צרו קשר לתכנון מסלול ללא עלות, וקבלו לילה חינם במלון!

    צרו קשר לתכנון מסלול ללא עלות, וקבלו לילה חינם במלון!

    פוקט עם ילדים

    כאן אנו מדגישים את כל הדברים הטובים ביותר לעשות בפוקט עם ילדים, מקפיצות איים לפארקי מים ועוד.

    אלפי משפחות יוצאות לפוקט בתאילנד מדי שנה, נמשכות לחופים היפים, אתרי הנופש המדהימים והאוכל הנהדר שלה, מה שהופך אותה לאחד מיעדי החופשה המשפחתית הפופולריים ביותר באסיה.

    ורוב האנשים האלה לא מסתכנים רחוק יותר מחוף הים או מבריכת הנופש שלהם במהלך החופשה המשפחתית שלהם בפוקט.

    אבל יש הרבה דברים מהנים לעשות בפוקט למשפחות. במאמר זה אנו מדגישים כמה מהפעילויות המהנות ביותר לילדים בפוקט והמקומות האהובים עלינו לבקר בפוקט עם המשפחה.

    מפארקי מים ועד שנורקלינג, קיאקים, ווייקבורדינג, טיפוס צוקים ועוד, אנו עוזרים לכם להחליט מה לעשות בפוקט עם ילדים עם מבחר הפעילויות הטובות ביותר בפוקט למשפחות.

    עדכון 2022: לפני שאתם מתכננים את הטיול שלכם, אני ממליץ בחום לצפות במידע הנסיעות העדכני ביותר עבור פוקט ותאילנד בכלל בעמוד TAT Newsroom.

    ספלאש ג'ונגל פוקט

    פארק המים הפופולרי הזה בפוקט הוא תמיד להיט בקרב הילדים. הפארק הוא די קטן אז זה יכול בקלות להיעשות בחצי יום, אם כי הילדים עשויים לעולם לא רוצה לעזוב!

    יש מגוון מגלשות לבחירה באטרקציה תיירותית זו בפוקט, כולל מגלשות גוף, מגלשות צינור, נסיעה משפחתית ברפסודה, נהר עצל ובריכת גלים. יש גם אזור לילדים לקטנטנים עם הרבה כיף לשחק במים – אפשרות נהדרת אם אתם מחפשים משהו לעשות בפוקט לפעוטות.

    בפארק שעשועים מים זה בפוקט יש מבחר של בתי קפה וברים, כולל בר שניתן לשחות אליו, כמו גם השכרת לוקרים, השכרת מגבות וחנות מתנות (שגם מחזיקה ציוד שחייה אם תשכחו את שלכם!)

    נסו להגיע לשם מוקדם כדי לבחור את כסאות הטרקלין הטובים ביותר ולרכוב על כמה מהמגלשות לפני שההמונים מגיעים והתורים מצטברים בהמשך היום. עם ילדים צעירים, אנחנו מנסים להגיע לכאן לפתיחה (10 בבוקר) ואז לעזוב סביב הצהריים.

    תוכלו אפילו ללון ב-Splash Jungle. החדרים ווילות הבריכה מספקים בסיס נוח קרוב לשדה התעופה, הנמצא במרחק של 10 דקות בלבד משם.

    האי ג'יימס בונד ומפרץ פאנג נגה

    עם 42 האיים, צוקי אבן הגיר המתנשאים ותצורות הגרוק המדהימות שלו, מפרץ פאנגנגה הוא אתר חובה בפוקט.

    האי המפורסם ביותר כאן הוא קו טאפו, הידוע גם בשם ג'יימס בונד איילנד, בזכות תפקידו בכיכובו בסרט האיש עם אקדח הזהב .

    האזור מדהים בוודאות, אבל זה גם הופך אותו לאחד המקומות הפופולריים ביותר לבקר בפוקט. אם אתה רוצה לבקר, נסה למצוא סיור שמגיע מוקדם ככל שהוא נעשה עמוס יותר ככל שהיום נמשך כאשר כל טיולי היום מפוקט מגיעים בהמוניהם.

