צרו קשר לתכנון מסלול ללא עלות, וקבלו לילה חינם במלון!

    צרו קשר לתכנון מסלול ללא עלות, וקבלו לילה חינם במלון!

    חמשת הפעילויות המובילות למשפחות בפוקט

    פוקט, האי הגדול ביותר בתאילנד, הוא יעד מושלם לחופשה משפחתית. עם חופים מרהיבים, תרבות עשירה ושפע של פעילויות לכל הגילאים, פוקט מציעה חוויה בלתי נשכחת לכל המשפחה. הנה חמשת הפעילויות המובילות למשפחות בפוקט, שיבטיחו לכם חופשה מלאה בהרפתקאות, כיף וזיכרונות מתוקים.

    ביקור בפארק המים בלו טרי

    פארק המים בלו טרי הוא אחד המקומות המובילים למשפחות בפוקט. הפארק מציע מגוון רחב של מגלשות מים, בריכות גלים ואטרקציות מים נוספות שמתאימות לכל הגילאים. הילדים ייהנו ממגלשות המים המהירות והמרגשות, בעוד שההורים יוכלו להירגע בבריכות השקטות או ליהנות מהשמש על החוף המלאכותי. בנוסף, הפארק מציע פעילויות נוספות כמו קיר טיפוס, מסלול חבלים ומגרשי משחקים. אל תשכחו להביא בגדי ים, קרם הגנה ומגבות, ותתכוננו ליום מלא בכיף וריגושים.

    סיור באקווריום פוקט

    אקווריום פוקט הוא מקום נהדר לביקור עם הילדים. האקווריום מציג מגוון רחב של יצורים ימיים, כולל כרישים, דגים טרופיים, צבי ים ועוד. הילדים ייהנו מהתצוגות המרהיבות ומההזדמנות ללמוד על החיים הימיים בצורה חווייתית ומרתקת. האקווריום מציע גם פעילויות אינטראקטיביות כמו האכלת דגים וסיורים מודרכים, שיאפשרו לכם להכיר את העולם התת-ימי בצורה מעמיקה יותר. אל תשכחו להביא מצלמה כדי לתעד את הרגעים המיוחדים ולשתף אותם עם החברים והמשפחה.

    ביקור במקדש וואט צ'אלונג

    מקדש וואט צ'אלונג הוא אחד המקדשים החשובים והמרהיבים ביותר בפוקט. המקדש מציע חוויה תרבותית מרתקת לכל המשפחה, עם מבנים מרהיבים, פסלים מרשימים ואווירה רוחנית מיוחדת. הילדים ייהנו מהצבעים והקישוטים המרהיבים, בעוד שההורים יוכלו ללמוד על התרבות והדת הבודהיסטית. המקדש מציע גם פעילויות כמו מדיטציה וסדנאות יצירה, שיאפשרו לכם להכיר את התרבות התאילנדית בצורה חווייתית ומעמיקה. אל תשכחו להביא בגדים צנועים וכובעים כדי לכבד את המקום הקדוש.

    טיול בג'ונגלים של פוקט

    פוקט מציעה גם חוויות טבע מרתקות לכל המשפחה. טיול בג'ונגלים של פוקט הוא דרך נהדרת להכיר את הטבע הפראי של האי וליהנות מהנופים המרהיבים. הטיול כולל הליכה במסלולים מסומנים, ביקור במפלים מרהיבים וצפייה בחיות בר כמו קופים, ציפורים ופרפרים. הילדים ייהנו מההרפתקה בטבע ומההזדמנות ללמוד על הצמחים והחיות המקומיות, בעוד שההורים יוכלו ליהנות מהשקט והשלווה של הטבע. אל תשכחו להביא נעלי הליכה נוחות, מים וכובעים, ותתכוננו ליום מלא בהרפתקאות וגילויים.

    ביקור בחוף פטונג

    חוף פטונג הוא אחד החופים הפופולריים ביותר בפוקט, והוא מציע חוויה משפחתית מושלמת. החוף מציע מגוון רחב של פעילויות מים כמו שחייה, שנורקלינג, גלישת גלים ושייט בקיאקים. הילדים ייהנו מהמים הצלולים והחול הרך, בעוד שההורים יוכלו להירגע על החוף או ליהנות מהפעילויות המרגשות. בנוסף, החוף מציע גם מסעדות, בתי קפה וחנויות, כך שתוכלו ליהנות מארוחה טעימה או לקנות מזכרות. אל תשכחו להביא בגדי ים, קרם הגנה ומגבות, ותתכוננו ליום מלא בכיף ושמש.

    פוקט מציעה חוויות בלתי נשכחות לכל המשפחה, עם מגוון רחב של פעילויות שמתאימות לכל הגילאים. בין אם אתם מחפשים הרפתקאות בטבע, חוויות תרבותיות או פשוט יום של כיף במים, פוקט היא היעד המושלם לחופשה משפחתית. אז למה אתם מחכים? צרו איתנו קשר כדי לתכנן את החופשה המשפחתית הבאה שלכם בפוקט, ותתכוננו לחוויה בלתי נשכחת!