צרו קשר לתכנון מסלול ללא עלות, וקבלו לילה חינם במלון!

    צרו קשר לתכנון מסלול ללא עלות, וקבלו לילה חינם במלון!

    מזג האוויר בפוקט ביוני 

    מהו מזג האוויר בפוקט ביוני?

    זוהי עונת המונסון בפוקט, אבל אנשים רבים מגיעים לכאן לחיי הלילה והפסטיבלים שמתקיימים כל השנה. הגשמים הולכים וגוברים אם כי בחודש יוני הגשם מגיע בממטרים חזקים וקצרים יותר, כאשר רוב היום שטוף שמש.

    גשם

    כמות המשקעים הממוצעת היא 240 מ"מ שיורדים במשך 16 עד 18 ימים בחודש. אפשר לצפות לראות יותר גשם לקראת סוף החודש כאשר המונסון מיגיע לשיאו. אל תדאגו לגבי מספר הימים הגשומים שכן ישנם מספר מוזיאונים ופעילויות בפנים שתוכלו ליהנות מהם בימים אלה. למרות שהוא הגשם, מזג האוויר כאן הוא לעתים רחוקות קר בשל קרבתו לקו המשווה.

    טמפרטורה

    הטמפרטורה הממוצעת היא 29 מעלות צלזיוס שהיא בין הטמפרטורות הגבוהות/נמוכות הממוצעות של 25 מעלות צלזיוס ל-32 מעלות צלזיוס. טמפרטורות לילה גבוהות יותר הן אידיאליות לביקור באתרים באוויר הפתוח ולחוות את חיי הלילה המגוונים המוצעים.

    לחות

    יחד עם לחות ממוצעת של 85%, הטמפרטורה עשויה להרגיש חמה יותר ממה שהיא באמת. רבים מאתרי הנופש כוללים חדרים ממוזגים, אך אפילו מאוורר גורם לתחושה נעימה יותר.

    אור השמש

    ממוצע שעות השמש מספר 7 שהן הנמוכות ביותר שנראו כל השנה והן נובעות מתנאי העננים מהמונסון. זה יגדל לקראת סוף החודש כאשר בחודשים יולי ואוגוסט יהיו 8 שעות ביום כל אחד.

    מלונות בפוקט בחודש יוני

    Simplitel Hotel

    מלון סימפליטל (Simplitel Hotel) ממוקם בקארון (Karon), באמצע מרכז בילויים וקניות, ומציע מגוון חדרים שלא ישברו את התקציב. תוכלו לבחור מתוך חדר דלוקס או סטודיו, כולם עם מרפסת ומרוהטים בטוב טעם. כל החדרים כוללים מקרר, אמצעים להכנת תה וקפה, מייבש שיער, טלוויזיה בעלת מסך שטוח, אינטרנט אלחוטי חינם, שולחן איפור גדול וחדר רחצה עם מקלחת.

    חדרי הדלוקס כוללים גם ספה ושולחן קפה. כל המחירים כוללים ארוחת בוקר, ובעונת השיא כל השהייה היא לפחות 5 לילות. יש הנחות לשיהות בחודש יוני.

    איסוף משדה התעופה זמין, חניה חינם אם שכרתם רכב, קונסיירז' שיענה על כל שאלות הסיור שלכם, חנות מכולת הפועלת 24 שעות ביממה וחדר אוכל בקומה השנייה של המלון עם אזור באוויר הפתוח. המסעדה מגישה מגוון רחב של מנות תאילנדיות ואירופאיות ופתוחה לארוחות בוקר, צהריים וערב.

    קנטארי ביי ריזורט

    אתר הנופש קנטארי ביי (Kantari Bay Resort) ממוקם בקייפ פאנווה (Cape Panwa), במרחק נסיעה קצרה מפוקט טאון (Phuket Town), ומציע חדרים מרווחים עם חדרי מגורים, חדרי שינה ומטבח קטן. תוכלו לבחור מתוך דירת סטודיו וסוויטות עם חדר שינה אחד או שניים. רצפות העץ הקרירות והאריחים יוצרות אווירה מרגיעה ומסבירת פנים. כל החדרים כוללים טלוויזיה בכבלים, מערכת סטריאו, נגן DVD, מיזוג אוויר, אמצעים להכנת תה וקפה, ערכת אביזרי רחצה, מייבש שיער ומגבות ומצעים. הדירות עם חדר שינה אחד או שניים כוללות גם מכונת כביסה.

