צרו קשר לתכנון מסלול ללא עלות, וקבלו לילה חינם במלון!

    צרו קשר לתכנון מסלול ללא עלות, וקבלו לילה חינם במלון!

    מזג האוויר בפוקט בדצמבר

    טמפרטורה

    בדצמבר, המונסון מסתיים וכמות המשקעים הממוצעת יורדת משיא המונסון. הטמפרטורה הממוצעת היא 27 מעלות צלזיוס עם טמפרטורות גבוהות/נמוכות ממוצעות של 23 מעלות צלזיוס ו-31 מעלות צלזיוס בהתאמה. הטמפרטורות מתקררות מהשיאים שנראו במרץ ונכנסות לחודש הקריר ביותר של ינואר, שבו הטמפרטורה הנמוכה הממוצעת ירדה ל-22 מעלות צלזיוס.

    לחות

    עם סיום המונסון הלחות הממוצעת צנחה משיא של 90% שנראה באוקטובר לרמה נוחה יותר של 70%-75%.

    גשם

    כמות המשקעים הממוצעת ירדה מ-400 מ"מ לחודש בספטמבר ל-60 מ"מ נסבלים יותר, שירדו במשך 10 עד 12 ימים בלבד. זאת בהשוואה ל-21 הימים הרטובים בעונת המונסון. גם בימים רטובים הגשם נגמר בעוד כמה שעות ואז השמש תעלה ותוכלו לצאת לים ולצאת החוצה. כמויות הגשם ומספר הימים הרטובים ירדו שוב לקראת סוף החודש.

    אור השמש

    אתה יכול לצפות לשעות שמש ממוצעות בדצמבר של 8 שעות ביום לאחר שהגשם שכך. זה נותן לך הרבה זמן לבלות בחוץ כדי לראות את פוקט.

    טמפרטורת הים

    טמפרטורת הים הממוצעת היא 28 מעלות צלזיוס וזה כמו לשחות בבריכה מחוממת. המים כאן חמים כל השנה והם רק כמה מעלות מתחת לטמפרטורה החמה ביותר באוקיינוס של 30 מעלות צלזיוס בעונת הקיץ החמה.

    שן

    מאז ספטמבר, מספר ימי הערפל עלה ל-5 בממוצע בדצמבר, שיגיע ל-6 ימים בסוף החודש. המספר הממוצע של ימי ערפל עלה משפל הקיץ של יום אחד בחודש.

    מלונות עבור פוקט בדצמבר

    וילה ו

    מקום האירוח וילה פאן (Villa Pan) ממוקם ב-סוי האד סורין 4 (Soi Haad Surin 4) בחוף סורין (Surin Beach), בקהילה משגשגת של אוכל ותרבות מקומיים. זהו מקום קטן עם רק 15 חדרים לבחירה עבור 2 עד 3 אנשים. כל החדרים משקיפים על בריכת השחייה ועל הגנים הטרופיים השופעים. החדרים ממוזגים לנוחות נוספת. חדרי הסופיריור וחדרי המשפחה הגדולים יותר כוללים מטבח קטן וכולם מרוהטים עם ריהוט קש, מקררים וטלוויזיות.

    תוכלו לאכול ארוחות בוקר וערב במסעדה וארוחת הבוקר היא שילוב נהדר של פירות טריים, דגנים, יוגורטים ומבחר מבושל. אתה יכול לארגן מכונית או אופנוע כאן ליד השולחן ואפילו שיעורי בישול תאילנדי. חוף סורין (Surin Beach) מציע פעילויות ספורט מים רבות מהן תוכלו ליהנות כגון שחייה, גלישה, שנורקלינג וצלילה.

    סרי פאנווה

    מקום האירוח סרי פאנווה (Sri Panwa) ממוקם בקייפ פאנווה (Cape Panwa), ומציע 52 וילות המשקיפות על ים אנדמן (Andaman Sea). כל וילה נפרדת משכנתה ומרגישה כמו בית פרטי. ספא Cool הוא המקום לפינוק והתחדשות עם טיפולים תאילנדיים מסורתיים ומסאג'ים הזמינים גם בווילה שלכם. ניתן להתאים את כל הטיולים לצרכים של האורחים, כגון שיט בסירת מנוע מהירה, דיג, יאכטות, כמו גם טיולים לפוקט טאון (Phuket Town) ולחיי הלילה.

