צרו קשר לתכנון מסלול ללא עלות, וקבלו לילה חינם במלון!

    צרו קשר לתכנון מסלול ללא עלות, וקבלו לילה חינם במלון!

    אקווריום תת ימי בפוקט

    הרשימה הארוכה של אטרקציות בפוקט רק התארכה מעט עם התוספת האחרונה של האטרקציות בפוקט – אקווריה פוקט.

    מלון אקווריה פוקט (Aquaria Phuket) ממוקם בלב העיר העתיקה של פוקט, מתחת למרכז פוקט פלורסטה (Phuket Floresta), ולוקח אתכם למסע תת-ימי קסום בין נפלאות האוקיינוס ומסתרי נהרות תאילנד. הפתיחה החגיגית האחרונה של אקווריהההישג האחרון של מרכז פוקט פלורסטה, הפכה אותו מיד לא רק לאקווריום הגדול והעדכני ביותר בפוקטאלא לגדול ביותר בכל תאילנד עם למעלה משבעה מיליון ליטרים של קיבולת, 51,000 יצורים ימיים ו -300 מינים.

    אוקיינוס של מיתוס ואגדה

    אקווריום חדש ומרשים זה בפוקט תוכנן תחת הנושא "אוקיינוס של מיתוס ואגדה", תוך שהוא מתבסס על המיתולוגיה והתרבות של תאילנד, ולוקח את האורחים דרך ארץ מלאה ביצורים מהפולקלור התאילנדי.

    האטרקציה האינטראקטיבית החדשה ביותר בפוקט היא כיף גדול לילדים וחינוכית לכולם. הוא מחולק למספר אזורים: מיסטיק פורסט חוקר את המיתוסים והאגדות של תאילנד; River Giants מציג אגדות מים מתוקים חיות אמיתיות כמו אראפימה, מקונג ריי ושפמנון ענק מקונג במיכל המים המתוקים הגדול בעולם; מערות הנהר כוללות לוטרות שובבות; Coastal Haven מציג בפנינו פינגווינים מוזרים וחביבים מקרוב; תחנת אקווריוס מעניקה לכם מפגש אינטראקטיבי וחינוכי עם כמה משכנינו הימיים; ומוזיאון Trick Eye החכם הוא מוזיאון האמנות הראשון בעולם של מציאות רבודה, המציג את המילה האחרונה בטכנולוגיית AR כדי לייצר אמנות מציאותית ופנורמות מדהימות.

    במרכז פוקט, Aquaria מוסיף הרבה דברים מהנים וחינוכיים לעשות בפוקט, גשם או ברק. אקווריה פוקט הוא לא רק מיכל דגים ענק, והוא מפגיש אותנו עם מגוון רחב של חי וצומח בארבעה אזורים נפרדים  מיסטיק פורסט, חוף הים, ים סין הדרומי ותחנת דלי.

    מיסטיק פורסט הוא אזור המים המתוקים. תיהנו מצפייה בלטאות, זיקיות ונחשים בסביבתם הטבעית. ב-Coastal Haven אתם מתחילים לעבור לתחום המים המלוחים, שם תוכלו ליהנות ממרחב עצום המוקדש לאותם פינגווינים אהובים. ים סין הדרומי מציג את העולם העשיר של האוקיינוסים בחלק זה של העולם, ותחנת דלי מספקת מרחב פתוח שבו מבוגרים וילדים מקבלים הזדמנות לגעת בכוכבי ים וסרטני פרסה. אתה יכול ללכת הלוך ושוב בין כל אזור, חלקם בחוץ וחלקם בפנים. 300 המינים המקומיים של אקווריה כוללים דגי מים מתוקים ענקיים, עוקצים, לוטרות, פינגווינים וכמה סוגים של כרישים. בכל שעה יש מצגות, ותוכלו לסייע בשעות ההאכלה. ילדים אוהבים את זה!

    אתר הנופש נמצא במרחק של 20 דקות בלבד מהאטרקציות החדשות והמרתקות של פוקט בעיר העתיקה של פוקט, באוטובוס ההסעות הנוח של המלון לאקווריה סנטרל פוקט פלורסטה (Aquaria Central Phuket Floresta) עבור אורחי המלון. בנוסף לאקווריום החדש והפנטסטי הזה בפוקט, Andasi, המסעדה התת-ימית הגדולה בעולם והבר התת-ימי הראשון באסיה, נפתחה גם היא באופן רשמי.

    לעולם לא תרצו אטרקציות בפוקט כשתשהו באתר הנופש פולמן פוקט פאנווה ביץ', שם העולם שלנו הוא מגרש המשחקים שלכם. אם תחליטו לבלות את היום בעיר העתיקה של פוקט, תוכלו בקלות לקחת את שירות ההסעות הנוח שלנו ולהוסיף את Aquaria Phuket למסלול היום שלכם של אטרקציות בפוקט, במיוחד ביום גשום. המיקום המרהיב שלנו על חוף הים במפרץ מאקאם, במרחק דקות ספורות בלבד מהאטרקציה החדשה והפופולרית הזו, מוכיח שוב את מעמדו של אתר הנופש פולמן פוקט פאנווה ביץ' כאתר הנופש המושלם!

    שעות פתיחה: שני – ראשון מ: 10:30-8:00 (כניסה אחרונה 7:00)