צרו קשר לתכנון מסלול ללא עלות, וקבלו לילה חינם במלון!

    צרו קשר לתכנון מסלול ללא עלות, וקבלו לילה חינם במלון!

    רעיונות רומנטיים לירח דבש בפוקט

    מה זוגות יכולים לעשות בפוקט יחד?

    גלו את הסיורים הרומנטיים ביותר שיש לפוקט להציע. בפוקט יש חופים ואתרי נופש מדהימים, אך כדי להפיק את המרב מהחופשה שלכם, קחו יום או יומיים לחקור את הנופים והאיים המדהימים מסביב. כל כך קל לקפוץ על סירת מנוע מהירה מאי לאי או לחתור בשקט בקאנו תחת הגדרות ג'ונגל מדהימות המשמשות לעתים קרובות בסרטים. ישנם ספורט אתגרי לזוגות פעילים, טיולים לאוהבי טבע ואפילו מופעי במה לסיום היום בצורה עצלה.

    ג'ון גריי סיקנו בפאנג נגה ביי

    טוב עבור:

    • תמונה

    סיירו במערות אבן הגיר סביב מפרץ פאנג נגה עם מדריך מנוסה ולמדו על תגליתן על ידי ג'ון גריי בשנת 1989. רכבו על קאנו מתנפח שנוצר במיוחד בעודכם יורדים למדפים תלויים נמוכים וחושפים עולמות נסתרים בהרפתקה מרגשת זו המבוססת על מים. . קחו טרמפ מהמלון שלכם בפוקט וצאו לנמל, שם תוכלו לעלות על הסיפון ולתפוס צלחת כדי להתמלא במזנון ארוחת צהריים טעים של מאכלים תאילנדיים. הפליגו בזמן שאתם אוכלים, ועשו את דרככם לאתר שיגור הקאנו בסירת מנוע מהירה מודרנית.

    הגיעו לאתר הראשון של היום וקפצו על הקאנו המתנפח שלכם, תנו למדריך שלכם להתמודד עם החתירה בזמן שאתם נהנים מנופים מדהימים של קארסטיות אבן הגיר שמסביב. גלו כיצד סחף חצב את המבנים המונוליטיים האלה מתוך הים לאורך השנים, ואז היכנסו למערות נסתרות, המכונות הונגים, ושמרו על עיניכם פעורות עבור קופי מקוק בטוחים ואנפות כחולות בוהקות שקוראות לאזור זה בית.

    סיור של יום שלם באיי האלמוגים של ואראצ'ה

    טוב עבור:

    • הרפתקה
    • זוגות
    • תמונה
    • משפחות

    גלו את איי ראצ'ה (Racha Islands) המדהימים והמרהיבים ואת שוניות האלמוגים בטיול יום זה מפוקט. נצלו את ההזדמנות לשנרקל למבט מקרוב על החיים הימיים המדהימים והתוססים או להתרווח על חופי החול הלבן תחת שמש אחר הצהריים המנצנצת. לאחר איסוף מהמלון, סעו למזח צ'אלונג (Chalong Pier) הנמצא במרחק של כ-30 דקות ממרכז העיר פוקט (Phuket), ולאחר מכן עלו על סירה מודרנית לשייט נינוח לאי ראצ'ה (Racha Island) המדהים.

    עם ההגעה, לבשו את מסכת השנורקלינג שלכם והתכוננו למבט מקרוב על החיים הימיים המקומיים, כמו גם אלמוגים יפהפיים וקליידוסקופ של דגים במי הטורקיז הצלולים. בסביבות אחר הצהריים, עלו על הסירה שלכם וצאו לאי האלמוגים. לאחר מכן מלאו את האנרגיה שלכם עם מזנון ארוחת צהריים תאילנדי טעים במסעדת Hey Island ותיהנו מזמן על חוף החול הלבן והטהור, או אולי נסו ספורט מים כגון צלילה על החוף, מצנחי רחיפה ושיט בסירת בננה על חשבונכם. לאחר יום הרפתקני, חזרו למזח וסעו חזרה למלון בעיר שלכם.

    איי סימילאן

    טוב עבור:

    • הרפתקה
    • תמונה

    גלו מראות עוצרי נשימה ובעלי חיים ימיים מגוונים באיי סימילאן היפים. בואו ליהנות מיום במותרות של אחד מאתרי הצלילה והשנורקלינג המובילים בעולם, עם מים כחולים צלולים, אלמוגים עשירים, בעלי חיים ימיים צבעוניים וחופים חוליים. תוכלו ליהנות מאיסוף מהמלון שלכם ולנסוע למזח תופלאמו (Thuplamu) ברובע פאנג נגה (Phang Nga). בחרו את ציוד השנורקלינג שלכם לאחר שתפגשו את המדריך הידידותי שלכם וצאו לשייט בסירת מנוע מהירה לאיי סימילאן (Similan Islands) היפים.

