צרו קשר לתכנון מסלול ללא עלות, וקבלו לילה חינם במלון!

    צרו קשר לתכנון מסלול ללא עלות, וקבלו לילה חינם במלון!

    חופשה משפחתית בפוקט עם ילדים: גן עדן של הרפתקאות לכל המשפחה

    פוקט, האי הגדול ביותר בתאילנד, הוא יעד מושלם לחופשה משפחתית עם ילדים. עם חופים לבנים, מים צלולים, פעילויות מרתקות ואטרקציות לכל הגילאים, פוקט מציעה חוויה בלתי נשכחת לכל המשפחה. בואו נצלול לעומק ונגלה את כל מה שיש לאי המדהים הזה להציע.

    חופים מרהיבים לכל המשפחה

    פוקט מתהדרת בחופים מדהימים שמתאימים לכל המשפחה. חוף פטונג הוא אחד החופים הפופולריים ביותר באי, עם חול לבן ומים צלולים. כאן תוכלו ליהנות משחייה, בניית ארמונות חול ומשחקי חוף. חוף קארון הוא עוד חוף נהדר למשפחות, עם מרחבים פתוחים ומים רדודים שמתאימים לילדים קטנים. חוף קאטה הוא חוף נוסף שמציע אווירה רגועה יותר, עם מים שקטים ופעילויות ספורט ימי כמו גלישת גלים ושנורקלינג.

    פארקי מים ואטרקציות מים

    פוקט מציעה מגוון רחב של פארקי מים ואטרקציות מים שמתאימים לכל המשפחה. פארק המים Splash Jungle הוא אחד הפארקים הפופולריים ביותר באי, עם מגלשות מים מרהיבות, בריכות גלים ואזורי משחק לילדים. פארק המים Blue Tree הוא עוד פארק מים נהדר, עם מגוון רחב של מגלשות, בריכות ואטרקציות מים לכל הגילאים. בנוסף, תוכלו ליהנות משייט בקיאקים, סירות בננה ופעילויות מים נוספות בחופים השונים.

    ביקור באקווריום פוקט

    אקווריום פוקט הוא מקום נהדר לביקור עם ילדים. כאן תוכלו לראות מגוון רחב של דגים טרופיים, כרישים, צבי ים ועוד. האקווריום מציע גם פעילויות חינוכיות ומופעים מרתקים שמתאימים לכל המשפחה. הילדים ייהנו מהחוויה המרתקת וילמדו על החיים הימיים בצורה מהנה ומעשירה.

    ביקור בגני חיות ופארקים טבעיים

    פוקט מציעה גם מגוון רחב של גני חיות ופארקים טבעיים שמתאימים לביקור עם ילדים. גן החיות פוקט הוא מקום נהדר לראות חיות אקזוטיות כמו פילים, נמרים, קופים ועוד. פארק הפילים פוקט הוא מקום נוסף שבו תוכלו לפגוש פילים וללמוד על חייהם. בנוסף, תוכלו לבקר בפארק הקופים ולראות את הקופים בסביבתם הטבעית.

    טיולים בטבע וביקור במפלים

    פוקט מציעה גם מגוון רחב של טיולים בטבע וביקור במפלים שמתאימים לכל המשפחה. מפל טון סאי הוא אחד המפלים הפופולריים ביותר באי, עם מים צלולים ונוף מרהיב. מפל בנג פאה הוא עוד מפל נהדר לביקור, עם מסלול הליכה קליל שמתאים לילדים. בנוסף, תוכלו ליהנות מטיולים בטבע בפארק הלאומי סירינאט ובפארק הלאומי קאו פרה תאו.

    פעילויות ספורט ימי

    פוקט מציעה מגוון רחב של פעילויות ספורט ימי שמתאימות לכל המשפחה. תוכלו ליהנות משנורקלינג, צלילה, גלישת גלים, שייט בקיאקים ועוד. חוף קאטה הוא מקום נהדר לגלישת גלים, עם גלים מתאימים למתחילים ולמתקדמים. חוף פטונג מציע מגוון רחב של פעילויות ספורט ימי כמו שייט בסירות בננה, סקי מים ועוד.

    ביקור במקדשים ובאתרים היסטוריים

    פוקט מציעה גם מגוון רחב של מקדשים ואתרים היסטוריים שמתאימים לביקור עם ילדים. מקדש וואט צ'אלונג הוא אחד המקדשים הפופולריים ביותר באי, עם מבנים מרהיבים ופסלים מרשימים. מקדש הבודהה הגדול הוא עוד מקום נהדר לביקור, עם פסל בודהה ענק ונוף מרהיב של האי. בנוסף, תוכלו לבקר במוזיאון פוקט וללמוד על ההיסטוריה והתרבות של האי.

    שוקי לילה וקניות

    פוקט מציעה גם מגוון רחב של שוקי לילה וקניות שמתאימים לכל המשפחה. שוק הלילה פטונג הוא אחד השווקים הפופולריים ביותר באי, עם דוכנים שמציעים מגוון רחב של מוצרים, מזון מקומי ומזכרות. שוק הלילה צ'ילבה הוא עוד שוק נהדר לביקור, עם אווירה נעימה ומגוון רחב של דוכנים. בנוסף, תוכלו לבקר בקניונים כמו ג'ונגסיילון וסנטרל פסטיבל וליהנות מקניות ובילוי לכל המשפחה.

    מסעדות ואוכל מקומי

    פוקט מציעה מגוון רחב של מסעדות ואוכל מקומי שמתאימים לכל המשפחה. תוכלו ליהנות ממאכלים תאילנדיים מסורתיים כמו פאד תאי, טום יאם, סום טאם ועוד. מסעדות רבות מציעות גם תפריטים לילדים ומנות שמתאימות לטעמם. בנוסף, תוכלו ליהנות ממגוון רחב של מסעדות בינלאומיות שמציעות מאכלים מכל העולם.

    טיפים לחופשה משפחתית בפוקט

    כדי להבטיח חופשה משפחתית מוצלחת בפוקט, הנה כמה טיפים שיעזרו לכם לתכנן את הטיול:

    1. תכננו מראש: בדקו את האטרקציות והפעילויות שמתאימות לילדים ותכננו את הלו"ז בהתאם.

    2. הביאו ציוד מתאים: אל תשכחו להביא בגדי ים, קרם הגנה, כובעים ומשקפי שמש.

    3. שמרו על בטיחות: הקפידו לשמור על הילדים ולהשגיח עליהם בזמן הפעילויות השונות.

    4. התייעצו עם מקומיים: המקומיים יכולים להמליץ על מקומות ואטרקציות שמתאימים למשפחות.

    5. תהנו מהחוויה: זכרו שהמטרה היא ליהנות וליצור זיכרונות משפחתיים בלתי נשכחים.

    פוקט היא יעד מושלם לחופשה משפחתית עם ילדים, עם מגוון רחב של אטרקציות ופעילויות שמתאימות לכל הגילאים. אז למה אתם מחכים? צרו איתנו קשר ותכננו את החופשה המשפחתית הבאה שלכם בפוקט!