    רוב טיולי היום בפוקט לאי ג'יימס בונד כוללים גם קיאקים באי הונג הסמוך. שימו לב שרוב הזמן זה בעצם כרוך במדריך שעושה את הקיאקים בזמן שאתם פשוט יושבים שם וצופים בנוף. זה יכול להיות טוב לילדים צעירים, אבל מתסכל עבור מחפשי הרפתקאות.

    לחצו כאן לבדיקת מחירים והזמנת סיורים באי ג'יימס בונד.

    אם הילדים שלכם בסדר עם לקום מוקדם, אז הזמנת סיור זריחה היא דרך נהדרת נוספת להימנע מההמונים באי ג'יימס בונד.

    אם אתם מחפשים פעילויות הרפתקניות פעילות יותר בפוקט, בדקו את טיולי הקאנו של ג'ון גריי, המומלצים מאוד על ידי כל מי שעשה אותם.

    סיורים קבוצתיים קטנים אלה לוקחים אתכם לשיט קיאקים בים במבחר נקודות נוף סביב מפרץ פאנגנגה, שנבחרו במיוחד כדי להימנע מההמונים. הם מציעים גם סיורי Starlight וטיולי לילה עד 7 ימים / 6 לילות.

    שנורקלינג באיי סימילאן

    הפארק הלאומי איי סימילאן הוא קבוצה של 9 איים הממוקמים 85 ק"מ צפונית-מערבית לפוקט ואומרים שהם מציעים את השנורקלינג הטוב ביותר בתאילנד. ידועה במים הכחולים והצלולים שלה ובשנורקלינג וצלילה מרהיבים, זהו אחד מיעדי התיירות המובילים בפוקט ובחירה מצוינת לטיול יום עם שנורקלינג מפוקט.

    רוב הסיורים בסימילאן כוללים תחנות שונות לשנורקלינג ושחייה עם ארוחת צהריים לפיקניק באחד החופים החוליים הלבנים.

    השיט בסירה מפוקט אורך כשעה וחצי – שעתיים, כך שהסיורים נוטים לצאת מוקדם בבוקר. לשיט קצר יותר בסירה, תוכלו גם לצאת מקאו לאק אם אתם שוהים במלון קרוב יותר לקאו לאק.

    איי סימילאן הם גם המקום ללכת אליו בפוקט כדי לאתר מנטה ריי נודד וכרישי לווייתן בין פברואר לאפריל. אז אם אתם מבקרים בפוקט עם ילדים גדולים יותר, אולי תשקלו גם טיול צלילה על סיפון מים כדי להפיק ממנו את המרב.

    אנא שימו לב כי הפארק הלאומי סגור מאמצע מאי עד אוקטובר בשל עונת המונסון.

    שמורת הפילים בפוקט

    אני תמיד מהסס לכלול פארקי פילים ברשימת האטרקציות, בהתחשב בכך שיש כל כך הרבה פארקים לא מוסריים שם בחוץ.

    עם זאת, אני עדיין מאמין שאם אתה עושה את המחקר שלך היטב ובוחר פארק שמטפל כראוי בפילים שניצלו, זה עדיין יכול להיות דבר מתגמל לעשות בטיול משפחתי בפוקט.

    ההסכמה הכללית היא שככל שהאינטראקציה עם הפילים תהיה פחות ממשית כך ייטב. ובהחלט להימנע מפארקים המאפשרים רכיבה על פילים או לעודד את הפילים לעשות טריקים או להשתתף בפעילויות כגון 'ציור'. אפילו הרחצה עם הפילים מדאיגה בימים אלה.

    קראו את המאמר הזה של נשיונל ג'יאוגרפיק למידע נוסף על תיירות בעלי חיים.

    שני פארקי פילים אתיים בפוקט שלדעתי עומדים בסטנדרטים מוסריים גבוהים הם שמורת הפילים בפוקט בפאקלוק ופארק פרישת הפילים. שניהם מציעים תוכניות של חצי יום.

    הבודהה הגדול של פוקט

    הבודהה הגדול של פוקט, הידוע גם בשם בודהה הגדול של פוקט הוא אחת מנקודות העניין המפורסמות ביותר בפוקט.