    העריכו את הנוף כשאתם עושים את דרככם לנקודת השנורקלינג הראשונה שלכם בקו פאיו. תוכלו לבלות קצת זמן על החוף ולחקור את העולם התת ימי לפני שתמשיכו למפרץ הנסיכה הבתולי. עצרו להפסקת צהריים עם מטבח תאילנדי אותנטי על החוף החולי השליו של פרינסס ביי (Princes Bay). קרא עוד

    פי פי בסירת מנוע מהירה

    טוב עבור:

    • הרפתקה
    • תמונה

    בואו ליהנות מיום של סיורים בפי פי, נקודה חמה בדרום תאילנד שהתפרסמה בזכות הסרט "החוף" (2000). תוכלו להתפעל מהנופים המדהימים ומהמים הצלולים של מפרץ מאיה (Maya Bay), ליהנות מארוחת צהריים, לצפות בצוקי אבן גיר ולקבל הזדמנות לשנרקל. לאחר איסוף מהמלון, גשו לאזור פרטי במזח דולפין סיוויי (Dolphin Seaway Pier), שם תצאו להפסקה קצרה ותיהנו מלהקה חיה מקסימה לפני שתעלו על סירת מנוע מהירה.

    תוכלו לבקר בקופיפי (Phi Phi Island) ולהירגע על החול, לשחות ולחקור את הסביבה היפה של גבעות והרים מרהיבים. כשאתם שוחים ב-PiLeh Cove, הרגישו כאילו אתם נמצאים בבריכה פרטית דמוית לגונה. לאחר מכן, צאו לסיור בסירת מנוע מהירה ברחבי האי ובקרו במערת הוויקינגים, שם הטרנים מכינים את הקנים שלהם וציורי קיר המתארים סירות הדומות לספינות ויקינגיות. בחוף הקופים, נסו לאתר קופי בר מסירת המנוע המהירה. 5

    אי מקפץ בסירת מנוע מהירה

    טוב עבור:

    • תמונה

    גלו שלווה אמיתית בסיור מהפנט זה באיי קראבי באמצעות סירת מנוע מהירה עם ארוחת צהריים וברביקיו קל. גלו את החולות המנצנצים של איי פי פי, איי קו קאי, אי היתושים ועוד, והתענגו על מי הטורקיז של ים אנדמן. האיים מול חופי פוקט, הידועים בצוקי אבן הגיר שלהם ובחופי החול הלבן, מספקים חוויה מרעננת באמת.

    הצטרפו למדריך שלכם ועלו על סירת מנוע מהירה מאובזרת כדי לטוס ליעד הראשון שלכם – קו קאי נאי. כאן, שימו לב לרוחות הפרחוניות העדינות כשאתם נותנים לשמש לנשק את עורכם. בקרו באי קו יאו בדרך לאי היתושים, שם תוכלו לעטות מסכה וסנפירים לשנורקל בנחת במים הממוזגים של האי. אחרי בוקר עמוס של הליכה על החוף, נחתו באי הבמבוק והתפנקו בארוחת צהריים ראויה בסגנון תאילנדי.6

    חווית אוכל משובחת במסעדת לה גריטה

    טוב עבור:

    • אוכל
    • זוגות
    • מותרות

    תוכלו ליהנות מאוכל משובח עם ארוחת ערב בת 5 מנות במסעדת La Gritta שבאמרי פוקט (Emery Phuket). מסעדה מזמינה זו כוללת עיצוב וריהוט אלגנטיים, כמו גם תפריט עכשווי מפואר. היעד הקולינרי האופנתי מציע נופים עוצרי נשימה של מפרץ פאטונג כדי להשלים את החוויה שלכם.

    La Grita ידועה כאחת המסעדות הרומנטיות ביותר בפוקט. ממוקם במתחם של אמרי פוקט בקצה הדרומי של מפרץ פאטונג, המקום הזה עבר לאחרונה שיפוץ מלא. שני האזורים המרכזיים של המסעדה כוללים נופים מדהימים המשקיפים על מפרץ פאטונג ומציעים סביבה בתולית לסעודה תחת כיפת השמיים. הפסקול שלכם הוא הצלילים המרגיעים של הגלים המלטפים את החוף. 7

    סיור באי קאי נוק וקאי נוי עם ארוחת צהריים

    טוב עבור:

    • אוכל
    • הרפתקה
    • זוגות
    • משפחות

    ממש ליד חופי פוקט נמצאים שני איים מרהיבים הנקראים קאי נוק (Khai Nok) וקאי נוי (Khai Nui) – פנינים קטנות של חופים עם חול לבן וסלעים מכוסי עצים המוקפים במי טורקיז צלולים. צאו לשייט בסירה אל האיים השלווים הללו ובלו את היום בהתענגות על האווירה השמימית שלהם.

