צרו קשר לתכנון מסלול ללא עלות, וקבלו לילה חינם במלון!

    צרו קשר לתכנון מסלול ללא עלות, וקבלו לילה חינם במלון!

    ביג בודהה פוקט

    ממוקם ממש מעל מפרץ אאו צ'אלונג בפסגת גבעות נקרד יושב בודהה פוקט הגדול. ביקור בשיא זה הוא אחד הדברים הטובים ביותר לעשות בפוקט. הבודהה הגדול שופך אור על יראת הכבוד של תאילנד לשורשיה הבודהיסטיים. לבודהה הגדול לקח עשור לבנות את פסל הבודהה הגדול ולבסוף הושלם בשנת 2014. השיש הלבן הזוהר והנופים המדהימים שלו הופכים אותו לאחת האטרקציות הפופולריות ביותר בפוקט. פסל הבודהה הגדול של פוקט, שגובהו 45 מ', מותיר רושם מרשים על המבקרים בפוקט. זה אחד הדברים שחובה לעשות בפוקט. You יקבל תחושה של רמת המסירות והכבוד שיש לתאילנדים.

    בודהה פוקט זה הוא אחד מציוני הדרך החשובים והנערצים ביותר באי. האתר הנישא שלו מציע את הנופים הטובים ביותר של 360 מעלות של פוקט טאון, קאטה, קארון ומפרץ צ'אלונג. מושלם לכל האינסטגרמרים שאוהבים לצלם צילומי שקיעה. תנו לאתר הנופש פולמן פוקט פאנווה ביץ' לעשות את כל הסידורים עבורכם לבודהה פוקט. מכיוון שהיעד נמצא רק 20 דקות מהמלון. למקרה שתהיתם, אין תשלום עבור ביקור בפסל אך תרומות מעודדות.

    הבודהה הגדול נגיש באמצעות מונית וטוקטוק, ואתר הנופש יכול לארגן עבורכם בקלות הלוך ושוב. מצד שני, האתר נגיש גם ברגל למטיילים ורוכבי אופניים שמוכנים לעשות את הטיפוס. אם אתם מחפשים אטרקציות בפוקט שכוללים פעילות גופנית, נעלו את נעלי ההליכה שלכם וצאו לטרק בג'ונגלים השופעים. מבסיס שביל ההליכה מתפתל שביל מתפתל באורך 6 ק"מ, המגלו את החי והצומח המקומיים לאורך הדרך.

    יותר מ-1,000 איש מבקרים במקדש הבודהה בפוקט מדי יום, רבים מהם תורמים כסף לתחזוקת הבודהה הגדול בפוקט ולכתיבת הודעות על פריטים שנרכשו למזל טוב ולזכר יקיריהם שהלכו לעולמם.

    אתר הנופש פולמן פוקט פאנווה ביץ' (Pullman Phuket Panwa Beach Resort) הוא אתר נופש אידיאלי על החוף עבור כל האטרקציות הציוריות והתרבותיות של פוקט בצד הדרומי של האי. ביג בודהה (Big Buddha) נגיש בקלות מהמלון באמצעות כביש מתפתל באורך 6 ק"מ המוביל מנתיב העורק הראשי של פוקט (Phuket), והוא יעד שחובה לבקר בו באי.

    פתוח כל יום בין השעות 8:7-30:1. ממוקם ביוט סאנה <>, קארון, בין קאטה לצ'אלונג.