צרו קשר לתכנון מסלול ללא עלות, וקבלו לילה חינם במלון!

    צרו קשר לתכנון מסלול ללא עלות, וקבלו לילה חינם במלון!

    שלושת מרכזי הקניות הטובים ביותר בפוקט

    פוקט, האי הגדול ביותר בתאילנד, הוא לא רק יעד לחופים מרהיבים ונופים עוצרי נשימה, אלא גם גן עדן לחובבי הקניות. אם אתם מחפשים חוויית קניות בלתי נשכחת, שלושת מרכזי הקניות הבאים הם המקומות שאתם חייבים לבקר בהם.

    1. ג'ונגסיילון (Jungceylon Shopping Mall)

    ג'ונגסיילון הוא מרכז הקניות הגדול והפופולרי ביותר בפוקט, הממוקם בלב פטונג. המרכז מציע חוויית קניות מגוונת עם למעלה מ-200 חנויות, מסעדות, בתי קפה ובתי קולנוע. כאן תוכלו למצוא מותגים בינלאומיים לצד מוצרים מקומיים, מה שהופך את המקום לאידיאלי לכל סוגי הקונים.

    בג'ונגסיילון תוכלו למצוא חנויות אופנה, תכשיטים, אלקטרוניקה, קוסמטיקה ועוד. בנוסף, ישנם דוכנים רבים המציעים מזכרות ייחודיות, כך שתוכלו לקחת הביתה פיסת זיכרון מהטיול שלכם. אם אתם מחפשים חוויית קניות מלאה, אל תפספסו את השוק הלילי המתקיים במרכז, בו תוכלו למצוא מוצרים מקומיים במחירים משתלמים.

    2. סנטרל פסטיבל פוקט (Central Festival Phuket)

    סנטרל פסטיבל פוקט הוא מרכז קניות מודרני ומפואר הממוקם בעיר פוקט. המרכז מציע מגוון רחב של חנויות, מסעדות ובתי קפה, והוא המקום המושלם לבלות בו יום שלם. כאן תוכלו למצוא מותגים בינלאומיים כמו זארה, H&M, נייקי ועוד, לצד חנויות מקומיות המציעות מוצרים ייחודיים.

    בנוסף לחנויות האופנה, סנטרל פסטיבל פוקט מציע גם חנויות אלקטרוניקה, צעצועים, ספרים ועוד. אם אתם מחפשים מקום להירגע אחרי יום של קניות, תוכלו ליהנות מאחת המסעדות הרבות במרכז, המציעות מגוון רחב של מאכלים תאילנדיים ובינלאומיים. כמו כן, ישנם בתי קולנוע המציעים סרטים חדשים, כך שתוכלו לסיים את היום בצפייה בסרט טוב.

    3. פרימיום אאוטלט פוקט (Premium Outlet Phuket)

    אם אתם מחפשים מציאות ומבצעים, פרימיום אאוטלט פוקט הוא המקום בשבילכם. המרכז ממוקם במרחק קצר ממרכז העיר פוקט ומציע מגוון רחב של חנויות אאוטלט המציעות הנחות משמעותיות על מותגים בינלאומיים ומקומיים.

    בפרימיום אאוטלט פוקט תוכלו למצוא חנויות אופנה, הנעלה, תכשיטים, קוסמטיקה ועוד, והכל במחירים משתלמים במיוחד. בנוסף, ישנם דוכנים המציעים מזכרות ומוצרים מקומיים, כך שתוכלו למצוא מתנות ייחודיות לחברים ולמשפחה. אם אתם מחפשים חוויית קניות משתלמת, זהו המקום המושלם עבורכם.

    לסיכום, פוקט מציעה חוויית קניות מגוונת ומרתקת בשלושת מרכזי הקניות המובילים שלה. בין אם אתם מחפשים מותגים בינלאומיים, מוצרים מקומיים או מציאות משתלמות, תמצאו את כל זה ועוד במרכזי הקניות של פוקט. אז למה אתם מחכים? צרו איתנו קשר עוד היום ותכננו את הטיול הבא שלכם לפוקט, בו תוכלו ליהנות מחוויית קניות בלתי נשכחת.