    לאחר איסוף נוח מהמלון שלכם, עשו את דרככם למזח סמוך ועלו על סירה שתיקח אתכם אל מימי ים אנדמן. תיהנו ממשקה וחטיפים לקבלת פנים בעודכם מפליגים על פני מים אידיליים לכיוון קאי נוק, שהיא התחנה הראשונה שלכם. רדו מהספינה ונצלו את ההזדמנות להירגע על החול החם של האי, או ללבוש את ציוד השנורקל שלכם ולהתפעל מהחיים הימיים ההומים שמשגשגים ממש מול חופי האי הבתולי הזה. קרא עוד… 8

    שייט בסירה אחר הצהריים עם קיאקים וארוחת ערב

    טוב עבור:

    • אוכל
    • הרפתקה
    • תמונה

    גלו את הנוף התוסס של פאנג נגה על סיפון האיודהאיה, "סירת זבל" יפהפייה מעץ המציעה שפע של מרחב סיפון לספוג נופים מרהיבים. הפליגו במים האידיליים של מפרץ פאנג נגה (Phang Nga Bay), תיהנו מארוחת ברביקיו טעימה והתקררו במי טורקיז רגועים.

    לאחר שנאספתם מהמלון שלכם והוסעתם למזח ליאם סאי, עלו על האיודהאיה והתפעלו ממבנה העץ האלגנטי ומהמפרשים המסיביים. צאו אל המים הנוצצים של מפרץ פאנג נגה והכינו את המצלמה שלכם לכמה מנופי החוף המדהימים ביותר שתראו אי פעם. חטיפים תאילנדיים קלים מוגשים בזמן שאתם נרגעים ונרגעים על הסיפון.

    רפטינג במים לבנים והרפתקאות 4 גלגלים

    טוב עבור:

    • הרפתקה

    גלו את שמורת חיות הבר טון פריוואט (Ton Pariwat) בטיול של יום שלם. שלבו הרפתקת רפטינג מרגשת במים לבנים עם הנעה מלהיבה של 4 גלגלים דרך יער הגשם, וסיימו עם ארוחת צהריים תאילנדית טעימה במסעדה מקומית. תוכלו לאסוף מהמלון שלכם, להתרווח ולהירגע כשאתם נוסעים לשמורת חיות הבר טון פריוואט (Ton Pariwat Wildlife Sanctuary). לאורך המסע, חלפו על פני נופים ציוריים של יער גשם טרופי ואזורים כפריים יפהפיים.

    עם ההגעה, צוות של שייטים מנוסים יקבל את פניכם ויכין אתכם להרפתקת מים לבנים מלהיבה. בואו לטבול בארץ הפלאות הטבעית הבתולית וליהנות מ-45 דקות של רכיבה מרתקת, תמרון בין נקיקים תלולים, סלעי ענק ומפלים מהפנטים. לאחר הרפתקת הרפטינג שלכם, עצרו לארוחת צהריים תאילנדית מעוררת תיאבון במסעדת Songpreak לפני שתעשו את דרככם למטע גומי מקומי.10

    סיור ג'יימס בונד ומעבר לו

    טוב עבור:

    • תמונה

    הפליגו לאורך מפרץ פאנג נגה (Phang Nga Bay) היפהפה וגלו את האי המפורסם ג'יימס בונד (James Bond Island). צאו לטיול קאנו לאי טלו (Tello Island) האקזוטי וצפו במערות הנטיפים הנפלאות של הטבע. התענגו על פירות ים תאילנדיים טעימים לפני שתתקררו עם שחייה באי נאקה המדהים. התחילו את טיול היום שלכם עם העברה מהמלון שלכם למזח הפרטי האקסקלוסיבי ב-Dolphin Seaway, שם אתם נדרסים על ידי להקת דולפין סיוויי לפני שתעלו על סירת המנוע המהירה למפרץ פאנג נגה.

    הפליגו במים המדהימים בצבע ירוק אזמרגד ועצרו באי ג'יימס בונד המפורסם. סלע האבן המדהים והמדהים של קו טאפו הוא אי גבוה המשתרע על פני 20 מטרים מעל פני הים. הסלע היה מקום הצילומים לסרט ג'יימס בונד משנת 1974, האיש עם אקדח הזהב .