    חופים לחודש יוני לפוקט

    חוף או יון

    חוף אאו יון הוא אחד מאותם חופים נסתרים שלא מבקרים בהם הרבה תיירים, אך כאן תוכלו לראות את סירות הדרקון המקומיות מתרגלות את טכניקות החתירה שלהן. תצטרך לחנות על הכביש הראשי ולרדת לחוף ברגל.

    חוף זה ממוקם בין קייפ פאנווה לחוף פאנווה ויש בו רקע של עצי דקל ומספר מסעדות קטנות לבחירה. חוף פאנווה אינו חוף שחייה, אך האזור נהדר לשיזוף או מנוחה במהלך היום. טיול לאורך החוף לוקח אתכם על פני וילות ואתרי נופש יוקרתיים.

    חוף נאי תון

    ממוקם בפארק הלאומי סירינאת הוא חוף נאי תון עוד קטע לא מפותח של חול נקי.

    חוף ליאן

    חוף לאיאן מופרד על ידי ערוץ נהר מחוף באנג טאו ומוקף בעצי קזוארינה ודקלים. זהו חוף שקט יותר מאשר חופים פופולריים יותר ובשפל אפשר ללכת לאי ממש ליד החוף. המים כאן רדודים מדי לשנורקלינג, אבל הטבע הבתולי של האזור מפצה על כל ספורט מים.

    מסעדות וברים בפוקט ביוני

    ביל קמאלה גריל

    מסעדת Grill Bill Kamala ממוקמת בבאן קמאלה (Ban Kamala) ומציעה מבחר של מנות ברביקיו, אמריקאיות, איטלקיות ואירופאיות. תוכלו לבחור בין המבורגרים, עוף וסטייק מבושלים על גריל פחמים. המנות נדיבות. זוהי מסעדה מסבירת פנים וידידותית עם תמורה טובה לכסף.

    הורן גריל מסעדת סטייקים

    מסעדת סטייקים נהדרת נוספת היא מסעדת הסטייקים Horn Grill הממוקמת בדרך קאטה בקארון. ישנן 4 פינות אוכל נפרדות, הטרסה החיצונית, הביסטרו המסוגנן, חדר האוכל עם הג'אז והפטיו החיצוני. זוהי מסעדה ידידותית לילדים המציעה לכם מנות אירופאיות, בינלאומיות, פסטה ופיצה.

    ארוחת הצהריים כוללת עוף קייג'ון פיקנטי ומגוון המבורגרים ופסטות מבשר אנגוס עם מספר רטבים כולל בולונז, קרבונרה ופירות ים. תפריט ארוחת הערב מורכב עם מרקים, מנות ראשונות, סטייקים, מנות צמחוניות, מטבח תאילנדי ותפריט ילדים הכולל קציצות, ספגטי, עוף וסטייקים.

    סנאפר אדום

    למטבח איטלקי ויפני נהדר, לכו ל-Red Snapper בדרך קאטה בטומבון קארון. המטבח היפני כולל סשימי, סושי, קערת אורז, מרק ותפריט קבוע. התפריט האיטלקי כולל מתאבנים, מרקים, פסטה, ריזוטו וקינוחים.

    אטרקציות בפוקט ביוני

    פארק חיות הבר קאו פרה תאו

    עבור חובבי הטבע ביקור בפארק חיות הבר קאו פרה תאו הוא חובה מכיוון שהוא השריד היחיד שנותר בפוקט. ישנם מספר שבילים ואחת מהם מוביל למפל הקטן של טון סאי. הפארק הוא ביתם של מינים רבים כולל דוב השמש, langurs, דורבנים, צבאים, גיבונים, לטאות ו civets. אחד הטרקים הוא 8 ק"מ למפל באנג פאה אשר בגובה 15 מטר הוא הגבוה ביותר באי.

    קאנטרי קלאב פוקט

    יש מסלול בן 18 גומות ומסלול קאנטרי קלאב קטן יותר בן 9 גומות, כמו גם טווח נהיגה לתרגול. המסלול מתוכנן וכולל גבעות מתגלגלות, שטח מישורי ויער מטופח עם בונקרים חול וכבישים מהירים והוא מארח אליפויות PGA רבות. הקורס פתוח כל יום בין השעות 7:00-17:00.

    נשמתה של אסיה

    למעוניינים באמנות, פיסול ועתיקות, נשמתה של אסיה בפלאזה סורין שווה ביקור. תוכלו לראות עתיקות אסיאתיות, ציורים של אדונים אסייתים, ריהוט סיני עתיק ואוסף ליתוגרפיות של פיקאסו, דאלי, שאגאל ואנדי וורהול. הם גם מוכרים תכשיטים ותוכלו למצוא כאן כמה פריטים מדהימים.