צרו קשר לתכנון מסלול ללא עלות, וקבלו לילה חינם במלון!

    צרו קשר לתכנון מסלול ללא עלות, וקבלו לילה חינם במלון!

    מזג האוויר בפוקט בספטמבר

    מהו מזג האוויר ב פוקט ב אוגוסט?

    אוגוסט הוא בעונת המונסון בפוקט ולא נראה שזה מרתיע תיירים המבקרים באזור. רבים באים לחיי הלילה ומבלים את הימים בעצלתיים כל אחד לאחר שגשמי הבוקר שככו.

    גשם

    כמות המשקעים הממוצעת יורדת מעט החודש מיולי ל-260 מ"מ ותגדל לקראת סוף החודש עד לשיא ספטמבר של 400 מ"מ. הגשם יירד בממוצע 19 ימים ויוחלף בימי שמש עם רוח קרירה שבה הטמפרטורות החמות הקבועות נעימות להיות בפנים ובחוץ.

    טמפרטורה

    בהיותם קרובים לקו המשווה הטמפרטורות החמות נשארות כל השנה ובאוגוסט הטמפרטורה הממוצעת היא 28 מעלות צלזיוס שהיא בין הטמפרטורות הגבוהות/נמוכות הממוצעות של 25 מעלות צלזיוס ו-31 מעלות צלזיוס. רוח הקירור תמזער את השפעות הלחות הגבוהה כאשר הלחות הממוצעת תהיה 85%. הלחות הגבוהה ביותר נחווית בספטמבר ומלווה בכמות המשקעים הגבוהה ביותר. מקומות רבים בהם תבקרו יהיו ממוזגים או מכוונים לנצל את הבריזה הקרירה מהים.

    אור השמש

    המונסון מגביל את מספר שעות השמש ל 8 שעות ביום, אשר עדיין נותן לך מספיק זמן להירגע על החופים ולשחות.

    טמפרטורת הים

    טמפרטורות האוקיינוס הן 29 מעלות צלזיוס חמות שהן רק מעלה אחת פחות מהשיא של 30 מעלות צלזיוס שנראה בחודשים החמים יותר. אנא שימו לב כי חלק מהחופים המושפעים ישירות מהמונסון יהיו סגורים לעתים, ועליכם לשים לב לדגלים שעל החוף כדי להישאר בטוחים. בחופים אלה יהיו גאות גדולה יותר, גלים גבוהים יותר ותחתיות מסוכנות.

    שן

    אוגוסט יראה בממוצע 2 ימי ערפל שהם רק יום אחד יותר מאשר בחודש שעבר. דצמבר עד אפריל הם התקופה של השנה עם הימים המעורפלים ביותר.

    מלונות ב-פוקט באוגוסט

    וילות בסנטרה

    וילות סנטרה (Centara Villas) נמצאות במרחק של 5 דקות הליכה בלבד מחוף קארון (Karon Beach), בהן כל הווילות פונות לים על רקע גן טרופי טבעי שופע. יש כאן 72 וילות ולחלקן יש בריכות משלהן. תוכלו לבחור מתוך וילת דלוקס, בריכה או ספא. הווילות הפונות לאוקיינוס הינן עצמאיות, ווילות הספא כוללות ג'קוזי פרטי משלהן על הטרסה.

    כל הווילות כוללות מיזוג אוויר, חדרי רחצה, טלוויזיה בלוויין, סרטים, מיני בר מצויד, מקרר, אמצעים להכנת תה וקפה ומייבשי שיער. וילות הבריכה והספא כוללות קוקטייל חינם מדי לילה יחד עם מארח. וילות הבריכה כוללות טרסת שמש ובריכה בגודל 5 מטרים על 3 מטרים.

    תוכלו ליהנות מאחד משיעורי הבישול התאילנדי או לנסוע באוטובוס ההסעות לקארון (Karon) או לפאטונג (Patong). דלפק התיור יכול לארגן עבורכם טיול ולענות על כל שאלה בנוגע לטיולים באתר. תוכלו לשחות בבריכה הדו-קומתית עם מפל מים או לנסות את מזלכם בגלישת רוח, מצנחי רחיפה ולהירגע ולפנק את עצמכם בספא.

