית, בנוסף לארכיטקטורה הסינית-פורטוגזית.

    אם תסתובבו ברחובות, תתפסו ריחות של בשר עסיסי ופצצות קלוריות דביקות, תעברו על פני בתי קפה, אחוזות נטושות ודוכנים שמוכרים מעדנים שאי אפשר לעמוד בפניהם, בגדים קלים ועבודות יד מטורפות.

    המבנים ההיסטוריים הם מחזה לעיניים כואבות מדי יום, אך על אחת כמה וכמה בימי ראשון, אז מתקיים שוק הלילה רד יאי (Red Yai Night Market) בעיר פוקט. כך שהבניינים המוארים בצבעוניות ברחוב תאלנג מעניקים לאזור אווירה ייחודית.

    הגעה לעיר פוקט

    אתה יכול להגיע לעיר פוקט על ידי טוק טוק או האוטובוס הכחול המקומי, אשר עוצר בשוק העיר. משם, אתה יכול ללכת לרחוב Thalang. כמו כן, בדקו את השווקים המקומיים הסמוכים לתחנת האוטובוסים ושוטטו לאורך בתי האחוזה הריקים.

    מסלול פוקט יום 3 – הירגעו בחוף סורין

    חוף סורין במערב האי, רצועה של 800 מטר של חול רך, הוא בין החופים הטובים ביותר בפוקט. יש הרבה עצי קשיו, קזוארינה וקוקוס, והוא עדיין התברך במים כחולים צלולים וחול חום בהיר שמאפשר שחייה מצוינת. לא תצטרכו ללכת קילומטרים עד שהמים יהיו עמוקים.

    בעוד שמועדוני החוף של סורין הם היסטוריה, עדיין תוכלו למצוא כאן הכל. בין שורות העצים מוכרים הכל, מדגים מקומיים ופירות אקזוטיים ועד עוף שמגיע במגוון טעמים חריפים מעוררי תיאבון, צלויים על שיפוד. כמו כן, פאד תאי, מנת אטריות מוקפצת המוגשת בדרך כלל עם שרימפס, נבטי שעועית, ירקות, בוטנים וביצים מקושקשות.

    חוץ מזה, תאילנדים ידידותיים שוכרים שמשיות ומיטות שיזוף. כשתחזור למלון שלך, בוודאי תשמע את הביטוי הידידותי שלהם, "נתראה מחר".

    הגעה לחוף סורין

    סעו בקטנוע לאורך החוף המערבי של פוקט – כ־20 דקות נסיעה מפאטונג – או עלו 800 באט ($24) תמורת טוק־טוק.

    יום 4 במסלול פוקט – בואו ליהנות מאחד מפארקי המים של פוקט

    עכשיו, אחרי שביקרתם בשניים מאינספור החופים של פוקט, הגיע הזמן לבדוק את פארקי המים. ספלאש ג'ונגל, בלו טרי פוקט או אנדמנדה הם הגדולים ביותר בפוקט ומושכים מבקרים עם מגלשות מסמרות שיער, בריכות, גלשני סאפ ואומגות.

    פארקי שעשועים הם אלטרנטיבה מצוינת לילדים ולתינוקות מים גדולים יותר כאשר הים מחוספס.

    הגעה לפארקי המים

    שכור קטנוע או מכונית, או קח מונית. פארקי המים פזורים ברחבי האי מאטו עד מאי קאו.

    יום מסלול פוקט 5 – גלו את קניון סנטרל פסטיבל

    הקניון הגדול של האי, סנטרל פסטיבל, והאגף החדש יותר שלו, סנטרל פלורסטה, הם בין הדברים שכדאי לראות בפוקט, במיוחד ביום גשום. הוא נמצא בפאתי העיר פוקט ומתפרש על פני ארבע קומות בצורה מעגלית. הפסטיבל המרכזי פונה ללקוחות בינוניים.

    גלריית הקניות ענקית, ולעתים קרובות היא מארחת אירועים מסחריים רועשים כמו מופעי מכוניות שעולים בסוף החודש. אבל בדרך כלל, האזור הוא רק תערוכה ענקית של מוצרים מוזלים. יש גם בית קולנוע באתר, סופרמרקט בשם Tops Market, בתוספת מתחם אוכל ומסעדות בשפע.

    מרכז פלורסטה, אגף היוקרה, נבנה מעבר לרחוב בשנת 2018. זה יותר מ 120,000 מטרים רבועים של משולש הפסטיבל המרכזי וקייטרינג לאמידים. תוכלו להגיע בקלות לאגף היוקרתי מסנטרל פסטיבל (Central Festival) דרך גשר שמי הזכוכית.

    הגעה לפסטיבל המרכזי

    ממוקם ממש מחוץ לעיר פוקט בדרך לחוף פאטונג, כל מה שאתה צריך כדי להגיע לכאן הוא גם מכונית, קטנוע או מונית, האחרון שבהם יכול להיות יקר. עם זאת, אם אתם מחפשים תחבורה מנמל התעופה של פוקט, אתה יכול לקחת אוטובוס לעיר פוקט ואז לקפוץ על טוק טוק או songthaew זול, טנדר עם שני ספסלים מאחור.

    יום 6 במסלול פוקט – להרגיש על גג העולם בבלאק רוק (פה הין דום)

    Pa Hin Dum, או הסלע השחור, לא היה ידוע לפני 2016, אך כיום הוא ידוע בסלע הגרניט הגדול שלו. הטיול של שלושים דקות דרך יער הגשם הטרופי קל ושווה את זה.

    תוכלו לצפות לנוף פנורמי של דרום פוקט ונופים של נאי הארן (Nai Harn) וחוף יאנוי (Yanui), קו מאן (Koh Man), כף פרומטפ (Promthep Cape) ותצפית טחנת הרוח. תוכלו אפילו להציץ בקו בון ובמפרץ צ'אלונג שמציצים אליכם משמאל.

    הגעה לבלאק רוק

    סעו לחוף נוי והחנו את המכונית או הקטנוע שלכם בשלט שאומר חוף נוי. זוהי תחילתו של השביל הקצר והמקום שבו טנדר מוביל את החוף אל החוף. מסלול אחד מוביל לחוף נוי, ומסלול אחר משמאלכם עולה קילומטר אחד לבלאק רוק.

    יום 7 במסלול פוקט – הירגעו במסאג' וספא ארקניט סיגנצ'ר

    אין דרך טובה יותר להירגע אחרי שבוע מרגש מאשר בספא. מטיפולים באבנים חמות ועד מסאג'ים תאילנדיים, שמנים ושוודיים במחירים נוחים (כולל תמיכה בצוואר מחומם!) – ב-Arkanit Signature בצ'יאנג טאלאי ליד פורטו דה פוקט, קניון באוויר הפתוח עם אווירה יוקרתית, תקבלו תמורה לכספכם ותצאו עם סוללות טעונות.

    רוצים עוד? בדוק את הדברים הייחודיים האלה לעשות בפוקט בזמן שאתה שם.