צרו קשר לתכנון מסלול ללא עלות, וקבלו לילה חינם במלון!

    צרו קשר לתכנון מסלול ללא עלות, וקבלו לילה חינם במלון!

    החופים היפים ביותר בפוקט

    עם יותר מ -30 חופים לאורך קו החוף, פוקט לא חסרים יעדי חוף יפים שקרובים להיות גן עדן עלי אדמות. מהחול הלבן הטהור, המים הכחולים הצלולים, שונית האלמוגים, הגבעות הירוקות השופעות ועד לקו מפותל של עצי אורן, הנה 15 החופים המדהימים ביותר בפוקט כדי להתחיל לתכנן את החופשה הטרופית החלומית שלכם עכשיו.

    עם יותר מ -30 חופים לאורך קו החוף, פוקט לא חסרים יעדי חוף יפים שקרובים להיות גן עדן עלי אדמות. מהחול הלבן הטהור, המים הכחולים הצלולים, שונית האלמוגים, הגבעות הירוקות השופעות ועד לקו מפותל של עצי אורן, הנה 15 החופים המדהימים ביותר בפוקט כדי להתחיל לתכנן את החופשה הטרופית החלומית שלכם עכשיו.

    1. חוף נאי האם

    ממוקם בדרום פוקט, החוף הצפוף הזה אף פעם לא פופולרי בקרב מקומיים ויוצאים לחופשת סוף שבוע. ביום שמשי, חוף נאי הרן הוא אחד הטובים מסוגו, עם חול לבן, מים כחולים עזים ונופי דמדומים מדהימים. ים אנדמן רגוע על החוף הזה וטוב לשחייה או לרשימת הדליים ספוגי השמש שלך.

    2. חוף קארון

    בתור אחד החופים הארוכים ביותר באי, נראה שחוף קארון משתרע בלי סוף לאורך האנדמן הכחול בחוף המערבי של פוקט. החוף החולי הלבן הזה מפורסם במים הצלולים ובנופי השקיעה המדהימים שלו בערב. במהלך היום, תזכו ליהנות משפע של פעילויות ספורט ופעילויות חופים כמו כדורעף חופים, גלישה ומצנחי רחיפה. יש גם מבחר גדול של ברים, מסעדות ומקומות חיי לילה הממוקמים ליד החוף.

    3. חוף קאטה

    רבים מתייחסים לחוף קאטה כאחד החופים הטובים ביותר בפוקט לגבי איכות החול שלו, המים הצלולים להפליא והמתקנים לאורך החוף. החוף הנינוח הזה בחוף המערבי של פוקט הוא מקום מושלם להפיק את המרב מהיום שלך עם המשפחה. כמעט מובטח לכם שתהיו המומים בשקיעה מרהיבה בערב.

    4. חוף יאנוי

    מקומות קטנים ומבודדים כמו חוף יא נוי הופכים לדבר נדיר באי פוקט. ממוקם בין Nai Harn Beach ו-Promthep Cape, החוף כולל רצועת חול מקסימה, מים גבישיים ונופים של האי. החוף המצונן הזה הוא אחד המקומות האידיאליים לשחייה, שנורקלינג ושייט קיאקים בשקיעה.

    5. חוף החירות

    החוף המעולה הזה הוא אחד החופים הפחות נגישים מכל חופי פוקט. החוף עצמו הוא רצועה של חול לבן אבקתי יפהפה שפשוט תאהבו לדרוך עליו. מסביב לחוף גבעות מכוסות בג'ונגל עבות, המעניקות למקום כולו תחושה של מחבוא חוף אקזוטי. מכיוון שהחוף מוקף באדמה פרטית, האפשרות היחידה היא להיכנס בסירה היוצאת מהקצה הדרומי של חוף פאטונג. בסופי השבוע, החוף יכול להיות מעט עמוס במבקרים שזקוקים לטעימה של בריחה מתוקה.

    6. חוף לאם סינג

    ממוקם ישירות בין חופי סורין וקמאלה, חוף לאם סינג כולו מוקף בג'ונגל, מה שנותן לו תחושה קצת פרטית. בניגוד לחופים שכנים מפורסמים בחוף המערבי, החוף אף פעם לא עמוס מדי. החול והמים כל כך משובחים לשנורקלינג ושחייה. בשל מגבלת המתקנים שלה, עדיף לקחת פיקניק מחנות נוחות אם אתה מתכנן לבלות כאן יום שלם.