    שירות חדרים לארוחות זמין בכל הווילות בין השעות 06:00 ל-22:30, או שתוכלו לאכול במסעדת Cliff או במסעדת Bayview. הצוק פתוח לארוחת בוקר בין השעות 06:30-10:30 ולאחר מכן לארוחת ערב בשעות 18:30 ו-22:30. תפריט פיוז'ן אסייתי ים תיכוני מוצע תוך שימוש בתוצרת מקומית טרייה.

    מסעדת Bayview פתוחה לארוחת צהריים בין השעות 11:00 ל-17:00 ומציעה מבחר של מנות תאילנדיות ובינלאומיות וחטיפים. בר קליף (Cliff Bar) מציע לכם קוקטיילים באוויר הפתוח ו-Happy Hour בשקיעה בין השעות 18:00 ל-19:00.

    הקפידו לבקר בספא למגוון טיפולים מפנקים ומפנקים שיהפכו את החופשה שלכם לרגועה ומרגיעה יותר.

    אתר הנופש והספא אוויסטה היידאוויי

    אתר הנופש והספא אוויסטה היידאוויי (Avista Hideaway Resort and Spa) ממוקם בחלקו הדרומי של האי ומשקיף על חוף פאטונג (Patong Beach) ועל טרי טראנג (Tri Trang). זהו אתר נופש בדירוג 5 כוכבים המציע יחידות אירוח מפוארות מבואנה ויסטה, ויסטה משפחתית, קלאב ויסטה, סוויטת ג'קוזי וסוויטת דופלקס עם ג'קוזי וסוויטת טרופיקל היידאוויי. כל החדרים כוללים מיזוג אוויר, בר ומקרר, טלוויזיית LED, שולחן עבודה, תחנת עגינה לאייפוד, אמצעים להכנת קפה ותה, חדר רחצה עם מייבש שיער עם אמבטיה ומקלחת נפרדות, חלוקי רחצה ונעלי בית.

    תוכלו ליהנות מקוקטיילים ומגש פירות חינם עם ההגעה, 10% הנחה על כל חבילות הספא ו-15% הנחה על אוכל ומשקאות. סוויטות הג'קוזי כוללות גינה פרטית, שירות משרת אישי, שירותי כביסה מדי יום וקוקטייל בטרקלין Sunset בשעות 18:00 עד 22:00. כאשר אתם שוהים בסוויטת Tropical Hideaway יש לכם גן זן עם מקלחת חיצונית ואמבטיה, קוקטייל בטרקלין Sunset, מסאג' תאילנדי וארוחת בוקר עם שמפניה במהלך שהותכם.

    תוכלו ליהנות מהטעם האותנטי של אוכל תאילנדי יחד עם מאכלים מהמטבח האיטלקי, הצרפתי, האוסטרלי, הסיני וההודי במסעדה הפתוחה לאורך כל היום לכל הארוחות. תוכלו לנסות מאכלי ים או בשר בגריל על טרסת הברביקיו או חטיף קל בעודכם מתרווחים ליד אחת מ-3 הבריכות הגדולות. נסו את בר הגג לנופים נהדרים ולרשימת משקאות נרחבת הכוללת קוקטיילים.

    הילדים לא נשכחים כאן עם מועדון לגילאי 3 עד 15 עם משחקים ופעילויות המתאימות לכל הגילאים. אם אתם זקוקים לפינוק והתחדשות, בקרו בספא ובמרכז הבריאות וקבלו טיפול איורוודי אותנטי שתוכנן במיוחד עבורכם. חדר הכושר פתוח מדי יום בין השעות 06:00 ל-22:00 לאימונים שלכם בעת השהייה כאן.

    חופים לאוגוסט לפוקט

    אי האלמוגים

    האי קורל ממוקם דרומית לפוקט והוא מקום נהדר לשחייה, שנורקלינג, צלילה ומצנחי רחיפה. באי יש כמה חופי חול לבן עם מים צלולים והליכה במעלה הגבעה לוקחת אתכם לחוף חולי במפרץ שקט. החוף הראשי נקרא לונג ביץ 'וזה מקום סואן עם שורות של סירות העוגנות ממש מול החוף ותוכלו להאכיל את הדגים הטרופיים. מכאן תוכלו ליהנות משיט בסירת בננה או משנורקל סביב שוניות האלמוגים המעניקות לאי את שמו. אתה יכול גם לשכור סירה ארוכת זנב כדי להגיע לכאן או להזמין לעצמך סיור לאי.