    בגובה 45 מטרים, ניתן לראות את פסל הבודהה הענק הזה מרחוק ברחבי האי פוקט. ביקור בבודהה הגדול מזכה אתכם בנופים של 360 מעלות של האי פוקט, מה שהופך אותו לאחד המקומות הפופולריים ביותר לבקר בפוקט לקראת השקיעה.

    זכרו להתלבש בכבוד בעת ביקור בבודהה הגדול – במיוחד נסו לכסות את הברכיים והכתפיים.

    סיור בעיר העתיקה של פוקט

    ביקרתי בפוקט מספר פעמים לפני שיצאתי לעיר העתיקה והצטערתי שלא ביקרתי קודם לכן.

    העיר העתיקה של פוקט ציורית באופן מפתיע עם היסטוריה מעניינת. העיר פרחה ב ה המאה ה -19 הודות לתעשיית כריית הפח שראתה 1,000 פועלים סינים ובעלי מכרות אירופיים עוברים לגור בה.

    האדריכלות הסינית-קולוניאלית השתמרה היטב, מה שהופך את הסיור בהליכה מעניין ויפה. העיירה מזכירה מאוד את סינגפור או מלאקה, כאשר פוקט חולקת את שורשיה הפראנקאניים, אך עם הטוויסט הייחודי של המורשת התאילנדית שלה.

    מוזיאון פוקט באבא (Phuket Baba Museum) הוא אחת האטרקציות הפופולריות של העיר פוקט, ומקום טוב להתחיל בו כדי לקבל סקירה כללית של התרבות וההיסטוריה של פראנקן (Phrankan) של העיר. התקשרו גם לגלריית וו כדי להתפעל מבית פרנקן שהשתמר להפליא ולנסות כמה חטיפים מסורתיים. אתה יכול גם לבלות את הלילה כאן אם אתה אוהב את הרעיון של שהייה במלון בוטיק מסורתי.

    יש כמה אמנות רחוב מעניינת למצוא כשאתה מסתובב והרבה בתי קפה ומסעדות קטנים וחמודים בעיר פוקט להתקשר אליהם לאורך הדרך.

    אם תבקרו ביום ראשון אחר הצהריים, רחוב תאלנג יהפוך למדרחוב פוקט עם שוק לילה תוסס בו תוכלו לקנות מזכרות, לנסות מאכלים מקומיים ואפילו למצוא קצת בידור לילדים. זה אחד הדברים האהובים עלינו לעשות בפוקט בלילה עם ילדים.

    טיפוס צוקים מורדים

    אם יש לכם ילדים פעילים לבידור ביום גשום בפוקט, קחו אותם איתכם לטיפוס צוקים של המורדים. מתקן טיפוס צוקים מקורה זה הוא אחת האטרקציות הטובות ביותר בפוקט לבילוי משפחתי מקורה.

    יש לו מעל 700 מ"ר של שטח קיר, כולל קיר סלע, קיר סלע עליון, קיר חבל עליון וקיר טיפוס עופרת. הם מפעילים קורסים של 2-3 שעות למבוגרים ולילדים בכל הרמות ויש בית קפה באתר עם WiFi.

    עלייה למטוס התעוררות

    ממש ליד טיפוס צוקים רבל נמצא פארק Anthem Wake. פארק וויקבורד בכבלים זה ממוקם על אגם מים מתוקים ומציע הן למתחילים והן למומחים הזדמנות לוויקבורד בסביבה בטוחה.

    ישנם 11 מכשולים סביב המעגל וגם כבלי אימון למתחילים גמורים.

    אנחנו גם אוהבים את אינטרנשיונל ווייק פארק פוקט, שיש בו לא רק את אגם הוויקבורד, אלא גם סימולטור גלישה מהנה, שתי בריכות שחייה ואפילו קיאקים במנגרובים, מה שהופך אותו לאופציה נהדרת לאטרקציות בפוקט עם המשפחה.

    החופים הטובים ביותר בפוקט

    כמובן, אי אפשר לדבר על ביקור בפוקט עם ילדים בלי להזכיר את חופי פוקט.