    תוכלו לשהות בסוויטת בריכה או באחת מהווילות עם חדר שינה אחד עד 5 חדרי שינה. כל סוויטת בריכה כוללת בריכה פרטית עם שפת אינסוף, סלסלת פירות טרופיים חינם עם ההגעה ואייפוד עם מבחר נרחב של מוזיקה.

    באבא הוא אוכל נשמה

    המסעדות כאן מגישות מגוון נפלא של אוכל ובאבא נפש אוכל אינו יוצא מן הכלל. המסעדה פתוחה לארוחת ערב החל מהשעה 18:00 ומשתמשת במרכיבים הטריים ביותר לאוכל תאילנדי, המיועד לשיתוף עם קבוצת חברים או משפחה. אוכל תאילנדי מסורתי זה כולל מרקים טריים, מתאבנים ועיקריות טעימות.

    מועדון הבריכה (Pool Club) הוא מקום מקורה וחיצוני המציע מספר אפשרויות לסעודה, לרבות שיעורי בישול תאילנדי. תוכלו ליהנות ממשקה מבר הבריכה או ליהנות מ-BaBaQ המציע מאכלים תאילנדיים מסורתיים ומערביים. בשלו את הארוחה שלכם ליד השולחן עם ההוטפוט של באבא כשאתם מזמינים את הבשרים והירקות הטריים האהובים עליכם לבישול במרק המבעבע ליד השולחן שלכם.

    עבור מקום מיוחד לנסות קוקטייל אקסקלוסיבי, גשו לבר הגג Baba Nest למשקה לפני או אחרי ארוחת הערב. עבור חיי הלילה, נסו את Baba88, הדיסקוטק ומועדון הלילה החדש עם תקליטנים אורחים ובידור חי אחר.

    חופים לדצמבר לפוקט

    חוף הואה

    חוף הואה הוא חוף מבודד עם צריף קטן שמוכר משקאות וחטיפים. זה ליד חוף Rayee שהוא חוף רעפים ורדוד רק טוב לשיזוף עצמי אם אתה מביא כיסא משלך. חוף הואה הרבה יותר נחמד עם חוף חולי המוצל על ידי קזוארינות ודקלי קוקוס. יש כאן הרבה דגים ושנורקלינג הוא אופציה אם יש לכם ציוד משלכם.

    פרום תפ קייפ

    אם תרצו כמה חופים נהדרים בקצה הדרומי של פוקט, לכו ל-Phrom Thep Cape במחוז אמפו מואנג. הכף הסלעית משופעת אל הים והחופים עוברים לאורך החוף מרואיי. Sehn Bay הוא חוף סלעי קטן ויפהפה מצפון־מערב לנאי הרן, שהוא המקום המושלם לצפות בשקיעה ולאכול ארוחת צהריים או ערב לפיקניק.

    חוף יאנוי

    חוף יאנוי נמצא לאורך הכף שיש בו תצורות גיאולוגיות מקסימות ושונית מול החוף שהיא נהדרת לשנורקלינג. חוף סינג (Singh Beach) הוא נקודה יפהפייה נוספת עם חוף קטן בצורת חצי סהר, שמאחוריו לשון יבשה סלעית. חוף זה אידיאלי לשחייה והוא צפוף לעתים רחוקות ולכן טוב לילדים.

    קו בון

    מעט דרומית לפוקט נמצא קו בון (Koh Bon), ובו כמה חופים נהדרים בחוף המערבי. כל החופים מכוסים בחול לבן דק עם מים צלולים ויפים לשחייה ושנורקלינג. החוף בפינה הדרום מערבית הוא הטוב ביותר לשנורקלינג והילדים יאהבו את המקום הזה בגלל מספר הדגים שהם יראו עוד לפני שהם נכנסים למים. קחו קצת לחם לילדים כדי להאכיל את הדגים ותיהנו מארוחה במסעדת החוף המגישה מנות תאילנדיות ומערביות אותנטיות.