    חופי שנורקלינג

    יש הרבה חופי שנורקלינג נהדרים באי פוקט, שם תוכלו להסתכל על הדגים הטרופיים ושוניות האלמוגים שלעתים קרובות נמצאות ממש מחוץ לחוף מהחופים. ברבים מהחופים האלה יהיו מקומות לשכור מהם ציוד שנורקלינג אם אין לכם משלכם. השכרת משקפי מגן, שנורקלים, סנפירים ומסכות פנים. אם יש לך מצלמה מתחת למים אתה יכול לצלם כמה תמונות נהדרות של החיים הימיים השופעים במים החמים האלה. תוכלו לבחור בין בננה ביץ', אאו סאנה, לאם קה או לאם סינג, יא נוי, נאי תון או חוף קאטה.

    מסעדות וברים לפוקט באוגוסט

    בית יין וגריל

    מקום האירוח בואטהאוס יין אנד גריל (Boathouse Wine and Grill) ממוקם בבואטהאוס פוקט (Boathouse Phuket) על חוף קוטאנודה רואד קאטה (Koktanode Road). מסעדה זו מציעה לכם 3 אפשרויות לבחירה מתוך תפריט טעים, תפריט צרפתי מוגדר או תפריט תאילנדי. פתוח לארוחות צהריים וערב בין השעות 11:00-23:00.

    תפריט ההדחה כולל צדפות, ברווז וכבד אווז, והתפריט הצרפתי כולל בוש משעשע, רביולי, טארט טלה ולימון חריף לסיום, והתפריט התאילנדי הוא סרטנים, בס ים, קארי טלה בבישול איטי ואורז מנגו דביק לקינוח. יין מזווג עם כל מנה וכל מנה מוגשת עם קטנה. הסעודה באוויר הפתוח אידיאלית לארוחת ערב רומנטית או לארוחת צהריים.

    מסעדת קרלסון וסטיק

    Karlsson and Steakhouse ממוקם בקארון ומשתמש רק בצלעות הבקר האוסטרליות המשובחות ביותר שנצלות לטעמכם. יש מבחר של מנות ראשונות ומרקים, פיצה ופסטה, דגים ופירות ים ותאילנדי יחד עם תפריט סטייקים נרחב, קינוחים ואחרי ארוחת הערב ורשימת יינות ומשקאות גדולה הכוללת קוקטיילים ומשקאות מועשרים. תוכלו לבחור בין סקאמפי, סלמון, ברוסקטה, סלטים, סאטאי עוף, סרטנים וקינוחים, לרבות כוסות בננה, עוגת גבינה ומוס שוקולד.

    אטרקציות בפוקט באוגוסט

    אקווריום פוקט

    אקווריום פוקט פתוח כל יום בין השעות 8: 30-16: 30 והוא ממוקם על כביש Sakdidej Muang. התערוכות כוללות את שביל המדע והטבע, כלי שיט, מינים ימיים בסכנת הכחדה, בריכת צבי ים, מדגרה ואוסף ייחוס. בכל סוף שבוע תוכלו לצפות בצוללנים מאכילים כרישים ולקיים אינטראקציה עם נחתים אחרים בין השעות 11:00-11:30.

    למדו את הסוד של האי פה לואק ולמדו על שימור ימי בצורה מהנה. זוהי דרך מהנה לבלות קצת זמן עם הילדים וללמוד כמה חשובה האקולוגיה הימית שלנו היום. חנות המזכרות מוכרת גם חטיפים ומשקאות.

    מקדש סוואן קירי וונג

    אם אתם מחפשים אדריכלות מקומית נהדרת, עליכם לבקר במקדש סוואן קירי וונג ברחוב פאטונג בפאטונג. מקדשים אלה הם קבוצה מלכותית של מבנים חינניים עם יצירות אמנות מורכבות ויפות והמקדש הראשי מתנשא לגובה של 3 קומות ויש בו כמה סצנות מקסימות ועמודי אבן בפנים.

    בית צ'ינפראצ'ה

    בניין יפהפה נוסף הוא בית ומוזיאון צ'ינפראצ'ה שנבנה במקור בשנת 1904 והושלם רק 3 שנים לאחר מכן. זוהי דוגמה מצוינת לאחוזה סינית פורטוגזית והיא רשומה כבניין מורשת לאומית. הוא נבנה כבית פרטי וכיום הוא מוזיאון שמראה לכם איך נראו הבתים בתחילת המאה ה -19. בריכת דגי קוי נבנתה בחצר הפנימית וכל החדרים משקיפים על החצר ועל האטריום.