    7. פנסיה חקלאית

    הרחק מההמונים וחבוי בצל החופים השכנים הידועים לשמצה, Pansea הוא אחד החופים השקטים ביותר באי. החוף הקטן והיפה הזה ממוקם בתוך היבשה ממש מצפון לחוף סורין לכיוון באנגטאו ביץ'. מוצל על ידי קבוצה גדולה של עצי דקל, החוף נהדר עבור שנורקלינג, שיזוף, וליהנות מזמן האיכות 'אני' שלך.

    8. בננה ביץ'

    בננה ביץ' מרופד בירק שופע לאורך החוף בניגוד לחול הזהוב ומי הטורקיז. פנינה נסתרת זו היא אחד מהחופים האידיאליים בין אם אתם מחפשים לשחות, להשתזף או סתם להתרשם מהשקיעה. ניתן להגיע לכאן בנסיעה לאורך הכביש צפונה מחוף Layan. כשאתה חולף על פני אתר הנופש טריסרה, בננה ביץ' נמצא בצד שמאל שלך.

    9. חוף נאי יאנג

    ממוקם בתוך הפארק הלאומי סירינת, חוף Nai Yang עשוי להיות כולו שלך במהלך ימי חול, בעוד שבסוף השבוע המקומיים רבים מבלים כאן זמן איכות כדי לערוך פיקניק משפחתי. החוף הצפוני הזה של פוקט מספק ראות ונוף מדהימים עם עצי האורן הענקיים הפזורים לאורך החוף כרקע מרשים.

    10. חוף מאי קאו

    מאי קאו הוא לא רק החוף הארוך ביותר בפוקט אלא גם בית יפהפה של צבי הים בעונת הבקיעה. בהיותו רחוק מהאזור העירוני, החוף הזה פופולרי במיוחד לגלישת עפיפונים ומהווה את התפאורה של כמה מלונות ברמה הגבוהה ביותר. עצי האורן והצמחייה לאורך קו החוף מספקים ניגוד דרמטי לחוף הבלתי מופרע ולאוקיאנוס.

    11. חוף בנגטאו

    באנגטאו הוא אחד החופים האייקוניים ביותר של פוקט באי עם חול לבן רך ומים מסנוורים. מלבד הנופים המצוינים שלו לשקיעה, יש כמה מקומות מהנים ויפים ליהנות מהנאות השחייה והקיאקים. החוף נגיש בצורה נוחה בהליכה או במרחק של כמה דקות נסיעה כדי ליהנות ממגוון המתקנים המוצעים בלגונה פוקט ולאורך Lagoon Road, לרבות בתי קפה על החוף, מסעדות משובחות, קיוסקים של כיבוד ודוכני אוכל רחוב.

    12. חוף גן עדן

    ממוקם באזור מפרץ פאטונג, חוף פרדייז יכול להיות עסוק מאוד בתיירים היוצאים מפאטונג כדי ליהנות ממיקס של DJ בכל שבת. במהלך השבוע, סביר להניח שיהיה לכם את החוף היפה הזה כמעט לעצמכם כשהוא פחות צפוף. עם המים הצלולים והמרשימים שלו, החוף מושלם לשחייה רגועה, שיזוף ושנורקלינג. הגישה לחוף היא 100 באט.

    13. חוף סורין

    כאחד היעדים הפופולריים ביותר בפוקט, חוף סורין עמוס למדי במבקרים לאורך סוף השבוע. לכו באמצע השבוע ויקבלו את פניכם מים רגועים וחול אבקתי שמתאים בצורה מושלמת לשחייה עם פחות זרים. בחרו במאכלי ים טריים באחת המסעדות על כביש החוף וצאו לטיול סתמי לאחר הארוחה.

    14. חוף או יון

    מי שמחפש סצנת חוף כפרית יותר מסביב לאי לא צריך לחפש רחוק יותר מחוף אאו יון. זהו חוף שקט בדרום מזרח פוקט בו תוכלו לטייל בנחת ולשחרר את עצמכם לגמרי כי לא תמצאו כאן הרבה תיירים. כדי להגיע לכאן מהעיירה פוקט, סעו ב-Sakdidet Road דרומה לכיוון אקווריום פוקט. פנו ימינה אל כביש Ao Yon – Khao Khad הקטן, וסעו לכאן כקילומטר אחד.

    15. חוף נוי

    נדרשת עבודה כדי להגיע לחוף ה'סודי' הזה, אבל שווה לנסות למי שמחפש חופשה בשלווה ולצאת ממסלול התיירות. ממוקם דרך מטע הקוקוס אחרי Karon Viewpoint, החוף הבתולי הזה הוא בתולי יותר עם מתקן הגבול וגם פחות צפוף מהחופים השכנים שלו בחוף המערבי של האי. מים צלולים, עצים ירוקים וחול זהוב קריר, כולם יחד הופכים את המקום הזה לבריחה המושלמת.