    מסעדות וברים לפוקט בדצמבר

    נקודת מפגש

    אם אתם נהנים מאוכל גרמני נהדר, נסו את Treffpunkt ברוי נאי הארן, הוא פתוח משעה 10 בבוקר עד חצות. צפו במשחקי הליגה האירופית, מרוצי פורמולה 1 ועוד בטלוויזיות עם מסך גדול. נסו את פילה החזיר או את פילה הבקר עם מגוון רטבים טעימים ולקינוח יש שטרודל תפוחים מסורתי.

    כריך מזל 13

    עבור כריכים עשויים היטב Lucky 13 Sandwich ממוקם בעיר פוקט ואתה יכול לשבת בפנים או בחוץ. אתה יכול גם להזמין באינטרנט ולקבל אותם במשלוח לחדר המלון שלך תוך פחות מ -40 דקות. כאן תוכלו להשיג כריכים, המבורגרים, סלטים, קפה, שייקים ומשקאות במחירים נוחים במיוחד.

    צלעות חזיר ברביקיו והמבורגרים בקר פופולריים והכריכים עשויים טריים. כריך ארוחת הבוקר הוא חובה לנסות, במיוחד אם אתם מחפשים לרפא הנגאובר. עם זאת, יש המעדיפים ללכת על הכריך הפתוח הכולל גבינת ברי או כתר שרימפס ושמיר וסלמון מעושן.

    ליידי פאי

    עבור חובב העוגות ליידי פאי הוא מקום מפואר לפשטידות בשר אוסטרליות מסורתיות ותענוגות אחרים. תוכלו לבחור בין פשטידות בשר, עוף וצמחוניות, מאפים, לחמניות נקניקים, קישים, עוגות גבינה ועוגות כמו למינגטון. פשטידות זמינות בגדלים שונים למשפחות ולנשנוש בעצמכם. פריטים מיוחדים מיוצרים בזמנים שונים במהלך השנה, אז בדקו מה קורה.

    אטרקציות בפוקט בדצמבר

    מזקקת צ'אלונג ביי רום

    אוהבי רום, מצאנו את המקום הטוב ביותר עבורכם… מזקקת צ'אלונג ביי רום ממוקמת בטלאט צ'אלונג מואנג ופתוחה בימים שני עד שבת בין השעות 09:00-18:00. סיורי המזקקה מתקיימים בין השעות 14:00-18:00 מדי שעה. בימים אלה הם יוצרים חלל אוכל במזקקה כדי שחובבי רום ופודיז יוכלו ליהנות משני הדברים האהובים עליהם.

    מה סרי סונתון

    מקדש יפהפה הממוקם צפונית לעיר פוקט בתאלנג הוא וואט סרי סונתון. יש בודהה ישן בגובה 29 מטר בשטח, כמו גם 9 בודהות קטנים יותר בתנוחות שונות. תמונות של אריות וענק נמצאות שם כדי לשמור על המקדש שנבנה בשנת 1792. יש גם תמונות של רוחות רפאים או רוחות רפאים מהמיתולוגיה שמאמינים שהם אנשים שעשו דברים רעים במהלך חייהם ומגיעים למקדשים. השערים פתוחים בין השעות 7:00-17:00.

    יולי צעצוע

    מקדש סיני יפהפה הוא ג'ואי טואי הממוקם בעיר פוקט. זהו המקדש הסיני העתיק והגדול ביותר באי ושווה להסתכל בו בזמן שאתם בעיר פוקט.

    מוזיאון קאטו מינינג

    לתובנה על ההיסטוריה המקומית וכריית הפח בפוקט, בקרו במוזיאון הכרייה של קאטו. הוא נפתח בשנת 2009 וכיום כל השלטים נמצאים בתאילנדית כך שמדריך יהיה שימושי. יש תערוכות בפנים ובחוץ עם דגם של מכרה פח, עובדים במכרה וסיפורים על איך המכרה עובד והתכת פח. אתה יכול לראות הדגמות של התכת פח והכנת מוצרי פח, כמו גם איך אנשים חיו בשיא המכרות.