צרו קשר לתכנון מסלול ללא עלות, וקבלו לילה חינם במלון!

    צרו קשר לתכנון מסלול ללא עלות, וקבלו לילה חינם במלון!

    נקודות תצפית בפוקט

    ביקור בנקודות תצפית הוא חובה גם ברשימת המטלות שלך בפוקט. פוקט הוא גן עדן של אי טרופי עם לא חסרות נקודות תצפית מדהימות בפוקט לקחת את הכל פנימה. אתר הנופש פולמן פוקט פאנווה ביץ' (Pullman Phuket Panwa Beach Resort) שוכן במיקום אידיאלי ליד כמה מהנופים עוצרי הנשימה ביותר של פוקט (Phuket). בקשו מהקונסיירז' של המלון הוראות הגעה לנקודות התצפית הסמוכות של פוקט. המלון יכול לארגן תחבורה ולהציע עצות לגבי הזמנים הטובים ביותר לצילום בזמן שנוח לכם.

    5 נקודות מבט בפוקט

    1. נקודת מבט של קארון

    ממוקם בצפון האי, נקודת התצפית של קארון היא אחד הנופים המצולמים ביותר הכוללים את כל התכונות הנופיות הטובות ביותר שיש לאי להציע. נקודת התצפית קארון ידועה באופן מקומי בשם 'קאו סאם האד', או גבעת שלושת החופים. בהחלט תתאהבו בנוף של הים הכחול הנוצץ וחופי החול הלבן הסמוכים לאי קו פו. פונה ישירות אל ים אנדמן עם נוף מרשים של שמונה קילומטרים הכולל שלושה חופים בחוף המערבי, קאטה נוי, קאטה יאי וחוף קארון ברקע.

    1. נקודת התצפית קאו ראנג

    נקודת התצפית קאו ראנג או נקודת התצפית ראנג היל היא אחת האטרקציות המפורסמות ביותר בפוקט. מיקומו המקסים על גבעת ראנג (Rang Hill) תופס מקום שליו ונעים. בנקודת התצפית יש פגודה פתוחה ויפה המובילה אל משטח תצפית גדול בקצה ראש הגבעה. האזור כולו מעוצב עם גנים ועצי גומי בוגרים, מה שהופך את הנוף לשליו וטבעי מאוד. נקודת התצפית קאו ראנג (Khao Rang Viewpoint) היא בין נקודות התצפית הקרובות יותר מאתר הנופש פולמן פוקט פאנווה ביץ' (Pullman Phuket Panwa Beach Resort), הממוקם במרחק של 26 דקות בלבד משם.

    1. נקודת תצפית טחנת הרוח פוקט

    נקודת התצפית של טחנת הרוח פוקט ממוקמת בראש הגבעה בין חופי יה נוי (Ya Nui) ונאי הרן (Nai Harn). יש לו כמה טחנות רוח לבנות הפונות אל הים שנראות כמו מדחפי מטוסים. זוהי נקודת תצפית נהדרת לתנועה ימית חולפת, עם סירות הזנב הארוכות הרגילות וסירות הדיג, בתוספת מכלית נפט מזדמנת או ספינת תענוגות בגודל מפלצת המגיעות מסינגפור. בנקודת התצפית עצמה אי אפשר לפספס את שמו, להבי הרוטור המסתובבים של טחנות הרוח המייצרות חשמל לתחנת האנרגיה החלופית פרומתפ.

    1. נקודת המבט של פרומטפ

    נקודת התצפית של פרומטפ או Laem Promthep היא אחת האטרקציות המצולמות והידועות ביותר בפוקט באי. הוא ממוקם בדרום חוף נאי הרן בכף פרומטפ בקצה הדרומי ביותר של האי. בנקודת התצפית פרומתפ יש מגדלור עם ממצאים ימיים היסטוריים מעניינים ונוף מרהיב של החלק המזרחי והדרום-מזרחי של האי. יתר על כן, אנשים אוהבים לטפס עד לקצה צוק הכף או להישאר ערים באזור הצפייה בהמתנה לשקיעה.

    1. נקודת התצפית לם פאנווה

    נקודת התצפית לאם פאנווה (Laem Panwa Viewpoint) היא אחת מנקודות התצפית הבודדות עם נוף מלא של 360 מעלות, המשקיפה על דרום ומזרח פוקט. ממוקם קרוב מאוד למלון עם מרחק הליכה קצר. נקודת התצפית לאם פאנווה (Laem Panwa Viewpoint) היא תצוגה דו־מפלסית של מגדלי תצפית המציינים את מפרץ צ'אלונג מדרום ואת הבודהה הגדול מצפון. רבות מנקודות התצפית הציוריות ביותר בפוקט באי ממוקמות בחצי הדרומי של האי פוקט.