    יש כל כך הרבה חופים יפים בפוקט, אתה באמת מפונק מבחירה. קפצו בחלק האחורי של טוק טוק וצאו לחוף אחר כל יום אם תרצו!

    חלק מהבחירות שלנו לחוף המשפחתי הטוב ביותר בפוקט כוללות:

    • חוף קמאלה עם מימיו הרגועים ומבחר טוב של מסעדות, בתי קפה וברים בקרבת מקום
    • חוף בנגטאו עם רצועת חול לבנה ארוכה ומגוון מהנה של מועדוני חוף וספורט מים
    • חוף מאי קאו על יופיו הבתולי וחוסר ההמונים

    האיש עף

    אם יש לך daredevils במשפחה, אז חתירה היא אחד הדברים המובילים לעשות בפוקט.

    מתאים לילדים מגיל 4 ומעלה, פליינג האנומן מאפשר לכם להמריא דרך יער הגשם הטבעי במרחק של 6 ק"מ בלבד מחוף פאטונג. ישנם 28 קווי אומגה, בתוספת גשרי שמיים, גרמי מדרגות לולייני ומעקה שמיים להתמודדות.

    לא לבעלי לב חלש!

    ציור באטיק בקו יאו נוי

    עבור משהו אחר לגמרי, בילוי יום בקו יאו נוי הוא דרך נהדרת להתרחק מאתרי התיירות של פוקט ולחוות איך פוקט היה לפני 50 שנה.

    עם ילדים, דבר מהנה לעשות הוא לנסות את היד שלך בציור באטיק. הנשים המקומיות המוכשרות מאוד ב- Tha Khao Batik יספקו את כל החומרים ויעזרו לשחרר את האמן הפנימי שלך.

    כדי להגיע לשם: סעו בסירה הציבורית ממזח באן רונג (Ban Rong) (כ-30 דקות נסיעה) וקפצו לשיר תה במזח קו יאו נוי. רק בקשו מהם לקחת אתכם לציור באטיק במזח Tha Kao.

    המלונות המשפחתיים הטובים ביותר בפוקט:

    יש מגוון עצום של מלונות ידידותיים למשפחות בפוקט לבחירה. אם אתם מחפשים כמה המלצות היכן ללון בפוקט, כמה מאתרי הנופש הידידותיים לילדים בפוקט מודגשים להלן.

    לגונת אנגסנה פוקט

    מלון אנגסנה פוקט (Angsana Phuket) ממוקם בתוך מתחם הלגונה הגדול, בו תמצאו כמה מאתרי הנופש הטובים ביותר בפוקט.

    אתר נופש רחב ידיים זה הממוקם על חוף פוקט (Phuket) כולל חדרים גדולים, שחלקם נפתחים ישירות אל בריכת השחייה. בבריכה המשפחתית יש 'חוף' מהנה לשחק בו, והנהר העצלן מהנה לחקור.

    יש מבחר טוב של מסעדות, כולל מועדון החוף המהנה Xana, שיש לו בריכת שחייה משלו על חוף הים ובראנץ' נהדר ביום ראשון. אתר הנופש ממוקם ממש על חוף בנגטאו (Bangtao Beach) הנפלא, ומתגאה גם במועדון הילדים הגדול ביותר בפוקט. מה עוד צריך?

    JW מריוט פוקט

    JW Marriott נחשב לעתים קרובות למקום הטוב ביותר לשהות בו בפוקט למשפחות. אתר נופש יפהפה זה הממוקם בנוחות במרחק של 15 דקות נסיעה בלבד מנמל התעופה של פוקט ( Phuket Airport ), כולל שלוש בריכות שחייה, 11 מסעדות וברים, ומועדון ילדים.

    חדרי הבריכה המשפחתיים מול האוקיינוס מושלמים עבור משפחות גדולות יותר, וכוללים אזור מגורים נפרד, טרסה חיצונית ובריכה פרטית. מריוט פוקט ממוקם ממש על חוף מאי קאו המדהים, חוף בתוך פארק לאומי מוגן, כלומר הוא ברובו בתולי וצפוף לעתים רחוקות.