צרו קשר לתכנון מסלול ללא עלות, וקבלו לילה חינם במלון!

    צרו קשר לתכנון מסלול ללא עלות, וקבלו לילה חינם במלון!

    מידע על השכרת רכב בפוקט

    היכן לשכור רכב בפוקט

    אחת הדרכים הטובות ביותר לראות את פוקט ואת הנוף הסובב אותה היא לשכור רכב. ישנם כבישים נופיים רבים, במיוחד בחוף המערבי של האי. זה כיף, קל והכי טוב, לא יקר. הרי אבן גיר מרהיבים הם סימן ההיכר של מחוז קראבי, כמו גם חופים בתוליים ומבודדים, ואילו פאנג נגה מציעה גם קילומטר אחר קילומטר של גדילים לא נגועים ושטופי גלים.

    שכר דירה מחברת השכרת רכב מכובדת והנוחות והבטיחות שלך מובטחים. תוכלו לארגן מראש איסוף רכב ללא טרחה מנמל התעופה הבינלאומי של פוקט, ובכך להימנע מהתמקחות על מוניות או טוק-טוקים. דרך זו של התמצאות באזור מומלצת מאוד.

    השכרת רכב עם נהג

    דרך מצוינת לחקור את האי ללא כל לחץ היא לשכור רכב עם נהג שמכיר כל רחוב וחוף של פוקט – אפילו מחוץ לאי. להשאיר את הנהיגה לבעל מקצוע ולהתרכז בחופשה זה לא יקר כמו שאתם חושבים

    השכרת רכב בפוקט

    הנה כמה חברות השכרת רכב המציעות ביטוח מלא.

    • תאילנד השכרת רכב פוקט
    • השכרת רכב באנדמן
    • השכרת רכב בראון

    למרות שהנהיגה בפוקט קלה יחסית, עליך לוודא שאתה פועל לפי ההנחיות הללו

    • בתאילנד, הנהיגה היא בצד שמאל של הכביש
    • רישיון בינלאומי תקף או רישיון נהיגה תאילנדי הוא חיוני.
    • חוקי חגורת בטיחות ונהיגה בשכרות חלים בפוקט.
    • וודאו שיש לכם כיסוי ביטוחי מקיף למקרי חירום. היזהרו ממוכרים בצד הרחוב עם שלטים שאומרים 'עם ביטוח'. בדרך כלל, רמת הביטוח היא בסיסית מאוד ולא תכסה את הרכב, וגם לא את הנוסעים, אלא רק פציעות או נזקים של צד ג'.

    השכרת אופנועים

    ספקים רבים בצד הדרך מציעים אופנועים להשכרה, החל מטוסטוסים חלקלקים בנפח 100 סמ"ק ועד למגוון מרוצי הכביש בנפח 750 סמ"ק. העצה שלנו היא להימנע מהשכרת אופניים, במיוחד אם אין לך ניסיון קודם.

    אף אופנוע אינו ניתן לביטוח, ללא קשר למה שהסוחר אומר לך. חגים רבים נהרסו בתאונת אופניים. אם עברתם תאונה, קרוב לוודאי שתהיו אחראים לכל תיקוני האופניים (או החלפות יקרות), חשבונות רפואיים לעצמכם ולגורמים המעורבים – ללא קשר למי אשם.